Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija Pozorišnog trga

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 20 apr 2021 21:35 #81

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Fotke od nedelje.










Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, mrnjavi, valjan, Чиле

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 20 apr 2021 21:40 #82

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Mikins, valjan, vladulns, OneLove, Чиле

Re:Rekonstrukcija Pozorišnog trga 20 apr 2021 22:34 #83

  • tonyk
  • tonyk's Avatar
  • Van mreže
  • Moderator
  • Poruka: 1016
  • Primljenih Zahvalnica: 894
Od jutros
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, Duja, TurboMaximus, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Cole11, Чиле

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 20 apr 2021 23:20 #84

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
На овој станици ће бити прилична гужва у шпицу. Довољно је да стане један зглобни и један соло аутобус, трећи већ не може цео, а извесно је да ће овде стајати 1, 2, 3, 5, 8, 10, 12, 14 и 15. Очигледно станица није дужа због теретног прилаза СНП-у, можда је могло некако да се искомбинује пошто теретна возила не улазе и излазе често, а запослени, који заправо најчешће и користе тај прилаз као паркинг, да добију паркинг на неком другом месту. У склопу такве идеје бих обрнуо режим уласка и изласка из (привремено-трајне) монтажне гараже тако да би се улазило из Милоша Хаџића, а излазило у Успенску и тако избегле колоне возила које чекају ослобађање паркинг места реметећи саобраћај, нарочито градски превоз.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 21 apr 2021 09:51 #85

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1241
  • Primljenih Zahvalnica: 1666
najbolje ukinuti potpuno bilo kakvo zadrzavanje i parkiranje autobusa u centru i saobracajno problematicnim delovima grada....samo ostaviti saobracaj koji cirkulise a parkinge i garaze na periferije i delove grada gde ne ugrozavaju normalno odvijanje saobracaja....zar je to toliko tesko uraditi? ugasena je riblja ugasen je trifkovicev ugasen trg slobode pa sto ne i ovo ruglo kod pozorista...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 21 apr 2021 17:32 #86

  • Mr.M
  • Mr.M's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 78
  • Primljenih Zahvalnica: 77
jel moze neka kvota koliko ce biti rekonstrukcija / popravki / prepravki ovog trga u naredne recimo 3 godine?
ja tipujem minimum 2 od kojih prva 8-10 meseci nakon svecanog otvaranja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Реконструкција Позоришног трга 21 apr 2021 19:39 #87

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Ђеносајдал
  • Poruka: 1047
  • Primljenih Zahvalnica: 3902
Делује ми да ће тротоар бити мало узак, ипак ће ту доћи и двосмерна бициклистичка стаза.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 21 apr 2021 20:01 #88

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Не видим смисао ни потребу за додатним увлачењем стајалишта према позоришту (и то науштрб зелене површине) кад је овако функционисало без проблема, две траке за саобраћај а трећа трака целом дужином за гсп, такси, туристички бусеви..

Poslednja izmena: 21 apr 2021 20:06 od Nicisy1.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Реконструкција Позоришног трга 21 apr 2021 21:30 #89

  • Toni021
  • Toni021's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 170
  • Primljenih Zahvalnica: 126
Чиле napisao/la:
Делује ми да ће тротоар бити мало узак, ипак ће ту доћи и двосмерна бициклистичка стаза.

Staza od nigde ka nikud?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 22 apr 2021 00:01 #90

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
sergio-m napisao/la:
najbolje ukinuti potpuno bilo kakvo zadrzavanje i parkiranje autobusa u centru i saobracajno problematicnim delovima grada....samo ostaviti saobracaj koji cirkulise a parkinge i garaze na periferije i delove grada gde ne ugrozavaju normalno odvijanje saobracaja....zar je to toliko tesko uraditi? ugasena je riblja ugasen je trifkovicev ugasen trg slobode pa sto ne i ovo ruglo kod pozorista...

И где ће онда 2, 12 и 14? Кроз Јована Суботића (да праве још већи хаос) до Клисе? До Лимана 1 (на том потезу на стајалиштима једва да има места за 1, 4, 8 и 9)? Не знам како неко замишља да кроз центар саобраћај (нарочито градски превоз) само циркулише ако је центар главни генератор путовања.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 22 apr 2021 10:39 #91

