Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 maj 2019 20:48 #481

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 253
  • Primljenih Zahvalnica: 1191
Мешовито, имаи старе и нове
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 13 maj 2019 21:35 #482

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
e zbog ovog snimka mora +
ne može bolji snimak :master:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: neobuscitta

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 14 maj 2019 12:55 #483

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Kad sam bio u Žilini u Slovačkoj, građen je autoput preko reke Vah. Na mestu Dubná Skala, autoput se gradio iznad magistralnog puta i pruge, i prelazio je reku (Dole snimak 22:30). Put i pruga bili su u neposrednoj blizini reke, međutim saobraćaj nije prekidan, pošto smo mi autobusom prolazili ispod gradilišta a i na pruzi sam video vozove. Gledam ove slike gradilišta pruge Novi Sad - Beograd i koliko vidim jedino mesto gde se radovi seku sa starom prugom je kod tunela u Čortanovcima u dužini 500-600 metara. Pa postavljam pitanje da li nije moglo na neki racionalniji način da se organizuje železnički saobraćaj odnosno da se radovi na vijaduktu i tunelu organizuju na neki drugi način a ne ovako sa totalnim prekidom saobraćaja u trajanju od nekoliko godina?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 17 maj 2019 18:59 #484

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Ono što me buni je objašnjenje Sultanova u postu 99, u kome on objašnjava da oni grade pruge bez prekida saobraćaja. U toku jedne nedelje rade dva dana i u roku od 36 sati totalno promene 1 km pruge od temelja. Nešto mi se čini da baš nerade tako kod nas, pošto je železnički saobraćaj u prekidu. I sad ajde jedna gruba procena. Dakle od Novog Žeželjevog mosta do stanice Tošin bunar ima 67 km, kaže Google Earth. Dakle u godini imamo 365/7=52 nedelje. Brzinom 1 km / nedeljno, bi pruga bila gotova za 67/52=1,3. Dakle za 1 godinu i četiri meseca bi bila pruga gotova uz dvodnevne prekide saobraćaja. Naravno u obzir nije uneta izgradnja vijadukata i tunela, koji su mogli da se odrade pre rekonstrukcije.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 maj 2019 09:10 #485

  • Acoo
  • Acoo's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 55
  • Primljenih Zahvalnica: 169
To je mislio na rekonstrukciju klasicne pruge gde se zamene pragovi, malo se naspe kamena i to je to, uglavnom sve uradi masina. Ovde se radi o brzoj pruzi , dvokolosecnoj, na kojoj nema klasicnih pruznih prelaza nego podvoznjaci ili nadvoznjaci.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Kajpers_belt

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 maj 2019 10:41 #486

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Bejah juče u Karlovcima, te malo pogledah i radove na i oko buduće pruge.







Sent from my moto e5 using Tapatalk
Poslednja izmena: 20 maj 2019 10:44 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Mikins, valjan, Eldarion, kuburicsrdjan, Kajpers_belt

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 maj 2019 22:21 #487

  • Aleksandar 123
  • Aleksandar 123's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 1

Од 10:20 министарка најављује да ћемо за годину дана имати готову пругу између Новог Сада и Београда. Питам се да ли је можда и реално да се скрате рокови услед накнадног укидања саобраћаја јер су споменуте 2 и по године биле предвиђене уз одвијање истог, што би на крају стварно испало до тог краја 2021. као што је првобитно предвиђено, па би човек рекао да није тек тако лупила, или су ово опет само приче за широке народне масе...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: aywar

