nsns napisao/la:
U vezi kružnog toka na prethodnoj slici - zašto ima 2 trake, kad je svaka od ulica s jednom?
To je deo ludila sa planiranjem autobuskog saobracaja kada je radjena saobracajna infrastruktura u kvartu.
Neko smislio da je sasvim cool zgurati 5 autobuskih linija (2,7a, 7b, 8, 9) i nocnu 18 da se okrecu u sred stambenog bloka i zone 30.
Nulto resenje je bilo da ce ceo stambeni blok biti "zona okretanja" autobusa, pri cemu u tom kruzenju od skoro 500m oko zgrada niti ima niti treba da ima ijedno stajaliste. Postpuno nejasno gde ce busevi cekati polazak ... i trista drugih problema.
Onda je smisljen kruzni tok da moze da opsluzi polukruzno okretanje zglobnog busa. To je bilo resenje br 1. ne mnogo bolje od nultog. pri cemu se opet pravi besmisleno kretanje po bloku samo da bi se bus okrenuo.
Onda su se predomislili da ce autobusi da se okrecu na kraju tada izgradjenog produzetka Ducica.
A onda su na samom kraju skontali da ni to ne valja jer ce se unistiti asfalt a zglobni jedva da moze da okrene, pa su dali nalog da se pravi petlja za okretanje autobusa na tadasnjem kraju bulevara.
Ako pogledate i danasnje resenje "okretnice", bice vam jasno da tu lud zbunjenog.
Za ZoxInTheBox. Ne znam kakav ti je pogled prema GSP-u. Tamo bi trebala da je počela izgradnja novog objekta linije tehničkog pregleda jer stari nezadovoljava nove propise. Pozicija se vidi na slici u postu 433, crveni pravougaonik kod kapije u K. Miloša. Pa ako imaš pogled, da li može neka slika.
Moze iz komsiluka, kad budem u prilici fotkacu.