Juče sam imao priliku da se provozam kompletnom deonicom remontovane pruge od Novog Sada do Zrenajnina. Iskoristion sam poslednji polazak iz Novog Sada u 16.00 časova. Voz za Zrenjanin (Ruski DMV), se postavlja na 13. kolosek, a Somborski koji je do sada stajao na ovom koloseku je pomeren na poslednji 14. kolosek.Voz je pošao na vreme, po rasporedu u 15.59. Karta za vožnju do Zrenjanina staje 460 dinara. U Novom Sadu je voz krenuo sa 19 putnika, ali smo samo jedna devojka i ja išli celu rutu do Zrenjanina, kasnije ću iz razgovora sa njom saznati da je i ona "vozoljubiteljka". Ono što me je na putu do Rimskih Šančeva pa i dalje stvarno iznenadilo jeste to što je maltene svaka bogaza i utabana stazica preko pruge propisano obeležena barem andrejinim krstom. Brzina na otvorenom delu pruge do Titela je 70-80 km/h, dok je kroz naseljena mesta mašinovođa neznatno spusti. Nakon Novog Sada pristiže u stanicu Rimski Šančevi koja je posednuta, i na trasi do Orlovata je najuređenija. U stanici Kać se nalazi ZGOPov radni kamp u vidu desetak vagona sa spavonicama i menzom. U Kaću je voz napustilo 5 putnika. U Budisavi su odložene sve dotrajale šine i pragovi koji su izvaeni tokom remonta na pruzi Orlovat- Novi Sad. Zgopove radne maine i potrebna oprema je razasuta širom trase, tako da je ima i u stanicama Šajkaš, Titel i u samom Orlovatu. Stanice usput (onoliko koliko se moglo videti zbog toga što je već u 5 pao mrak
) su manje -više u ok stanju, uz izuzetak stanice Vilovo-Gardinovci, koja se nalazi u dosta ruiniranom stanju, ali generalno na većini stanica bi se moglo nešto poraditii, makar šminkanje fasade. Voz se sve vreme držao voznog reda i u Zrenjanin smo stigli tačno po rasporedu, bez većeg zadržavanja u Orlovatu, u kojem je mašinovođa samo prešao iz jedne u drugu kabinu, i nastavio vožnju. Nakon stanice Orlovat voz je ponovo počeo da se puni. Sve u svemu, do Zrenjanina će ga stvarno retko ko koristiti, jer em je trasa dug 111km, em je karta za 150 dinara skuplja od autobuske. Eventualno će ga koristiti Zrenjaninci jer voz u pravcu NS kreće u 3.36, sat i po pre prvog autobusa. Svakako je budućnost ove trase u opsluživanju jeftinim prevozom stanovnika manjih mesta koja se nalaze uz prugu, i njihovo povezivanje sa Novim Sadom i Zrenjaninom. Na kraju krajeva, negde je bitno da postoji veza između dva najveća grada Bačke i Banata.