Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcije ulica

Rekonstrukcije ulica 30 mar 2013 12:32 #581

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Поправни за путаре у Хаџи Рувимовој и Партизанској

Прошле године је за одржавање тротоара и рекреативних површина утрошено скоро 150 милиона динара, док је за путеве издвојено нешто више од 680 милиоолна динара. Међутим, то је слаба утеха за становнике Хаџи Рувимове улице, која, иако је од новијих и боље уређених градских џада, представља замашну препреку пешацима који покушају да се пробију преко тротоара. Ипак, из Завода за изградњу града, поручују да ће издати налог ЈКП „Пут“ да поправи бехатонски тротоар на више места и са обе стране улице, у делу од улице Илије Бирчанина до улице Веселина Маслеше. Како наводе у ЗИГ-у, сва уочена оштећења тиме ће бити отклоњена.



Занимљиво је да су одмах након завршетка радова у Хаџи Рувимовој улици, крајем 2008. године, уочени неодстаци и пропусти, које је ЈКП „Пут“, као извођач радова, отклонио 2009. године, док је још важио гарантни рок. Сви недостаци нису отклоњени, а у ЗИГ-у кажу да је стање и даље било незадовољавајуће, те је 2011. године постигнут договор с „Путем“ да се поправе уочени недостаци.
Тада је и поправљена пешачка стаза, а затим, како кажу у ЗИГ-у, због лоших временских услова, хаварија и раскопавања, пешачке стазе наново су пропале.



Партизанска улица, пак, има други проблем: пут је толико пропао да овај улазни правац подсећа на све, само не на улицу која је реконструисана 2001. године. У ЗИГ-у кажу да им је познато лоше стање Партизанске улице, те да ове године намеравају да плате израду пројектно-техничке документације за реконструкцију постојећег коловоза. И „Водовод и канализација“ намерава да реконструише канализациони колектор, кји се налази испод коловоза дуж непарне стране улице.

Како наводе у ЗИГ-у, поред координације рада градских предузећа на овом послу, потребна је и велика сума новца, пошто је у питању велики и обиман посао. Такође, власник једног дела саобраћајнице јесте и Републичка дирекција за путеве, с којом Град тражи решење за реконструкцију целе улице.



Приликом реконструкције пре 12 година, улица је проширена за један метар, изграђено је и разделно острво. Задржана је постојећа коловозна конструкција, која је састављена од калдрме и асфалтних слојева на деловима који нису дорађивани, а на проширењима је урађена нова коловозна конструкција. Из ЗИГ-а поручују и да су разлози за брзо пропадање саобраћајнице велика фреквенција саобраћаја која оштећује велики број подзмених инсталација.

Међутим, на основу ова два случаја, и многих других, поставили смо и питање зашто новосадске улице имају тако кратак рок трајања, и шта је узрок брзом пропадању. Из Завода за изградњу града, који је и инвеститор и обавља надзор на овим пословима, нису нам одговорили.
www.dnevnik.rs/novi-sad/popravni-za-puta...movoj-i-partizanskoj
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 30 mar 2013 12:59 #582

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
limanac napisao/la:
Поправни за путаре у Хаџи Рувимовој и Партизанској

Прошле године је за одржавање тротоара и рекреативних површина утрошено скоро 150 милиона динара, док је за путеве издвојено нешто више од 680 милиоолна динара. Међутим, то је слаба утеха за становнике Хаџи Рувимове улице, која, иако је од новијих и боље уређених градских џада, представља замашну препреку пешацима који покушају да се пробију преко тротоара. Ипак, из Завода за изградњу града, поручују да ће издати налог ЈКП „Пут“ да поправи бехатонски тротоар на више места и са обе стране улице, у делу од улице Илије Бирчанина до улице Веселина Маслеше. Како наводе у ЗИГ-у, сва уочена оштећења тиме ће бити отклоњена.



Занимљиво је да су одмах након завршетка радова у Хаџи Рувимовој улици, крајем 2008. године, уочени неодстаци и пропусти, које је ЈКП „Пут“, као извођач радова, отклонио 2009. године, док је још важио гарантни рок. Сви недостаци нису отклоњени, а у ЗИГ-у кажу да је стање и даље било незадовољавајуће, те је 2011. године постигнут договор с „Путем“ да се поправе уочени недостаци.
Тада је и поправљена пешачка стаза, а затим, како кажу у ЗИГ-у, због лоших временских услова, хаварија и раскопавања, пешачке стазе наново су пропале.



