@Brick
свака част и хвала на сјајној репортажи.
Само мало да појасним неке појмове везано за железницу. Нису талпе него прагови. На железници нису семафори него сигнали. И нису тунели него су подвожњаци.
Што се тиче старе пруге за Карловце, тај колосек који се одваја десно од Беочинске пруге на улазу у станицу Петроварадин, је некадашњи индустријски колосек од Навипа. Нова траса пруге се на том делу поклапа са старом трасом.
Рецимо да је стара траса од Карловаца остала сачувана до, рецимо, нове НИС пумпе на Карловачком друму. Тако некако.
Свакако сјајан предлог да се стара траса претвори у бициклистичку до Карловаца. То је и мени пало на памет.
Када би се ишло из Карловаца, има неколико варијанти како би могла да иде кроз Петроварадин.
Прва је да се код цркве Снежне Госпе на Текијама попне на Карловачки друм и да се потом, уз друм направи стаза до Беочинске бициклистичке стазе.
Друга варијанта је да се искористи пропуст испод нове пруге и да се стаза попне на насип око Петроварадина.Ту је проблем јер ће вероватно обилазница да иде поред или по насипу (мада не би смела).
Трећа опција је да се продужи по траси некадашњег индустијског колосека Навип и споји са Беочинском трасом. Овде је проблем јер је Навип у приватном власништу и планирају његову реконструкцију.
Оно, што је добро, то је да је траса чиста и да се уз веома мала улагања и за кратко време, може оспособити за бисиклисте.