izvor: http://www.021.rs/
Železnica Srbije dobila je dozvolu da od danas počne radove na izgradnji Žeželjevog mosta.
Započeto je rušenje ostataka stubova u okviru pripremnih radova, nakon čega predstoji izmeštanje gasovoda i dva cevovoda iz zone radova. Izvođač radova na izgradnji novog Žeželjevog mosta je špansko-italijanski konzorcijum koji čine Azvi iz Španije, Tadei iz Italije i Horta Koslada iz Španije.{jcomments on}
Žeželjev most, koji je projekat od kapitalnog značaja, trebalo bi prema ranijim najavama da bude završen u naredne tri godine. Izgradnja je trebalo da počne sa prvim prolećnim danima, međutim, projekat je više puta menjan, a dodatno je stvar zakomplikovao i to što se deo gradilišta nalazi na vodozaštitnom području.
{adsense}
Žeželjev most srušen je u NATO bombardovanju 1999. godine, a u njegovoj blizini 2000. godine izgrađen je privremeni drumsko-železnički montažno-demontažni most, koji usporava i drumski i železnički saobraćaj na evropskom koridoru 10. Zbog nedovoljne visine prilikom velikih vodostaja Dunava, most sprečava veće brodove da plove ovom rekom. U NATO bombardovanju 1999. godine srušena su i preostala dva novosadska mosta, Most slobode i Varadinski most, koji su ponovo izgrađeni.
Ukupna vrednost novog Žeželjevog mosta, koji će biti građen na mestu istoimenog starog, porušenog u NATO bombardovanju 1999. godine, je 46 miliona evra.