Mene interesuje odakle ovaj kompresor uzima vazduh. Sav je zatvoren u limenu kutiju na kojoj nema otvora, škrga, rupica za cirkulaciju vazduha. Bukvalno je hermetički zatvoren u ovoj kutiji.
Leti su ovde temperature i preko 40 stepeni a ova kutija koja ceo dan stoji na suncu se garant ugreje i na preko 50 stepeni što znači da je kompresor i tokom svog mirovanja pregrejan pa se postavlja pitanje hoće li uopšte moći da se uključi.
Ne znamo jel ovo kompresor sa bocom, sam se uključuje kada opadne pritisak u boci i na taj način odmara dok neko duva gumu, ne pregrejava se jer miruje.
Ako nema bocu, zamisli ekipu od nekoliko biciklista koji jedan za drugim žele da naduvaju gume. Veoma brzo dolazi do pregrevnja, kompresor se sam isključuje, moraš da otpadaš pored njega dok se ne ohladi za toliko da bi ponovo mogao da se uključi.
Na kutiji nema ni škrga za ventilaciju, za strujanje vazduha kako bi se kompresor hladio.
Druga stvar. Šta mislite koliko će se njih sada penjati kolima na biciklističku stazu da bi naduvali gume?
Zato je kompresor trebao biti postavljen tako da je pristupačan isključivo biciklistima i klincima da naduvaju loptu za košarku, fudbal.
Onda, za koliko love može da se proda ovakav kompresor? Čisto sumnjam da već nema takvih koji razmišljaju u tom pravcu.
Pa održavanje, ulje, pa filteri za odvođenje kondenza, . . . .
Zato su u mnogo bogatijim držama umesto kompresora postavili obične nožne pumpe za naduvavanje guma na biciklu.
Jeftinije je, lakše se održava, u principu kome treba da mažnjava ovakvu pumpu i da je nosi kući.
A ove i ovakve nožne pumpe su barem baždarene na 10 bara.