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1241
  • Primljenih Zahvalnica: 1666
a zasto moraju sve linije da prolaze kroz centar?
a ako vec moraju onda saobracaj mora biti drugacije organizovan...
definitivno je koncept dvosmernih ulica u centru koje su to jos od 19 veka zastareo! proslo je svega 100 godina ulice su ostale iste a gabariti grada su enormno narasli!
a sta se radi grad se sabija jos vise u centar ....bice ovakvih problema sve vise u buducnosti ....ja tu ne vidim svetlo na kraju tunela...
to nije moja ideja ta okretnica je vec godinama u planu za javnu garazu i sta sve ne...
da tramvaj nije ukinut mogao je saobracati i kroz modenu i do trga i sl...ali to je sad neka druga tema a ne pozorisni trg....
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mel

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 22 apr 2021 16:44 #92

  • valjan
  • valjan's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1177
  • Primljenih Zahvalnica: 2333
Pa to se i ja pitam, skoro sve gradske linije prolaze ili kroz sam centar ili veoma blizu njega. Meni recimo od kuće na Telepu do posla na Novom naselju treba cca. 35-40 minuta peške, i nema te linije ili kombinacije linija koja to može da pobedi, moram ili da se vozim preko pola grada, ili da promenim 2-3 linije (a kod nas su skoro svi polasci podešeni tako da sve linije koje prolaze kroz neko stajalište dođu ili istovremeno ili sa veoma malim razmakom, tako da se lako može desiti da moram da čekam desetak minuta sledeći polazak), ili da pešačim do ili od najbližeg stajališta 10 ili više minuta, pa kako god izračunam brže mi je da celu deonicu pređem peške, ili je barem manje stresno. Naravno, kad god to vremenski uslovi dozvoljavaju, ja odem biciklom, za to mi je potrebno manje od 15 minuta, tek tu nema kombinacije linija koja može da pobedi to vreme...

Fali nam nekoliko manjih kružnih linija koje vode od nigde do nikud, ali bi im svrha bila da upravo skrate put između nekih tačaka u gradu, kako ljudi ne bi morali bezveze da se vozikaju skroz do centra pa se onda vraćaju maltene na istu stranu grada, neka se komotno preklapaju kao olimpijski ili Audi prstenovi, a usput mogu da budu i varijanta za lakši transfer između neke druge dve linije, a ove "trakaste" od-do linije malo reorganizovati da ne završavaju u centru nego samo da prolaze kroz ili blizu njega...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Cookie, sergio-m, Duja, mlata, Mikins, Ljube, Djordje Cvarkov, Neskov, Toni021, mileinc

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 24 apr 2021 00:20 #93

  • SlanaBara
  • SlanaBara's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 379
sergio-m napisao/la:
a zasto moraju sve linije da prolaze kroz centar?
a ako vec moraju onda saobracaj mora biti drugacije organizovan...
definitivno je koncept dvosmernih ulica u centru koje su to jos od 19 veka zastareo! proslo je svega 100 godina ulice su ostale iste a gabariti grada su enormno narasli!
a sta se radi grad se sabija jos vise u centar ....bice ovakvih problema sve vise u buducnosti ....ja tu ne vidim svetlo na kraju tunela...
to nije moja ideja ta okretnica je vec godinama u planu za javnu garazu i sta sve ne...
da tramvaj nije ukinut mogao je saobracati i kroz modenu i do trga i sl...ali to je sad neka druga tema a ne pozorisni trg....

Zato što Novi Sad nije milionski grad i prilično je centralizovan. Centar, Bulevar i Kampus Univerziteta su najveći generatori kretanja, a pritom su u krugu od 1-1,5 km tako da je i očekivano da većina linija tuda prolazi. A baš zbog ulica koje ne mogu da se šire, centar zahteva dobru pokrivenost gradskim prevozom.
S druge strane, radijalne linije (centar - periferija) su pouzdanije u odnosu na dijametralne (periferija - centar - periferija) jer kod ovih drugih kašnjenje na jednom kraju linije uzrokuje kašnjenje i na drugom. A sama okretnica u centru je mogla da se napravi u prizemlju buduće višespratne garaže u Šafarikovoj. Tako bi se sklonilo sadašnje ruglo, a u isto vreme bi bilo i funkcionalno.

valjan napisao/la:
Pa to se i ja pitam, skoro sve gradske linije prolaze ili kroz sam centar ili veoma blizu njega. Meni recimo od kuće na Telepu do posla na Novom naselju treba cca. 35-40 minuta peške, i nema te linije ili kombinacije linija koja to može da pobedi, moram ili da se vozim preko pola grada, ili da promenim 2-3 linije (a kod nas su skoro svi polasci podešeni tako da sve linije koje prolaze kroz neko stajalište dođu ili istovremeno ili sa veoma malim razmakom, tako da se lako može desiti da moram da čekam desetak minuta sledeći polazak), ili da pešačim do ili od najbližeg stajališta 10 ili više minuta, pa kako god izračunam brže mi je da celu deonicu pređem peške, ili je barem manje stresno. Naravno, kad god to vremenski uslovi dozvoljavaju, ja odem biciklom, za to mi je potrebno manje od 15 minuta, tek tu nema kombinacije linija koja može da pobedi to vreme...

