Do leta spajanje Novog naselja i Veternika bulevarom - novi kružni tok biće i okretnica za autobuse
Spajanje Novog naselja i Veternika trebalo bi da bude završeno narednog leta, odnosno za deset meseci, budući da su nedavno počeli pripremni radovi za izgradnju produžetka Bulevara Jovana Dučića.
Zbog kiše koja je nedavno padala, mehanizacija je privremeno parkirana na obodu gradilišta, ali su s prestankom padavina neimari nastavili posao. Kako se čini, raščišćavanje terena je završeno, skinut je površinski sloj zemlje, a drvenim kocima obeležena je trasa buduće saobraćajnice i na nju je nasut pesak, prenosi Dnevnik.
Za projektovanje saobraćajnih površina na produžetku Bulevara Jovana Dučića s pratećom infrastrukturom i javnim osvetljenjem Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije izdvojila je 2,85 miliona dinara, dok će izgradnja koštati gotovo 236,4 miliona, s PDV-om. Posao je na tenderu poveren „Karin komercu”, koji će, zajedno s firmama „Put invest”, „Tim kop” i Geodetskim biroom „Geometar”, imati 300 kalendarskih dana da završi sve što je ugovorom predviđeno. Na tabli s obaveštenjem o radovima stoji da je Gradska uprava za urbanizam i građevinske poslove izdala dozvolu 29. januara, da su radovi prijavljeni 28. avgusta.
Produžavanjem Bulevara Jovana Dučića za oko 330 metara ka Ulici Dragoslava Srejovića, Novi Sad će se, osim preko Ulice Mileve Marić i Futoškog puta, na još jednom mestu povezati s Veternikom.
Na kraju izgrađenog dela Bulevara Jovana Dučića je okretnica za autobuse, a saobraćajnica je planirana na, do sada, neuređenoj zelenoj površini.
Buduća saobraćajnica imaće po dve kolovozne trake u oba smera i razdelno ostrvo širine 1,5 metar.
Na obe strane puta predviđeni su parkinzi, trotoari i biciklističke staze. Raskrsnica Bulevara Jovana Dučića i ulica Dragoslava Srejovića i Veterničke rampe projektovana je kao kružna, prečnika 46 metara, a ukupna dužina saobraćajnice s pristupnim krakovima je oko 450 metara.
Kružni tok će imati dve trake, a planirano je da se koristi i kao okretnica za autobuse.
Predviđeno je da južni kraj Somborske rampe, dužine oko 60 metara, ima dva kolovoza s po dve trake i razdelnim ostrvom, istih dimenzija kao na Bulevaru Jovana Dučića. Nakon te deonice, projektovano je sužavanje kolovoza na dve trake.
Zamišljeno je da krak Ulice Dragoslava Srejovića bude dvotračna saobraćajnica, promenljive širine, da bi se uklopio na postojeće stanje.
Planirano je da nova saobraćajnica bude osvetljena LED rasvetom na stubovima visine deset metara. Ukupna dužina projektovane vodovodne mreže je oko 292 metra, a predviđeno je da fekalna kanalizacija bude duga 280. Dužina novoprojektovane trase je oko 1.760 metara.
Povezivanjem Novog naselja s Veternikom, odnosno izgradnjom nove saobraćajnice, ostvariće se kontinuiran tok saobraćaja od Bulevara oslobođenja do Ulice kralja Petra Prvog u Veterniku.
www.facebook.com/306384229407169/posts/2930524326993133/
Jos uvek no reci o tome gde i kako ce autobusi 5 frekventnih linija (2, 8, 7a,b, 9) cekati polazak. Trenutno se za to koristi 200njak metara uz jednu stranu kolovoza gde parking ne postoji. Sa obostrano uredjenim parkingom duz celog produzetka se postojece resenje onemogucava. Neko novo ne vidim. Mozda ce biti leteci