Nicisy1 napisao/la:
Ja sam taj kruzni tok malo drugacije zamisljao
Ili kombinacija sa 2 manja kruzna toka
Mislim da mane oba resenja daleko prevazilaze prednosti istih.
Naime, varijanta broj 1 sa 1 velikim kruznim tokom, znaci da dobijamo novu, vecu, goru i opasniju Slaviju a upravo to pokusavamo da izbegnemo... Ne vidim neke prednosti ovog resenja, iskreno...
Varijanta 2 sa 2 kruzna toka moze da ima smisla ako neko sa N. Naselja ide do R. Ostrva pa prolazi glatko i bez zaustavljanja, dok neko ko hoce sa SU bul da ode u Cara Dusana ili Lazara, mora da prodje 2 kruzna toka, dobro pazi na more vozila koja se petljaju oko njega, zabode se na semafor i potrosi vise vremena i zivaca nego do sad...
Osim toga, tu prolazi more autobusa, stanice su moraju da se pomeraju i budu pre kruznih tokova, sto pravi problema i guzvu u voznju + pesaci koji idu ili cekaju bus. Ako se nesto desi na kruznim tokovima, sudar ili sl, jako lako ce se napraviti nevidjena guzva jer ce jedan k. tok blokirati drugi.
Ljudi koji nemaju poverenja u svoje vozacke sposobnosti i ne snalaze se bas najbolje u saobracaju ce gledati kako da koriste alternativne pravce, kroz Telep ili Grbavicu i time ce praviti guzvu tamo gde je nije bilo. Recimo, moja sestra je skoro pocela da vozi i nema teorije da ce skupiti muda i proci kroz taj haos. Pre ce voziti 5 km okolo nego histerisati kad se nadje u haosu izmedju kamiona, busa i nekog pacijenta koji se ubacuje...