Fali nam nekoliko manjih kružnih linija koje vode od nigde do nikud, ali bi im svrha bila da upravo skrate put između nekih tačaka u gradu, kako ljudi ne bi morali bezveze da se vozikaju skroz do centra pa se onda vraćaju maltene na istu stranu grada, neka se komotno preklapaju kao olimpijski ili Audi prstenovi, a usput mogu da budu i varijanta za lakši transfer između neke druge dve linije, a ove "trakaste" od-do linije malo reorganizovati da ne završavaju u centru nego samo da prolaze kroz ili blizu njega...

Slažem se da Telep nije baš dobro povezan gradskim prevozom i da nedostaju poprečne veze između pojedinih delova grada. Zato bih ja uveo liniju Klisa - Partizanska ul. - Detelinara - Novo naselje (ali ne skroz do okretnice nego do Bul. Slobodana Jovanovića ili Bate Brkića) - Telep - Liman IV ili Adice. Apsurdno je da brže može da se stigne iz centra do Telepa nego sa Novog naselja do Telepa. Sad baš odoh u offtopic.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 02 maj 2021 07:13 #94

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Fotografije od petka.








Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, mrnjavi, Duja, sasar, valjan, Чиле

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 02 maj 2021 07:16 #95

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, mrnjavi, sasar, valjan, vladulns, Чиле

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 02 maj 2021 07:20 #96

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, mrnjavi, sasar, valjan, vladulns, Чиле

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 02 maj 2021 07:24 #97

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, mrnjavi, Duja, sandman, TurboMaximus, sasar, Alibunar, Djordje Cvarkov, valjan, OneLove, Чиле

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 02 maj 2021 11:21 #98

  • sergio-m
  • sergio-m's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1241
  • Primljenih Zahvalnica: 1666
hvala blavak za foto izvestaj :cheers:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 06 maj 2021 18:36 #99

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Evo i video zapisa.

izvor, a ima i teksta i fotografija: www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/273238/F...o-sada-uradjeno.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, sergio-m, valjan, Mr.M

Rekonstrukcija Pozorišnog trga 08 maj 2021 10:55 #100

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 733
  • Primljenih Zahvalnica: 3538
Напредује реконструкција центра: Промене највидљивије у Успенској улици

Реконструкција дела градског језгра почела је пре око два месеца, а тренутно је у току измештање инсталација и замена водоводних цеви.

О томе да центар града добија ново рухо сведоче и раскопане стазе, скинуто поплочање, прекривени споменици и ограђено позориште, хрпе земље и грађевинска механизација на сваком кораку. Осим тога, градилиште је недавно проширено, те су неимари почели да раде и на Тргу слободе, код Аполо центра. Радови, за које ће Град издвојити 378 милиона динара, теку планираниом динамиком и за сада нема кашњења, те се реконструкција и градња подземне инфраструктуре приводи крају.

Промене су највидљивије у Успенској улици где је асфалтирана пешачка стаза, оивичене су зелене површине, а постављена је и конструкција за аутобуска стајалишта. Осим тога, избетонирана је ограда око дворишта Успенске цркве, а ти радови одвијају се паралелно с онима на Позоришном тргу. Када све буде завршено, црквени посед ће поново бити ограђен, након што је због градње СНП-а, крајем седамдесетих, зид око порте, заједно с парохијским домом, срушен. Ограђивање храма коштаће око девет милиона динара, а те радове финансирају СПЦ и Завод за заштиту споменика културе. Будући да је реч о споменику културе од изузетног значаја, пројекат обнове урадио је градски Завод, који је задужен и за конзерваторски надзор.

Сви радови у овиру прве фазе, требало би да буду завршени за девет месеци, односно до децембра. Осим Позоришног трга, Успенске улице и дела пролаза између „Аполо центра” и СНП-а, у наредним фазама је планирана реконструкција полукружног трга на месту монтажне гараже и Пролаза Милоша Хаџића, платоа испред старог биоскопа ЈНА, дела Његошеве улице, Трга слободе, Улице Модене и дела Улице краља Алекасандра, као и пролаза уз Менратову палату.

www.dnevnik.rs/novi-sad/napreduje-rekons...koj-ulici-08-05-2021
Poslednja izmena: 08 maj 2021 10:57 od vladulns. Razlog: greška u kucanju teksta
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, Чиле
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru