gibanica napisao/la:
Danas sam prvi put koristio aplikaciju NSMART.
Kao neko ko je do sada cesto koristio slicnu aplikaciju BKK FUTAR budimpestanskog prevoznika, kapiram kako radi ovaj tip softvera.
Obelezim stajaliste (jedva), i broj vozila koje radi na liniji 5. Bespotrebna funkcija, trebalo bi čim selektujem liniju da mi prikaze sva vozila na liniji.
Elem, selektujem ja vozilo koje mi je po minutima najblize. Pise dolazi za 5min na moje stajaliste. Posto je linija od avijacije ka klisi, a vozilo dolazi za 5 min, trebalo bi da je najdalje kod Futoske pijace. Medjutim nema ga nigde..na celoj trasi.
Kad ja odaljim mapu, a GPS mog vozila koje stize za 5min kaze da autobus bleji u garazi JGSP-a
Nije ni izaslo na liniju. Da bi se kroz jedno 12min pojavilo vozilo koje se pojavilo ni otkuda jer uopste nije ubelezeno jer nema GPS.
Inace kad se aplikacija otvori, morate da upisete naziv vaseg stajalista, ali je to nemoguce jer se u celoj aplikaciji tastatura ne pojavljuje.
Aplikacija takodje poseduje mogucnost pracenja narudzbenice, ali se nigde ne kaze o kakvoj narudzbenici se radi, sta porucujem, od koga, sta kako...
Hteo sam da napisem par stvari koje ne rade, pa posto ova firma ocito nema testere, eto kao end user imam dobru volju da prijavim svaki bag.
Ali na aplikaciji kako na sajtu tako i na telefonu, APSOLUTNO nista ne radi.
Razumem ja da je 21. juni blizu i da se promocija trebala poklopiti sa prezentacijom buseva, ali ovo pustiti u promet je bruka
Ja sam imao različita iskustva ovih dana. Danas na aplikaciji nije bilo autobusa u kojima sam se vozio (ni jutros ni popodne), dok sam juče popodne pratio autobus dok sam išao ka stanici i zaista se pojavio. Takođe je u pitanju linija 5. Ni u jednom od današnja dva autobusa nije bilo validatora, što i objašnjava njihovo nepostojanje na aplikaciji. Za ovih nekoliko dana ni u jednom busu nisam video da validatori daju tačnu informaciju o narednoj stanici. Ili piše naziv početne stanice ili samo „Bus lodžik sistem“.
Moguće je da vozači zaborave da se odjave iz sistema nakon završetka smene pa se voziila vode kao da su na trasi. Primetio sam i da su vremena dolaska precenjena, uvek im treba koji minut više. Inače, opcija najave vremena dolaska vozila je prednost u odnosu na Bus Plus, tamo najavljuju samo broj stanica. Jedino što bi trebalo napraviti dobar algoritam koji bi pravio procenu vremena dolaska. Ali je ipak i sama informacija gde se vozilo nalazi od velike pomoći. Vidim i da na sajtu postoje redovi vožnje za svako stajalište, ali odmah se vidi da nisu realni jer ne može da putovanje traje 25 minuta i u špicu i uveče u 11.
Meni se pojavljuje tastatura i mogu da pretražujem stajališta. Malo zbunjujuće deluje postojanje oznake stajališta i u polju „Naziv stajališta“ i u polju „Broj stajališta“. Treba da izbace oznaku iz naziva stajališta (četiri cifre + slovo) i ostave samo oznaku koja se sastoji od četiri cifre. Na stajalištima postoji ova prva oznaka, ali je treba zameniti jer je nepraktična.
Ima tu još da se istestira, a mogu i ovi naši komentari da im pomognu. Valjda će uskoro da proradi celokupan sistem. Nejasno mi je samo zašto nisu jednim tenderom obuhvatili i gradske i prigradske linije. Paralelno postojanje dva sistema (obične karte sa markicama i elektronskih karata) je prilično nepraktično. Neki ljudi koriste i gradske i prigradske linije. Kako će onda neko overavati elektronsku kartu u prigradskom autobusu? Ako čekam bus kod Lutrije i idem do NIS-a, svejedno mi je da li ću ući u sedmicu ili 68, 71, 72, 73,...