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 maj 2019 21:25 #488

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
Da se malo i ja raspišem na omiljenu mi temu nako one o izgradnji novog drumsko-železničkog mosta.
Ono što se vidi u Petrovaradinu su većinom novi pragovi i šine. Rusi tamo pripremaju kolosečnu rešetku za postavljanje kada se urade elementi donjeg stroja pruge. Stara pruga, koja je demontirana je transportovana za Suboticu i tamo se radi rekonstrukcija pruge Subotica - Senta sa tim polovnim materijalom. Saobraćaj će biti preusmeren na tu deonicu i deonicu Subotica - Sombor - Bogojevo - Novi Sad kada se zatvori deonica Novi Sad - Subotica. Šuška se da će se to desiti u decembru ove godine ili početkom 2020. Zvanične informacije još nema.
Što se tiče obustave saobraćaja na deonici Stara Pazova - Novi Sad, po rečima Sultanova oni su bili spremni da grade novu prugu uz odvijanje saobraćaja na staroj. Međutim, kako su naši kasnili sa izradom dokumentacije i dozvola onda su predložili da se pruga totalno zatvori da bi nadiknadili izgubljeno vreme zbog papirologije.
Druga stvar, pruga se ne seče samo kod tunela. Ona se preklapa na deonici od Stare Pazove do Beške, od Beške do pred Čortanovce ide novom trasom, na mestu sadašnje stanice Čortanovci, nova i stara trasa se seku. Na izlasku iz tunela i penjanju na vijadukt, nova i stara trasa se seku. Preklapaju se i seku između K. Vinograda i Sremskih Karlovaca. Od sadašnje pp prelaza u Karlovcima do izlaza iz Karlovaca, trase se preklapaju. Od izlaza iz Karlovaca do ulaza u Petrovaradin ide nova trasa da bi se od ulaza u stanicu Petrovaradin do ulaza u stanicu Novi Sada trase preklapale. Nadam se da je sada jasnije.
Nažalost, nisam uspeo da obiđem celo gradilište ali u Sremskim Karlovcima su se baš raširili sa radovima. Gledano od K. Vinograda ka Petrovaradinu, radi se na krčenju šume i izradi donjeg stroja trase sa desne strane odbrambenog nasipa. Sam nasip pruge bi trebalo da preuzme ulogu odbrambenog nasipa. Radi se na izradi pešačko-biciklističkog pothodnika koji će služiti za pristup obali dunava direktno sa Trga patrijarha Brankovića. Pothodnik će se pružati iz prizemlja nekadašnjeg Saveznog centra za mehanizaciju pa ispod puta i pruge do odbrambenog nasipa. Radi se izradi staničnog pešačkog pothodnika koji će služiti za prilaz putnika peronima. Nova stanica će biti na mestu nekadašnje građare Dragojlović. Radi se na izradi propusta u trupu pruge na oko 500m od stanice. Pa se na oko 1000 metara od stanice radi na izradi nadvožnjaka koji će služiti kao buduća veza Karlovaca sa obalom Dunava za motorna vozila.

P. S. Blavakova prva fotografija u postu #486 prikazuje izgradnju pristupnog puta za budući pristan za turističke brodove na obali Dunava. Nema veze sa radovima na pruzi.
Toliko za sada. Ako imate nekih pitanja, slobodno me pitajte.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, mlata, Blavak, Billy, valjan, MVBG1, kuburicsrdjan, Kajpers_belt, Teki, Erebus

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 maj 2019 14:14 #489

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
"Završeno denivelisano ukrštanje na pruzi Beograd-Budimpešta kod Inđije"

Ruska kompanija završila je izgradnju železničke denivelisane galerije na 41. kilometru pruge Beograd – Budimpešta. To će omogućiti optimizaciju dinamike voznog saobraćaja, povećaće propusnu moć deonice od stanice Inđija do Beograda, kao i protok tereta i putnika na međunarodnom saobraćajnom Koridoru 10.
Galerija je ugrađena na mestu presecanja osnovnog pravca pruge Beograd – Budimpešta i železničkog koloseka u pravcu Šida, u neposrednoj blizini stanice Inđija. Polaže se i gornji stroj koloseka od novog ukrštanja do veze sa postojećom železničkom prugom ka Šidu.
Biće izgrađena nova stanica Beška sa pothodnicima, putnički peroni, a biće i rekonstruisane stanice Inđija, Sremski Karlovci i Petrovaradin sa pothodnicima, kao i stajalište Karlovački Vinogradi. . .

www.ekapija.com/news/2513729/zavrseno-de...dimpesta-kod-indjije

Poslednja izmena: 23 maj 2019 14:29 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Brane, sasar, Blavak, valjan, Kajpers_belt, aywar

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 maj 2019 18:50 #490

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Ma nema šanse da bude gotovo do februara sledeće godine, tj za godinu dana koliko ministarka tvrdi. To su priče za masu da se oseća bolje. Njima je sve 1-2 godine, ko u onom kursu Božidara Bože Kamdžije iz Noćne Smene :D Pa ovu deonicu Inđija-Stara Pazova kolko već rade a nema 10 km između stanica. I u samom tekstu piše da je planirano da deonica bude gotova do 2021. Dakle polako se termin pomera.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 23 maj 2019 22:02 #491

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Kajpers_belt napisao/la:
Ma nema šanse da bude gotovo do februara sledeće godine, . .

Pitanje je da li će do tada probiti tunele.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Kajpers_belt

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 maj 2019 15:24 #492

  • MVBG1
  • MVBG1's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 17
  • Primljenih Zahvalnica: 72
Ljudi,tunel Čortanovci i vijadukt su planirani za završetak u novembru 2021. Tako da ta priča o puštanju pruge za godinu dana od početka zatvora nema ništa. Eventualno možda bude neka budževina,kroz stari tunel Čortanovci i starom trasom do K.Vinograda,bez kontaktne mreže i brzinom od 20km/h na većini deonice(#samokažem ; ) )
Poslednja izmena: 24 maj 2019 15:25 od MVBG1. Razlog: Greška u kucanju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 maj 2019 15:44 #493

