mmirkovic napisao/la:
mlata napisao/la:
35km ukupno maksimalnom brzinom od 200km/h
Ако сам добро сконтао брзине су:
Прокоп-НБГ 100кмч.
НБГ-Батаја 120кмч
Батаја-Бешка 200кмч
Бешка-Пезос 120кмч
Пезос-НС 100кмч.
Батајница - Карловачки виногради 200 км/сат
Карловачки виногради - Петроварадин 160 км/сат (ово су максималне, не и просечне јер воз убрзава или кочи на почетку или крају деонице)
TurboMaximus napisao/la:
Što će reći, moglo je i 160, za mnogo manje para. Ali, pošto je budžet glavni izvor za drpanje...
Без нове трасе од Карловачких винограда до Бешке, тј. без вијадукта и новог тунела не би могло преко 80 км на сат јер су најмањи полупречници кривина 300 метара (
infrazs.rs/IzjavaMreza/IzjavaMreza2018_2.pdf, стране 142 и 143). Тунел и вијадукт коштају око 337.600.000,00 долара, а отворена траса 255,627,932.73 долара. (
www.mgsi.gov.rs/cir/projekti/izgradnja-z...-vozova-ruski-kredit). За брзину 160 км на сат тунел и вијадукт не би коштали много мање. Оно што би уштедело новац је сигнализација, мање подвожњака, надвожњака и других објеката за денивелацију пруге и путева (за 160 км на сат може да постоји путни прелаз) и, на крају, одржавање пруге, возови и њихова експлоатација.