izvor: www.021.rs
Novosadski maturanti kojima su privatnici odbili molbe za postavljanje tradicionalnih panoa u izloge dućana, dobili su prostor za to na ulazu u garažu između Gradske kuće i kafea "Trčika".
Tom prilikom je i uspešno završena akcija dnevnih novina "Blic" i "24 sata". Prema rečima odgovornog urednika "Blica" Igora Božića, ovom akcijom su želeli da stanu na put bahatim prodavcima koji ne poštuju novosadsku tradiciju.
"Ono što je nas najviše iznerviralo bila je činjenica da su pojedini privatnici od novosadskih učenika tražili i po 100 evra kao "kompenzaciju" za postavljanje panoa sa fotografijama u njihove izloge. Mislim da bi trebalo motivisati ljude da podrže ovu tradiciju, jer je to čime se ponose oni koji su budućnost ovog grada", navodi Božić.
{adsense}
Nagradu za najlepši pano dobili su učenici stolarskog odeljenja Tehničke škole "Mileva Marić Ajnštajn" i oni su nagrađeni vaučerima za ovogodišnji "Exit" festival. U akciji "Blica" i "24 sata" našli su se panoi učenika Mašinske, Elektrotehničke, Medicinske, Ekonomske i Saobraćajne škole, kao i tehničkih škola "Pavle Savić" i "Mileva Marić". (M.S.)