Koliko ja znam kompletna Banovina je, zbog terena i podzemnih voda, sazidana na jednoj betonskoj ploči.
Tridesetih godina je na određenoj dubini iskopana rupa dimenzija nešto većih od osnove Banovine, ubačena armatura i zaliveno betonom. Kasnije je kompletna zgrada sazidana na toj ploči. Mislim da se navodi da je u to vreme to bila druga građevina u ovom delu Evrope sazidana na takav način.
Ne znam šta su ovde onda uspeli sada da poremete dok su kopali za garažu pa da deo Banovine bukvalno lrene da tone.
Inače, trenutno sam u Skandinaviji. Ovde je zidanje tih podzemnim, kao i nadzemnih, garaža bilo popularno sedamdesetih godina. Bulvalno ih je bilo na svakom koraku.
Međutim u poslednjih desetak godina ih masovno ruše, zatrpavaju i ukidaju ogroman broj parking mesta u centralnim delovima gradova. A ona mesta koja ostavljaju podiži im cenu sata parkiranja ili skraćuju maksimalno vreme parkiranja na 15, 20, 30 minuta.
Svrha je proterati vozila iz centra grada. Da se u centar dolazi ili peške, ili biciklom, ili gradskim prevozom, taxijem.
Na primer centralne ulice koje su do sada bile sa po dve kolovozne trake po pravcu (kao Novosadskoj sajma, Braće Ribikar, Jevrejska, Futoška, . . . ) se sužavaju na po jednu traku po pravcu a ne mesto ukinutih traka se sadi trava i drveće, proširuju se trotoari a brzina kretanja vozila se sa 50 km/h smanjuje na 30 km/h. Cilj je da ti ogade vožnju kroz centralne delove grada i da te nateraju na neki drugi vid prevoza.
Za razliku od njih kod nas će sada izgradnjom svih tih garaža u centru grada samo navaditi ljude da što više njih kolima dolazi u centar i stvara još veću gužvu nego što je trenutna. Ljudi će logički razmišljati "sada ima više mesta za parkiranje u centru, zašto onda ne bih u centar otišao kolima".