bratislavbelic napisao/la:
Ako uporedimo podatke samo o broju stanovnika NS sada i krajem 80., grad je skoro udvostručio broj stanovnika. Sećam se da su npr. Veternik i Kamenica bili daleko od "grada" i da se do njih putovalooo, sada su sastavni deo. Krajem 80. grad je imao privredu koja je radila, to sad nije slučaj,... Mogao bih dugo da obrazlažem, a nema potrebe, shvatio si na šta sam mislio kad sam napravio to poređenje.
Bratislave razumem otrpilike šta hoćeš da kažeš. Proporcionalno privrednoj aktivnosti u NS se gradi više sada nego u vreme SFRJ, tj. s obzirom na malu privrednu aktivnost još super puno se gradi. Tu se slažem.
Jedini problem je (ne)kvalitet te gradnje (što puteva što zgrada). Prevashodno podstaknut željom da se što brže dobiju ili politički poeni pred izbore (putevi) ili novac (investitori novogradnje). Dosta puteva izgrađenih 80-tih ima veću trajnost nego oni izgrađeni 2000-tih (najblatantniji primer je Futoški Put) koga su dodouše već prilično unakazili nekim sečenjem na 100 mesta. Neki imaju eto već 30 godina a deluju pohabano ko neki što su izgrađeni u zadnjih 10. Da ne navodim sad primere svi znamo na šta mislim.
Što se tiče novogradnje, živim u jedoj novoj zgradi (2009.) i već posle 2 godine plafon je počeo da prokišnjava (s obzirom da sam na potkrovlju). Takođe ne postoji parking prostor u celoj ulici (ako dođe neki gost nema šanse da se parkira blizu, često ni ja sam nemam gde da parkiram), niti bilo kakvo zelenilo a trotoarom jedva mogu da se mimođu 2 čoveka. O dečijim igralištima ili drugim sadržajima je teško pričati (Grbavica je u pitanju). Hoću da kažem to je neuporedivo sa Limanima ili Naseljem (koji su nažalost zapušteni), a koji su planski građeni i imaju humanu crtu.