Zar je to toliko bitno reci i u svakoj temi terati nesto svoje?
Ako bas insistiras, dozvoli da ti napisem jos par detalja, pa da stavimo tacku na polemiku oko trase i imena.
U delu u kojem sam ga ja slikao, gasovod ide trasom kojom mora da ide. Mora da ide preko Sajkasa na Gospodjince, jer je tu glavno cvoriste gasovodne mreze za celu nasu zemlju. Takodje, pre 5-6 godina je to cvoriste spojeno sa Banatskim Dvorom tj skladistem gasa koje nosi to ime.
Tada je i samo cvoriste "Gospodjinci" prosireno i dobilo je jos vise na znacaju, jer se kompletan "gasni saobracaj" odvija preko njega.
Dalje, pre 3 godine je NIS prvi put raspisao tender i uspesno realizovao postavljanje automatskih ventila na svakoj obali reka i kanala, koje gasovod i naftovod presecaju, pa vise ne moze doci do ekoloske katastrofe u slucaju pucanja cevi ispod samih kanala i reka, jer ventil detektuje pad pritiska, zatvara protok i javlja u kontrolni centar. Sami ventili i prateca elektronika se napajaju putem solarnih panela.
Dakle, ime je nebitno. Ono sto je cinjenica je da se nesto radi i da neki deo tog novca ostaje u nasim firmama, u nasoj zemlji. Koliko je to realni procenat od ukupne sume, ovog puta necemo, jer nasi politicari bi pravili i autoput i gasovod i brzu prugu od Odzaka do Deronja, samo ako mogu da se ugrade...
No, dobijacemo i neki novac od tranzitnih taksi, tako da verujem da je sam posao dobra stvar za nas.