Поправни за путаре у Хаџи Рувимовој и Партизанској
Прошле године је за одржавање тротоара и рекреативних површина утрошено скоро 150 милиона динара, док је за путеве издвојено нешто више од 680 милиоолна динара. Међутим, то је слаба утеха за становнике Хаџи Рувимове улице, која, иако је од новијих и боље уређених градских џада, представља замашну препреку пешацима који покушају да се пробију преко тротоара. Ипак, из Завода за изградњу града, поручују да ће издати налог ЈКП „Пут“ да поправи бехатонски тротоар на више места и са обе стране улице, у делу од улице Илије Бирчанина до улице Веселина Маслеше. Како наводе у ЗИГ-у, сва уочена оштећења тиме ће бити отклоњена.
Занимљиво је да су одмах након завршетка радова у Хаџи Рувимовој улици, крајем 2008. године, уочени неодстаци и пропусти, које је ЈКП „Пут“, као извођач радова, отклонио 2009. године, док је још важио гарантни рок. Сви недостаци нису отклоњени, а у ЗИГ-у кажу да је стање и даље било незадовољавајуће, те је 2011. године постигнут договор с „Путем“ да се поправе уочени недостаци.
Тада је и поправљена пешачка стаза, а затим, како кажу у ЗИГ-у, због лоших временских услова, хаварија и раскопавања, пешачке стазе наново су пропале.
Партизанска улица, пак, има други проблем: пут је толико пропао да овај улазни правац подсећа на све, само не на улицу која је реконструисана 2001. године. У ЗИГ-у кажу да им је познато лоше стање Партизанске улице, те да ове године намеравају да плате израду пројектно-техничке документације за реконструкцију постојећег коловоза. И „Водовод и канализација“ намерава да реконструише канализациони колектор, кји се налази испод коловоза дуж непарне стране улице.
Како наводе у ЗИГ-у, поред координације рада градских предузећа на овом послу, потребна је и велика сума новца, пошто је у питању велики и обиман посао. Такође, власник једног дела саобраћајнице јесте и Републичка дирекција за путеве, с којом Град тражи решење за реконструкцију целе улице.
Приликом реконструкције пре 12 година, улица је проширена за један метар, изграђено је и разделно острво. Задржана је постојећа коловозна конструкција, која је састављена од калдрме и асфалтних слојева на деловима који нису дорађивани, а на проширењима је урађена нова коловозна конструкција. Из ЗИГ-а поручују и да су разлози за брзо пропадање саобраћајнице велика фреквенција саобраћаја која оштећује велики број подзмених инсталација.
Међутим, на основу ова два случаја, и многих других, поставили смо и питање зашто новосадске улице имају тако кратак рок трајања, и шта је узрок брзом пропадању. Из Завода за изградњу града, који је и инвеститор и обавља надзор на овим пословима, нису нам одговорили.