Sve je to sjajno, iznad napisano. No, smatram sebe za realistu i pokusavam da budem objektivni kriticar (pozitivni i negativni).
Napravili smo geometriju pruge da na nekim delovima do Sr. Karlovaca (Karlovci, Petrovardin i pre svega most nisu projektovani za visoke brzine) i jednom u perspektivi za 30 godina mozemo da imamo 300 km/h. Mene vise zanima bliza buducnost. Ko ce odrzavati ovu, izgradjenu prugu i kako? Koja ce biti maksimalna brzina za 3 godine? Bez odrzavanja brzo ce se spustiti na 160, pa 120. Ko ce i po kojoj ceni odrzavati 3 KISS-a? Koliko njih ce biti u upotrebi za 3 godine? (Vidi: broj aktivnih i za rad sposobnih ruskih garnitura nabavljenih pre 5 godina). Ko ce stiti prugu i strogo kaznjavati pocionioce kradje pribora, kontaktne mreze itd. kao pre neki dan kod Panceva?
Kao objektivni kriticar moram da pitam, a vec sam naveo iznad, ko je i sa kakvom idejom planirao ovakav krov nad peronima u NS? Koja je njegova funkcija? Stiti od kise samo u uslovima bez vetra? Stiti od Sunca, koje je najmanji problem. Krov je morao biti jedinstven iznad kontaktne mreze i svih perona.
U svakom slucaju, radi se celu noc. Novom Sadu ce za dve nedelje svanuti pre svega iz razloga OTVARANJA KISACKE i to ce 99% ljudi slaviti. Vozovi ce uskoro krenuti, 2x dnevno sledecih par meseci u marketinske svrhe (izbori kahm.
EDIT: Pozitivno je sto je za brzine od 200 km/h neophodno DENIVELISATI sve pruzne prelaze sto je i ucinjeno, tako da ce sabracajne nesrece takvog tipa biti izbegnute.