Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 05:51 #401

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
ranko su ns napisao/la:
Super, baš se radujem početku radova na Fruškogorskom
koridoru sledeće godine :banana: :banana: :banana:
Biće to više na insistiranju kineza da dobiju posao, kako je već dogovoreno.

"Prioritet je i izgradnja Fruškogorskog koridora, brze pruge Beograd-Budimpešta, a radićemo zajednički i na revitalizaciji puta Novi Sad - Bačka Palanka, Petrovaradin - Sremski Karlovci i Opovo-Debeljača, naglasio je Mirović. . ."
www.vojvodina.gov.rs/sr/вести/одржана-за...покрајинске-владе-0#
Poslednja izmena: 27 okt 2018 06:20 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 12:42 #402

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 206
  • Primljenih Zahvalnica: 469
Do sada sam slušao priče da se nikada neće završiti koridor pa evo skoro gotov. Godina ili dve na sve ove decenije čekanja i nije nešto,
Beograd na vodi se sigurno neće graditi kako rekoše ali koliko vidim baš i nije tako.

Brzog puta prema Rumi će biti tu nema dilema ali po meni je ta deonica neopravdano zapostavljena u odnosu na druge deonice.

Rasprava da li će puta biti ili ne je deplasirana ali rasprava zašto se obećavaju datumi početka gradnje i oni probijaju je ok.
Što bi rekli : Ko ih je lupao po ušima da obećavaju

Izjava da neko zagađuje temu ako ima drugačije mišljenje je neprihvatljiva za ovaj forum.

Ako budemo išli tim putem onda će forum postati politički pamflet za i protiv vlasti i njihovih političkih sledbenika
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 16:02 #403

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Tačno je da su razni političari, po običaju, obećavali sve i svašta, ali
sada je druga situacija, jer su počeli konkrentni pregovori sa kinezima.

To pokušavam da objasnim na predhodnim stranama, tj. da će sada
sigurno početi gradnja i da su poredjenja sa prošlošću deplasirana.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 16:52 #404

  • f4bles
  • f4bles's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 255
  • Primljenih Zahvalnica: 854
Mene zanima, kako Srbija ili Vojvodina, planiraju da vraćaju kredite Kinezima. Opšte je poznato na primerima Šri Lanke i sličnih, da Kinezi daju kredite i ne pitaju za ekonomsku stabilnost države.
"He is born again! I feel him! The Dragon takes his first breath on the slopes of Dragonmount! He is coming! He is coming! Light help us! Light help the world! He lies in the snow and cries like the thunder! He burns like the sun!"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 17:16 #405

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Opšte je poznato da Zapad protura tu tezu o kineskim kreditima, a
kad oni daju kredite, onda je to vrlo "povoljno" po te države. Smešno.

Šri Lanka je odustala od kredita i prodala vlasništvo kinezima, jer
njima i nije potrebna tolika luka. Kinezi su kupili i grčku luku Pirej.

Svaka država mora sama da vodi računa sa zaduživanjem i to nema
veze sa poreklom kredita, već sa njenom sposobnošću da vrati kredit.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 18:05 #406

  • Teki
  • Teki's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 590
Jedno laičko pitanje, da li ovaj "Fruškogorski koridor" ima neke veze sa mostom preko Dunava i nastavkom Bulevara Evrope ili je to nešto potpuno drugo? :dry: :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 18:13 #407

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 206
  • Primljenih Zahvalnica: 469
f4bles napisao/la:
Mene zanima, kako Srbija ili Vojvodina, planiraju da vraćaju kredite Kinezima. Opšte je poznato na primerima Šri Lanke i sličnih, da Kinezi daju kredite i ne pitaju za ekonomsku stabilnost države.

Rastom BDPa stvara se prostor za uzimanje kredita a to je ove godine oko 1,6 - 1,7 milijardi evra stvorene vrednosti više nego prošle godine.
Kredit iz Kine nije komercijalni za razliku od kredita koje daju zapadne zemlje i samim tim je manja kamatna stopa.

Nije problem uzeti kredit za kapitalna ulaganje već je problem uzeti kredit za funkcionisanje države (isplata plata i penzija)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: 1992NSNN

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 18:25 #408

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687

Zaduženost Srbije je oko 58% bruto nacionalnog dohotka, mnogo manji

od nekih "uredjenih" država EU, nap. Grčke, Italije, Portugalije, Hrvatske, . . .