Партизанска улица, пак, има други проблем: пут је толико пропао да овај улазни правац подсећа на све, само не на улицу која је реконструисана 2001. године. У ЗИГ-у кажу да им је познато лоше стање Партизанске улице, те да ове године намеравају да плате израду пројектно-техничке документације за реконструкцију постојећег коловоза. И „Водовод и канализација“ намерава да реконструише канализациони колектор, кји се налази испод коловоза дуж непарне стране улице.

Како наводе у ЗИГ-у, поред координације рада градских предузећа на овом послу, потребна је и велика сума новца, пошто је у питању велики и обиман посао. Такође, власник једног дела саобраћајнице јесте и Републичка дирекција за путеве, с којом Град тражи решење за реконструкцију целе улице.



Приликом реконструкције пре 12 година, улица је проширена за један метар, изграђено је и разделно острво. Задржана је постојећа коловозна конструкција, која је састављена од калдрме и асфалтних слојева на деловима који нису дорађивани, а на проширењима је урађена нова коловозна конструкција. Из ЗИГ-а поручују и да су разлози за брзо пропадање саобраћајнице велика фреквенција саобраћаја која оштећује велики број подзмених инсталација.

Међутим, на основу ова два случаја, и многих других, поставили смо и питање зашто новосадске улице имају тако кратак рок трајања, и шта је узрок брзом пропадању. Из Завода за изградњу града, који је и инвеститор и обавља надзор на овим пословима, нису нам одговорили.
www.dnevnik.rs/novi-sad/popravni-za-puta...movoj-i-partizanskoj
Bilo je vreme. Ulica prometna, a nogu mozes slomiti na svakih pet metara.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 30 mar 2013 16:03 #583

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Da, behaton u Hadži Ruvimovoj je u očajnom stanju...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 30 mar 2013 16:08 #584

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Ovo je dobro ...hahahahah
Међутим, то је слаба утеха за становнике Хаџи Рувимове улице, која, иако је од новијих и боље уређених градских џада,


Nego, Marka Miljanova je postala jos veca rupa od ulice, sada se citav saobracaj preusmerava tamo i asfalt sada izgleda kao da je bombardovan, a da ne pricam o trotoaru, ispred zgrada beton,i svako ga je radio kako oce. Cuo sam da se planira rekonstrukcija citave ulice, nadam se da ne misle samo na asfalt koji je izmleven i vec se pojavljuju rupe nego i trotoara, jer je to jedna od najlosijih ulica u gradu.

Predpostavljam da to ostavljaju za posle otvaranja Zezeljevog mosta.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 31 mar 2013 18:20 #585

  • Buck
  • Buck's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1127
  • Primljenih Zahvalnica: 2190
Из ЗИГ-а поручују и да су разлози за брзо пропадање саобраћајнице велика фреквенција саобраћаја која оштећује велики број подзмених инсталација.

Pa jbte to je glavni tranzitni pravac za kamione u ovom gradu, da li gospoda iz ZIG-a zna koliko je težak jedan kamion?! Kada se rade ovakvi poslovi, onda se i saobraćajnica projektuje za ovakvu frekvenciju KAMIONSKOG saobraćaja. OMG, ko je sve zaposlen u tom ZIG-u...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Rekonstrukcije ulica 31 mar 2013 21:23 #586

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Можда не би било лоше да се комплет транзитни правац уради бетоном уместо асфалтом јер је таква површина и предвиђена за велика оптерећења..
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 09 apr 2013 14:43 #587

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Почела санација саобраћајница

novosadska.tv/vest.php?id=5125
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 08:23 #588

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Fora iz Mostara :) :troll:
Poslednja izmena: 10 apr 2013 08:24 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz, solimns, Cookie, Buck, ranko su ns, Duja, TurboMaximus

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 08:56 #589

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Maximalno!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 09:17 #590

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
:lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 14:51 #591

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
фантастично :okay:
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 14:56 #592

  • sasko
  • sasko's Avatar
zar smo i sa mostaom poceli da se poredimo :O pa sta je sledece tirana :O mostar ljudi nije ni pola novog sada ni po velicini ni ekonomski ni nikako
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 15:02 #593

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Нико се не пореди са Мостаром, а и ако се пореди пореди стање једне приказане улице са стањем наших улица.
Слика уопште није постављена ради поређења већ због фантастичне домишљатости тамошњих људи да укажу, на јако маштовит начин, на проблем који сви игноришу.
NSBuild
Poslednja izmena: 10 apr 2013 15:32 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, limanac, Yokai, Dunavski