  • Aleksandar 123
  • Aleksandar 123's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 4
  • Primljenih Zahvalnica: 1
Ako su bili spremni da rade uz konstantan saobraćaj, verovatno bi mogli opet u nekom momentu da ga uspostave uz radove na taj način kroz stari tunel, pretpostavljam da bi to bilo izvodljivo tek kada se završe deonice gde se preklapaju stara i nova trasa, ali s obzirom koliko su spori radovi od Beograda do Stare Pazove mislim da nam ostaje da se nadamo da se bar taj rok kraja 2021. neće probiti.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 24 maj 2019 19:15 #494

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
" Планирано је да се радови на деоници заврше 2021. године. "

Poslednja rečenica u članku : rzdint.ru/press/newspage.php?page=RZD_In..._Sad_Railway_Section
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Kajpers_belt

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 25 maj 2019 12:09 #495

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
MVBG1 napisao/la:
Ljudi,tunel Čortanovci i vijadukt su planirani za završetak u novembru 2021. Tako da ta priča o puštanju pruge za godinu dana od početka zatvora nema ništa. Eventualno možda bude neka budževina,kroz stari tunel Čortanovci i starom trasom do K.Vinograda,bez kontaktne mreže i brzinom od 20km/h na većini deonice(#samokažem ; ) )

Niko ne spori da je krajnji rok za otvaranje deonice kraj 2021. godine ali upravo na taj provizorijum mislim. Tako se priča, da će krajem ove ili na proleće naredne godine, pustiti saobraćaj dizel vučom, delom starom trasom a delom novom trasom. Zato stara trasa nije svuda i uklonjena. Da li će zaista tako i biti ostaje nam da vidimo.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 25 maj 2019 13:21 #496

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9197
Ja sam jos 2014. (zapisao na papir i ostavio ceduljicu da visi na zidu 3 godine) cuo izjavu naseg Stvaraoca da ce brza pruga Beograd-Budimpesta biti gotova 2017. godine xD
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, Eldarion

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 maj 2019 18:05 #497

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Mnogo vremena im treba da reše jedan jednostavan problem :

" Ме­ђу­ме­сна ли­ни­ја од Но­вог Са­да до Чор­та­но­ва­ца мо­гла би за­жи­ве­ти на је­сен, ка­жу у Јав­ном град­ском са­о­бра­ћај­ном пред­у­зе­ћу „Но­ви Сад”, ко­је је по­кре­ну­ло про­цес ре­ги­стра­ци­је те ли­ни­је. На тај на­чин иза­ћи ће се у су­срет ин­тен­зи­ви­ра­ним зах­те­ви­ма жи­те­ља тог ме­ста, али и ви­кенд-на­се­ља Бан­стол на­кон што је 1. фе­бру­а­ра об­у­ста­вљен же­ле­знич­ки пре­воз од Бе­о­гра­да до Но­вог Са­да због ре­кон­струк­ци­је пру­ге. . . ."

www.dnevnik.rs/novi-sad/jgsp-no-vi-sad-o...-no-va-ca-27-05-2019
Poslednja izmena: 27 maj 2019 18:08 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 maj 2019 15:46 #498

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
"
авршена изградња стубова на вијадукту у плавном делу Дунава

Компанија "РЖД Интернешенел" завршила је радове на изградњи стубова на железничком вијадукту у плавном делу Дунава. Укупно је завршено више од 60 одсто објекта.

Пројекат је јединствен када је реч о саобраћајној инфраструктури Србије, саопштено је из компаније.

Дужина вијадукта досеже три километра, а висина појединих стубова премашује седмоспратницу.
За изградњу темеља свих 59 стубних места уграђено је 1.450 бушених шипова, чија укупна дужина износи преко 40 километара.
Такође, завршени су радови на уградњи 20 конструкција против клизишта. Започета је и изградња распонских конструкција између стубова.
"РЖД Интернешенел" тренутно изводи радове на изградњи и реконструкцији железничке пруге на деоници Стара Пазова – Нови Сад.
Вијадукт у плавном делу Дунава, предвиђен за брзину кретања возова до 200 километара на сат, постаће део реконструисане пруге Београд–Будимпешта европског саобраћајног Коридора 10.

"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 maj 2019 16:56 #499

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
. . .




Poslednja izmena: 28 maj 2019 17:01 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, sergio-m, Duja, TurboMaximus, Brane, das ivon, sasar, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Erebus

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 maj 2019 17:15 #500

  • MekDonel
  • MekDonel's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 33
  • Primljenih Zahvalnica: 86
Fruškogorac, izuzetne fotografije!

EDIT: Sad se samo nadamo da će se makar ranije pomenuti provizorijum ostvariti i da će, taman i na dizelke, krenuti saobraćaj do kraja godine ili do proleća
Poslednja izmena: 28 maj 2019 17:23 od MekDonel. Razlog: Nepotpuna poruka
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru