Podbara je jako nezgodna po javni prevoz. Provlačenjem više linija, kao što predlažu Blavak i SSJ5 je apsolutno nepotrebno iz više razloga.
1. Ulice su jako uske, samo zaustavljanje jednog auta na 4 migavca ili kombija da nešto istovari može prouzrokovati kašnjenja. Kad bi na to, umesto trenutne dve linije (6 i 11A/B ) dodali još tri (2, 12, 14), od kojih jedna (2) ima manji interval nego trenutne (6 i 11), red vožnje bi bio nemoguć za ispoštovati.
2. Okretnica je mala. Novo Naselje ima problem sa okretanjem četiri linije, a govorimo o terminusu na bulevaru sa izdvojenom trakom za vozila JGSP. Šta bi tek nastalo na ovom, uslovno rečeno, kružnom toku čiji je realan kapacitet do dva autobusa odjednom?
3. Čak i da se reše ovi infrastrukturni problemi, siguran sam da ne postoji potražnja sa Podbare da se putuje na Novo Naselje, Telep i Sajlovo. Čak i da postoji po neki putnik, isti lako može da koristi postojeće linije sa jednim presedanjem, i stigne brže nego što bi stizao direktnom linijom.
4. Uz pretpostavku da ovde nema potražnje za takvim prevozom, troškovi bi bili daleko veći. Na liniji sa jakim taktom, kao što je dvojka, ovaj produžetak trase bi značio i produžetak poluobrta sa trenutnih 22 minuta na, okvirno, pola sata. To bi značilo obavezno ubacivanje još jednog vozila, i veću kilometražu, odnosno veći trošak za gorivo.
@Sasa
Nisi čuo lošiju ideju odavno? Ja volim iskrenost, ali još više volim argumentovanje.
Pozivam moderatore da nas usmere na pravu temu pa da se još više raspišem o rešenju terminala u centru.