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 16:40 #594

  • sasko
  • sasko's Avatar
pa kucaj na netu mostar sem mosta nije nista tamo ko grad a domisljatos ljudi je takva jel nista ne radi pa se ljudi zabavljaju
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 10 apr 2013 16:47 #595

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Брате, ево ти + на карму
:master:
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 apr 2013 21:58 #596

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Pa ove komshe su ozbiljne :ohmy:
Неће буку и прашину под прозором

Грађани Радничке улице организовали су петицију против враћања калдрме у овој улици. Како каже један од житеља Радничке улице и један од покретача петиције Милорад Влашковић, основни проблем је што ће постављање калдрме у станове опет донети прашину и несносну буку, док је живот поред асфалта сада "много тиши и може да се спава".


- Бука и прашина опет ће нам се повећати барем неколико пута – рекао је Влашковић и позвао све грађане који желе да се прикључе прикупљану петиције да се јаве на на број телефона 064/111-9191.

Његов комшија Јован Татић који је касних седамдесетих био секретар за комуналне послове наводи да нема разлога да се ставља калдрма под изговором како се чува амбијентална целина, јер те целине у овој улици нема више одавно. - Од старих зграда имамо само две, а остале су никле крајем двадесетог и почетком двадесет првог века. Дакле, амбијента нема, а сада кад поставе те коцке направиће само малу карикатуру. Апсурд је што ће калдрму поставити на асфалт што се нигде не ради, као и што ови ивичњаци који сада у нашој улици већ стоје немају никакве везе са калдрмом - изјавио је Татић. Како додаје, не треба занемарити и да је асфалтирање доста јефтинија варијанта од постављања коцки. По донетом урбанистичком плану, Завод за заштиту споменика културе поднео је предлог да се калдрма сачува, а Донка Станчић из овог завода потврђује да амбијенталне целине у Радничкој улици нема, али и да поред тога сматра калдрму треба сачувати, јер је то једини траг ове гранитне коцке у граду.

- Као што у Улици Милоша Бајића имамо једини траг опеке, такозване жуте цигле, тако и овде морамо да чувамо последње трагове калдрме. То је прва индустријска улица, из 1908. године, амбијента нема одавно, али то није разлог да је не вратимо. Европа је од нас куповала јефтино гранитне коцке да би их постављала на своја шира градска језгра, њима не смета бука, него само нама, мислим да је ово сада претеривање - сматра Станчић.

Како нам кажу из Завода за изградњу града, пре постављања калдрме на асфалт ће се посути подлога од песка и шљунка. На питање зашто је улица асфлатирана када је већ било у плану да се врати калдрма из ЗИГ одговарају да су ЈКП "Водовод и канализација" и "Топлана" који су изводили радове у овој улици били дужни да је врате у првобитно стање, одосно у стање у коме ће нормално функционисати.

- Желели смо да улица буде што пре у функцији и да грађани презиме у нормалним условима. Пуно би нас коштало да сада поново све раскопавамо - објашњава портпаролка ЗИГ Александра Васиљевић зашто ће Радничка улица добити и асфалт и калдрму. Читав посао постављања калдрме коштаће 61 милион динара.
www.dnevnik.rs/novi-sad/nece-buku-i-prasinu-pod-prozorom
A za kaldrmu po asfaltu imaju '+' na karmu kao i Sasko :rock:
Poslednja izmena: 12 apr 2013 22:00 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 apr 2013 22:02 #597

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Evo ga i taj poziv, pojavio se pre neki dan na fejsu, nevera :wallbash:

Izvor: Grupa za monitoring nasledja
Poslednja izmena: 12 apr 2013 22:02 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Otis Driftwood

Rekonstrukcije ulica 12 apr 2013 22:22 #598

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Za ne poverovati
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 apr 2013 22:43 #599

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Kakvo je to govedo, stvarno za ne poverovati. Bez trunke postovanja ili obzira. Samo da je njemu dobro (iako realno nece biti puno razlike kad srede ulicu). Ulica je uradjena od Austrougarske(ako se ne varam) kocke koja je izuzetnog kvaliteta i cene, a on hoce asfalt umesto "kaldrme malo bolje od turske".
Poslednja izmena: 12 apr 2013 22:47 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcije ulica 12 apr 2013 23:49 #600

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Inače, prave kaldrme nema puno u Novom Sadu. Ima u Petrovaradinu u sporednim ulicama u gradicu. Ovo su kocke
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru