Pripadnik napisao/la:
Ali problem sa novim brendovima nije njihov... ne mogu oni da dovedu brendove koji nisu već tu.
Novi brendovi dolaze preko drugih firmi ili direktno poput H&M i C&A i otvaraju istovremeno na više lokacija.
Ja ne vidim najbolje na ovom planu, ali recimo od raspoloživih brendova ne znam kako i zašto se ne pojavljuju oni iz Inditex grupe obzirom da ih nema ovde (pull anad bear, stradivarijus, ...) pa recimo mango koji je zatvorio prodavnicu u centru grada... ovo bi mogla biti prilika za njih.
Sa druge strane prisustvo hm i ca je u startu dobar posao za big jer oni su isto što i zara za bazar, ako me razumete... Ne mislim da su jevreji zeznuli stvar šta više sačekali su malo i sada opet imaju keca u rukavu. Moja jedina ozbiljna zamerka je nedostatak bioskopa ne zbog samog bioskopa nego zbog efekta koji se dobija. U svakom slučaju mislim da oni imaju prostora za razvoj iako je lokacija malo... pametnim vođenjem biće to dobro.
Apsolutno se slazem sa svim sto si napisao. Ali slozices se, ipak mora da postoji neka spona (lobiranje, predstavljanje, privlacenje..) izmedju menadzmenta BIG-a i brendova (bez obzira- samostalnih ili u okviru dr firmi).. Mislim, njima je u interesu da mesto zazivi, postane prepoznatljivo u pravom smislu.
Naravno, niko ne ocekuje da sav kapacitet popune nova imena na ns-trzistu. Neka se ponavljaju i to je ok.
I ja se pitam zbog cega se inditex brendovi (bershka, pull and bear, stradivarius...) koji odlicno posluju u Beogradu ne pomeraju iz istog?
Da li je moguce da oni nemaju interes da budu zastupljeni na trzistu koje pokriva oko 600 000 stanovnika pa i mnogo vise ako obuhvatimo Backu, delove Banata i Srema koji ce pre dolaziti u NS nego u BG (jer im je blize npr).
Ne prihvatam da postoji veca potreba za 4. istom sportskom prodavnicom u gradu ili za 2. Springfildom ili 2. Terranovom ili 2. NewYorkerom... a ne za brendom koji ce otvoriti 1. prodavnicu.
Da li je nekome poznato objasnjenje?