Za Fruškogorski koridor je bilo reči i o koncesiji, pa videćemo šta će biti.
Poslednja izmena: 27 okt 2018 18:42 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 21:12 #409

  • neobuscitta
  • neobuscitta's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 548
  • Primljenih Zahvalnica: 1626
Eh, da sam dobio dinar svaki put kada si rekao "Videćemo šta će biti"...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 27 okt 2018 23:46 #410

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Nije komercijalan kredit, vec kakav?
Ko kaze da nismo mogli dobiti bolji i bolju ponudu? Nikad nikakav tender nije sproveden niti su skupljanje druge ponude.
Naplate kilometar duplo skuplje od realnog mozda a mi nemamo predstavu koliko bi najjeftiniji ponudjac bio u tenderskom procesu.
I pored toga uposle 50% svojih firmi, skidaju kajmak i vracamo paprene kilometre.

Da su probali sa tenderom i rekli, ok preskup je, hajde direktan dogovor tog tipa, niko rec ne bi rekao. Ovako su samo oni dobri u koferima.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 okt 2018 02:05 #411

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Krediti su par godina najniži u istoriji, bez obzira gde se uzimaju.
Iznose svega 2,5 -3%, pa se zato vrši refinansiranje starih dugova.

Drugo, kinezi mnogo grade po celoj Aziji i pola Afrike, a i u Evropi.
Desetine država uzima njihove kredite, što naravno smeta Zapadu.

Za posao na Fruškogorskom koridoru se pregovara sa firmom CRBC.
www.crbc.com/site/crbcEN/one/index.html?...d4-80d9-1c51e2336193
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 okt 2018 10:01 #412

  • Ambasador
  • Ambasador's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 206
  • Primljenih Zahvalnica: 469
kasko napisao/la:
Nije komercijalan kredit, vec kakav?
Ko kaze da nismo mogli dobiti bolji i bolju ponudu? Nikad nikakav tender nije sproveden niti su skupljanje druge ponude.
Naplate kilometar duplo skuplje od realnog mozda a mi nemamo predstavu koliko bi najjeftiniji ponudjac bio u tenderskom procesu.
I pored toga uposle 50% svojih firmi, skidaju kajmak i vracamo paprene kilometre.

Da su probali sa tenderom i rekli, ok preskup je, hajde direktan dogovor tog tipa, niko rec ne bi rekao. Ovako su samo oni dobri u koferima.

Bilo je situcija sa tenderom koja su neslavno prošla, Ponude jeftino i onda urade gomilu aneksa pa ispadne mnogo skuplje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 28 okt 2018 10:42 #413

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Tender uopšte nije bolji način za radove na infrastrukturi, od direktne pogodbe.
Pre tendera mora da se uzme neki kredit, pa da se pristane na najmanju cenu
iako ona može da bude veća od očekivane ili od neke realne tržišne cene.

Kod direktnih pregovora o kreditu i radovima, država može da pregovara o
najboljim uslovima, da se "cenjka", pa ako nema dogovora onda da odustane.
Naravno, tu je zastupljena i politika, kao u našim odnosima sa Kinom, jer ako
su oni spasili smederevsku željezaru i RTB Bor, onda imaju i neki prioritet.

Pošto je doneta politička odluka, kao nap. kod Moravskog koridora gde se
američkom Behtel-u dao posao, ostaje samo da se preciziraju uslovi u ugovoru.
Priče o mitu su mnogo naivne, jer je kineska firma već dobila posao od političara.
Poslednja izmena: 28 okt 2018 10:44 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: 1992NSNN

Fruškogorski koridor 28 okt 2018 11:41 #414

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Ajde prestani molim te

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Billy, Djordje Cvarkov, neobuscitta

Fruškogorski koridor 28 okt 2018 18:36 #415

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
mrnjavi napisao/la:
Ajde prestani molim te

Mogu i da "prestanem", ako ti treba više vremena da sve shvatiš.

Ionako neće biti nekih važnih vesti sve do potpisivanja ugovora.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 29 okt 2018 10:09 #416

  • srdjanyo
  • srdjanyo's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 262
  • Primljenih Zahvalnica: 481
Zar je toliki mit taj tunel da se napravi?
Pa, svaki građanin Novog Sada da dođe i kašikom par puta da zagrebe pa bi ga do sad iskopali...
Onda vidimo most od 58 kilometara + tunel pod morem...

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Fruškogorski koridor 29 okt 2018 12:42 #417

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 779
  • Primljenih Zahvalnica: 1554
srdjanyo napisao/la:
Pa, svaki građanin Novog Sada da dođe i kašikom par puta da zagrebe pa bi ga do sad iskopali...

