jiggy napisao/la:
Zato na onom kod Petrovaradina sve vrvi. Isao sam da se provozam motorom u petak skroz do Kovilja i mogu vam reci da se bas udarnicki radi. Taj most ce biti gotov bar godinu dana pre ovog.
Iako bih jako vole da znam po kojoj logici i nomenklaturi je taj "peti" a ovaj "cetvrti".
Ako se broji nizvodno, onda ima logike da taj bude peti, ali ovaj ne cetvrti, vec prvi. Ako se gleda kada je koji zapocet, onda ovaj opet nije cetvrti. Isto i ako se gleda kada ce biti gotovi.
Ali to nije ni bitno, jer ce dobiti svoja imena, po zavrsetku. No, sada ovi nazivi nemaju logike...
Redni broj mosta, u slučaju NS, se definiše po rednom broju pri projektovanju*
Prva 3 znamo, dok 4. projektovan most je mostu produžetku Bul. Evrope (ka Kamenici), dok 5. projektovani most je deo Fruškogorskog koridora odvajanja od petlje Kać, ka Petrovardinu (Crkva Snežne Gospe / tunel Širine)
6. bi trebao da bude pešako-biciklistički sa Keja prema tvrđavi.
*Sa istorijskom razlikom da je zapravo 4. trebao da bude 3., pre Mosta Slobode, međutim odlučeno je da bude prvo Most Slobode