Завршетак Сомборског булевара, почетак изградње последње деонице Булевара Европе, реконструкција неколико улица и Каћког моста, овогодишњи су задаци пред Заводом за изградњу града.
По речима помоћнице директора за техничке послове ЗИГ-а Зорице Нинић Ступар неки рокови су већ познати, тако да би низводна трака Каћког моста требало да буде завршена до 1. јула, извођач радова за Сомборски булевар биће познат крајем маја, до краја јула биће готов пројекат последње етапе Булевара Европе до аутопута...
{adsense}
Што се тиче Каћког моста, санација је почела у октобру прошле гдоине. Због лошег стања и хитности посла „Путеви Србије” ангажовали су свог уговореног извођача „Мостоградњу” која је кроз програм одржавања кренула у посао. Током зиме посао је сведен на на минимум због временских услова, а сада се поново интезвино кренуло у поправку дотрајалог дела моста. Укупна инвстиција вредна је 70 милиона динара, од чега је ЗИГ обезбедио 25 милиона, а остатак је дало предузеће „Путеви Србије”.
Сомборски булевар коначно ће се спојити с Булеваром Европе, а како наводи Нинић Ступар, преостало је да се откупи још неколико плацева, а уколико то не успе, булевар ће бити изграђен у пуном профилу осим тамо где су спорни плацеви. У склопу тог посла, биће изграђена кружна раскрсница са Булеваром Европе, реконструисаће се раскрснице Булевара цара Лазара и Улице цара Душана и Улице Ива Андрића и Улице хероја Пинкија. Покренут је поступак за избор извођача радова који ће почети на лето, а претходно ће „Водвод и канализација” изградити своју инфраструктуру од Улице Јожеф Атиле до Улице браће Груловић.
По речима Нинић Ступар, изградња последње етапе Булевара Европе, од Руменачког пута до аутопута, зависиће од кредита који град буде узео. Завод за изградњу града финансира израду главног пројекат, који би, што се тиче саобраћајница могао да буде завршен до почетка лета, док ће пројекти надвожњака над пет колосека и моста преко канала ДТД бити завршени до краја јула. Булевар ће имати две коловозне траке од по седам метара, као и пешачке и бициклистичке стазе.
Крајем маја „Водовод и канализација” започеће изградњу водоводне и канализационе мреже у Улици Бранка Бајића, да би након тога ЗИГ финансирао изградњу саобраћајница дуж 850 метара улице од Улице браће Поповић до Улице Веселина Маслеше. Коначно ће бити изграђена и атмосферска канализација, што ће решити тешкоће са задржавањем воде у овој улици.
У току је тендер за рекоснтрукцију 1,5 километра Мажуранићеве улице у Петроварадину, а и овде ће прво „Водовод” да започне посао. Теку припреме тендера и за изградњу друге траке на Сентадрејском путу од Улице Теодора Мандића до моста преко канала ДТД.
С. К.