albukerkins napisao/la:
Da smo u Svedskoj ne bi trebao semafor sve do garaze GSP ali u Srbiji treba da na svakoj raskrsnici...
Treba se ugledati na najbolje, ali nije svuda u svetu idealno, naprotiv.
Maločas sam došao iz Vankuvera, i štošta mi je tamo smetalo u saobraćaju.
Za početak, tamo ima semafor na mnogo raskrsnica, a zeleni talas ne postoji. Naprotiv, rekao bih da postoji crveni. Ne znam ima li ovde neko sa saobraćajnog faksa da zna tu teoriju, ali ja mislim da je na pravougaonoj mreži ulica, kakva je gotovo svuda u Americi, najlakše uspostaviti zeleni talas. Ali za to verovatno treba uraditi žičanu ili telekomunikacionu sinhronizaciju, a to košta...
Drugo, gužve u špicevima znaju da budu ogromne, i mnogo ljudi izgubi sate dnevno u commutingu, tj. odlasku od tačke A do tačke B i nazad. Gradski prevoz je krajnje neadekvatan (imaju dve linije metroa i jednu "beovoza" na 2.5 miliona ljudi). Iako bi ljudi i koristili javni prevoz (nisu baš svi toliki fanovi kola), grad nema para a privatnici neće jer im se ne isplati: na primer, spomenuti "Beovoz" je privatan i saobraća samo u špicevima, jer inače ne donosi dovoljno para. Živeo liberalni kapitalizam... (pri čemu je Kanada u praktikovanju istog daleko umerenija od USA).
Izvin'te na offu...