Ja ne stizem, mozda danas odem posto moram da proverim da ovo nije neki lapsus:
Завршава се последња фаза изградње Булевара Европе до окретнице и повезивања с ауто-путем за Бачку Паланку. У деоницу дугу 450 метара на надвожњаку у протекла два дана уграђено је стотину тона асфалта ради равнања коловозне траке, а у наредним данима „Пут” треба да стави још 1.000 тона асфалта из истог разлога. Када се то заврши, на деоници се неће ништа радити до пролећа, а онда следи уградња последњег, хабајућег слоја асфалта.
Лепо време иде наруку радницима „Пута”, који ове седмице раде пуном паром, не само у Патризанској улици већ и другим деловима града. Међутим, Партизанском су сви заокупљени, због густог саобраћаја који се одвија на једној коловозној траци
Због подземних инсталација Пертизанска улица специфично градилиште
Enlarge
Због подземних инсталација Пертизанска улица специфично градилиште
па су гужве на тој деоници велике и не остављају возаче и путнике равнодушним.
На овом градилишту јуче смо затекли неколико радника и две-три машине. Али то не значи да „Пут” одуговлачи с послом. Напротив, из тог преудзећа указују на то да је Партизанска улица специфична јер под земљом има инсталација, каблова, цеви. Куће и локали су с обе стране улице па се мора бити обазрив.
Зато два радника иду испред машине, прате да се случајно нешто од исталација не оштети.
– Прексиноћ смо радили до 19 часова и увек тако чинимо у случају потребе. Иначе радимо до 15 часова, а лети и у две смене. Поготова ако се уграђује асфалт јер асфалтна маса не сме да се охлади – објашњавају у том комуналном предузећу. Кажу да у Партизанској улици „Пут” обавља захтеван посао, деоница је дуга 800 метара, али пре коначне реконструкције коловоза треба урадити припремне радове, а то значи копање багером до дубине од 1,1 метар, уклањање претходних слојева асфалта, вађење доњих слојева туцаника и носећих слојева песка, на истоветној дубини од 1,1 метар.
Екипе „Пута” могу се видети и на ништа мање прометној саобраћајници од Булевара краља Петра, у Улици браће Јовандић. После радова „Водовода и канализације”, путари на деоници код СУП-а коловоз доводе у технички исправно стање, што подразумева да раскопану јавну површину треба затворити, односно скинути остатак оштећеног коловоза и носеће слојеве испод пута, па тек онда асфалтирати. Уобичајено је, кажу у „Путу”, да више екипа ради на неколико локација током радног времена. Тако је уз коловоз у Браће Јовандић, у истој улици, али мало даље, затварана раскопана пешачка стаза.
У сасвим другом делу града, на Новом насељу, на деоници код теретог улаза у Градско саобраћајно предузеће до Булевара војводе Степе, „Пут” санира пешачке стазе, а пре тога су путари асфалитирали коловоз на тој деоници. На терен су изашли после „Топлане”, која је безмало три месеца постављала топловодну мрежу. Како се очекује, „Пут” ће до краја седмице на том потесу на стази за пешаке ставити бар доњи слој асфлата.
Завршава се последња фаза изградње Булевара Европе до окретнице и повезивања с ауто-путем за Бачку Паланку. У деоницу дугу 450 метара на надвожњаку у протекла два дана уграђено је стотину тона асфалта ради равнања коловозне траке, а у наредним данима „Пут” треба да стави још 1.000 тона асфалта из истог разлога. Када се то заврши, на деоници се неће ништа радити до пролећа, а онда следи уградња последњег, хабајућег слоја асфалта.
Јуче је више екипа „Пута” радило и на редовном одржавању вертикалне и хоризонталне сигнализације, па су тако на Новосадском путу фарбане пешачке стазе, а на путу за Поповцу осе коловоза. Поред тога, екипе Одељења светлосне сигнализације сваки дан обиђу 96 раскрсница на подручју града ради провере исправности семафора.
У Руменки су јуче заменили држач на лантерни, а на раскрсници Партизанске и Улице Радоја Домановића заменили су стубове.
З. Делић