На Рибљој пијаци и ЛЕД екрани с понудом на тезгама
Реконструкција платоа Рибље пијаце требало би да буде завршена до октобра, након чега ће уследити обнова старих бетонских тезги – рекао је за „Дневник” директор „Тржнице” Милош Тубић. – Тезге би требало да буду обновљене до краја ове године или почетком следеће, када ће и пијаца заживети у новом руху.
Обнову 54 локала то предузеће је завршило у року, а тренутно се раде нове инсталације, након чега ће уследити поплочавање платоа бехатоном. Када радови буду готови, пијаца и плато у потпуности ће се уклапати у околину, и, по Тубићевим речима, биће окупани зеленилом и цвећем.
– У реконструкцију локала уложено је 16 милиона динара, што је обезбедио град, а покретне тезге коштале су два милиона и тај новац дала је „Тржница” – каже Тубић. – Закуп локала увећан је два и по пута. Пре обнове на тој најстаријој пијаци у граду 50 одсто локала било је празно, док их је сада остао само један или два. Закупци, пре свега велики угоститељи, препознали су да ће то место у будућности бити изванредна локација за угоститељство. Они су узимали по неколико локала и спајали их у један јер предвиђају велику посету.
По речима нашег саговорника, укупна инвестиција требало би да се врати за годину и по, а праве резултате видеће тек након издавања тезги и попуњавања мале понуде на пијаци.
– Остаје нам да видимо и како ће се снаћи закупци, односно како ће заживети део пијаце где би требало да се пласирају занатски производи, антиквитети, ручни радови, слике, сувенири, садржаји занимљиви за туристе, јер ће та пијаца бити прва и последња локација коју ће странци који у наш град долазе бродовима, имати прилику да виде. Због тога она мора бити достојна центра града и већ сада је у склопу туристичке понуде – објашњава Тубић.
Да би туристима пружили што бољи угођај, представници „Тржнице” су разговарали и са закупцима о начину продаје њихових производа. Како објашњава наш саговорник, домаћи трговци мораће да се угледају на пијаце у иностранству, где се туристима нуди роба већ припремљена за јело.
– Наши продавци млека и млечних производа, меса и продуката од меса, воћа и поврћа, мораће мало да се промене и своју понуду прилагоде новим муштеријама, туристима јер ту више неће бити аутобуске станице и протока људи из приградских насеља, који узимају по пет килограма сира– каже Тубић. – Кроз пијацу ће пролазити велики број туриста па ће продавци своје производе морати да пакују у мале грамаже, да имају пластичне виљушке, ножеве, кашике, да имају понуду сира у малим паковањима, сецкану кобасицу, цеђено воће да би тим туристима могли пружити праву услугу. Штета ће бити уколико то не ураде јер ће изгубити на хиљаде муштерија.
Како Тубић наводи, „Тржница” ће радити и на маркетингу па ће поставити ЛЕД екране осетљиве на додир, где ће туристи моћи да се информишу о томе шта се на пијаци може купити и где.
Н. Радман
www.dnevnik.rs/novi-sad/na-ribljoj-pijac...s-ponudom-na-tezgama