ZOBS lepo jasno kaže:
Član 49
Vozač ne sme vozilom da uđe u raskrsnicu, iako ima prvenstvo prolaza ili mu je semaforom to dozvoljeno, ako će se zbog gustine saobraćaja zaustaviti na raskrsnici ili pešačkom prelazu, i time ometati ili onemogućiti saobraćaj vozila, odnosno pešaka.
Znači, nema veze što ti je bilo zeleno kada si ušao u raskrsnicu, računa se trenutak prolaska i izlaska, ako je tada bilo crveno računa se da si prošao kroz crveno, a ako nisi prošao opet ćeš zbog lokacije na kojoj si ostao ometati nečiji prolaz, pa si svakako u prekršaju. Tako da ako neko trubi jer ti nisi prošao dok je bilo upaljeno zeleno nisu upoznati sa drugom članom pod članskim brojem 49, ili ih zabole što on postoji.
Evo, ovih dana po društvenim mrežama kuknjava "u Grčkoj smo prošli kroz crveno, naplatili su nam 700€ kazne i uzeli dozvolu i tablice na 20 dana, a sutra treba da se vratimo kući, šta da radimo..." - kada i kod nas krenu na ovakav način da "časte" za prolazak kroz crveno, a za detekciju toga nije više potreban ni živ čovek u blizini raskrsnice, imaju nadzorne kamere koje to mogu da odrade maltene automatizovano, broj tih koji ležu na sirenu biće daleko manji...