Prema onome što sam čuo od radnika, Mostogradnja odlazi sa gradilišta.
Unutrašnju konstrukciju na luku NS strani nema ko da ukloni i na to ćemo čekati i čekati.
Farbanje na NS strani urađeno je valjcima, kao što smo videli na mnogim slikama, za razliku od sremskog luka gde je farba nanesena kompresorima.
Moj je utisak da se na NS strani provide delovi koji su imali tamno crvenu podlogu. Farba je nanesena mnogo manje ravnomerno nego sa sremske strane.
Ostalo je da se ofarbaju još neki delovi nizvodnog luka kao i poprečne grede. Ne mogu da vidim da li su lukovi ofarbani sa donje strane, tamo gde će izlaziti sajle.
Sa vodostajem dugo neće biti problema i nadajmo se dobrom progresu.
Prema uporednoj tabeli iz posta #1681 mogu da zaključim sledeće:
1. farbanje kasni približno tri meseca,
2. demontaža unutrašnje konstrukcije luka nije počela, a trebalo je da počne prvog avgusta i da traje devet meseci.
Sve u svemu, ......