Радници су данас тукли пнеуматским чекићима у средини између тих ограда, дакле започети су радови на "формирању"/отварању раскрснице. Ко је од раније пратио моје писаније једном приликом сам као аутоматичар констатовао да би најлогичније решење за семафоре било регистровање присуства возила изнад коловоза из Пролетерске и са друге стране из "одсеченог" дела насеља, тј. да је зелено за правац БЕ "стално" отворено док не наиђе возило из Пролетерске или са друге стране, и ево га први знак да ће тако и бити...
(да ли је ово раније било не знам јер дуго ме није било).
Међутим, да би све радило са одређеном дозом логике на семафору из Пролетерске (као и на семафору са друге стране) би МОРАЛО постојати и условно зелено!!! По сликама тога нема...
- Када возило које из Пролетерске НЕ ЖЕЛИ да пређе на другу страну насеља (и обрнуто, из насеља у Пролетерску) него
само да се укључи на БЕ и иде даље за АП (или пут ДТД канала) аутоматика система ће то возило свеједно регистровати када се оно заустави на црвено и како ствари стоје вероватно укључити црвено за возила која се крећу правцем БЕ и то само да би то возило скренуло десно и укључило се на БЕ!
Када би постојало условно возач који жели из Пролетерске (и са друге стране) на АП (или пут моста) се не би зауставило испред семафора и логично испрограмиран контролер то возило не би узео у обзир при одлуци да ли треба укључити црвено на правцу БЕ. У суштини све то је иста логика као за пешаке и тастер који сте усликали али то без проблема функционише на самом правцу, а овде је реч о раскрсници за више тачака које активирају процес заустављања саобраћаја на правцу БЕ! Додатни проблем стварају знакови СТОП који возача приморавају да се заустави и опет ће бити регистровано присуство возила, те знакове заменити са "укрштање са путем са првенством пролаза".