18 novih Stadler Flirta 3 za SrbijaVoz.
Prvi dolazi ovih dana u depo u Zemunu i dolaziće narednih nedelja. Po jedna kompozicija će se puštati na svakih dve nedelje a prva bi trebala da bude puštena na liniju u martu sledeće godine, mada će se to verovatno ubrzati zbog više faktora.
4 kompozicije odmah idu na liniju BG-NS i zajedno sa KISS-ovima (Soko) će saobraćati na ovoj liniji. To je jedna kompozicija više u odnosu na sada što je kako stvari stoje 7 polazaka više po danu tako da će linija Beograd Centar - Novi Sad imati dnevno 38 polazaka umesto sadašnjih 31. Stari Flirtovi sa ove linije (inače skoro pa identični kao novi) idu na jug, za Niš i Prokuplje čini mi se.
Otvara se nova linija Novi Sad - Pančevo, na koju zapravo ide ova jedna kompozicija što pojačava BG-NS, s tim što ova linija kad prodje stanicu Beograd Centar neće stajati na stanicama Karadjordjev park, Vukov Spomenik i Pančevački most zbog neodgovarajuće visine koloseka za ovaj tip voza. Nova linija kreće od marta, kad treba da i izadju prvi novi Flirtovi.
Uskoro treba da se raspiše tender za kompozicije koje razvijaju 200 km/h na sat koji treba da idu na Subotica - Novi Sad - Beograd Centar i svi oni će sa svime ovime gore nabrojanim do kraja 2024. voziti izmedju Subotica i Beograda te će s time takt izmedju Novog Sada i Beograda biti vrlo mali.
Po svemu sudeći već se zna pobednik tendera za te kompozicije i biće kineski proizvodjač u pitanju.
Posle ide i tender za kompozicije lokomotiva + vagoni za BG-NS-BUD.