Jedino ako je kasika zardjala


Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, Blavak, Eldarion

Fruškogorski koridor 02 nov 2018 21:11 #418

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 55
  • Primljenih Zahvalnica: 169
Jedno pitanje, kazu da bi trasa Fruskogorskog koridora od Iriga do Rume, i dalje obilaznicom oko Rume do autoputa trebalo da ide trasom postojeceg puta, bar tako pise. Pa mi sad nije jasno ako ce taj koridor ici trasom postojeceg puta,zasto se taj postojeci put sada rekonstruise, poceli su radovi pre par dana. www.dbinzenjering.rs/Projekti.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 06 nov 2018 19:54 #419

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 55
  • Primljenih Zahvalnica: 169
Radi se kompletna rehabilitacija puta Irig - Ruma, kruzni tokovi, zamena asfalta. To ce se zavrsiti za godinu ipo do dve, a Fruskogorski koridor krece sledece godine, i trebao bi da ide tom istom trasom gde se radi rehabilitacija. Nesto tu ne stima, nece valjda da urade novi put pa da ga onda ruse da bi napravili Fruskogorski koridor. Ili F.k nece ici tom istom trasom,ili nece uskoro da se gradi. Jel zna neko nesto o tome? www.dbinzenjering.rs/Projekti.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Fruškogorski koridor 06 nov 2018 22:25 #420

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934


POJAČANO ODRŽAVANJE DRŽAVNOG PUTA IB REDA BR. 21, DEONICA IRIG 2 - RUMA 1 

PROJEKAT REHABILITACIJE PUTEVA I UNAPREĐENJA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA

Investitor:
 
JP PUTEVI SRBIJE

Ključni ekspert za trasu:

RADIVOJE MILEUSNIĆ dipl. inž. građ.

Odgovorni projektant za trasu:

MILAN ČUČKOVIĆ dipl. inž. građ.

Ključni ekspert za objekte:

DUŠKO BOBERA dipl. inž. građ.

Odgovorni projektant za objekte:

DUŠKO BOBERA dipl. inž. građ.

Projekat rehabilitacije puteva i unapređenja bezbednosti saobraćaja (Road Rehabilitation and Safety Project – RRSP) je projekat podrške međunarodnih finansijskih institucija (Svetske banke, Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj) Vladi Republike Srbije u implementaciji Nacionalnog programa rehabilitacije državne putne mreže. Ovaj projekat predstavlјa realizaciju prve faze Vladinog programa za period 2014 - 2019. godina i obuhvata:

unapređenje stanja državne putne mreže kroz rehabilitaciju oko 1.100 km postojećih puteva,

podizanje nivoa bezbednosti na putevima kroz primenu mera za unapređenje bezbednosti saobraćaja u svim fazama implementacije Projekta, i

jačanje kapaciteta i unapređenje institucionalne koordinacije u oblasti bezbednosti saobraćaja kroz implementaciju većeg broja različitih usluga.

Predmetna deonica se nalazi na putnom pravcu Novi Sad – Irig – Ruma – Šabac – Kocelјeva – Valјevo – Kosjerić – Požega – Arilјe – Ivanjica - Sjenica koji je prema uredbi o klasifikaciji državnih puteva (Sl. Gl. RS br. 105/2013 i br. 119/2013) svrstan je u državni put IB reda. Tačnije, nosi oznaku IB-21.
Početak deonice je na oko 200 m iza čvora 2104 Irig (Vrdnik), stara oznaka Irig 2, a završetak na oko 280 m od čvora 2108 Ruma (veza sa A3), stara oznaka Ruma 1 – autoput. Nove oznake čvorova preuzete su sa karte referentnog sistema državnih puteva I i II reda.
U funkcionalnom smislu, put se može svrstati u vezni međuregionalni put. Deonica duga oko 15km pripada regionu Vojvodine i nalazi se u Sremskom upravnom okrugu. Opštine na kojim se deonica pruža su Ruma i Irig.



Projekat pojačanog održavanja obuhvata analizu bezbednosti saobraćaja, analizu postojećeg stanja, analizu stanja kolovozne konstrukcije i predlog rešenja rehabilitacije i povećanja bezbednosti saobraćaja. Sva rešenja treba da ostanu unutar putog pojasa.
Osnovno rešenjke predviđa povećanje bezbednosti saobraćaja u raskrsnicama uvođenjem ulivno izlivnih traka i zamenu kolovozne konstrukcije. Pored toga biće razmatrana izmena elemenata situacionog i nivelacionog plana (u okviru putnog pojasa) kako bi se povećala preglednost i elementi geometrije prilagodili brzini od 80km/h.

DB Inženjering, Beograd, Srbija © Sva prava zagarantovana


www.dbinzenjering.rs/Projekti.html
Poslednja izmena: 06 nov 2018 22:27 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru