Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 28 maj 2019 17:38 #501

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Fotografije sam "pozajmio" od rusa . . . Evo još jedne :


Fruškogorac™ napisao/la:
. . .




Poslednja izmena: 28 maj 2019 17:39 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, sergio-m, mrnjavi, TurboMaximus, das ivon, valjan, aywar

Re:RE: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 29 maj 2019 17:15 #502

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Brane napisao/la:
MVBG1 napisao/la:
Ljudi,tunel Čortanovci i vijadukt su planirani za završetak u novembru 2021. Tako da ta priča o puštanju pruge za godinu dana od početka zatvora nema ništa. Eventualno možda bude neka budževina,kroz stari tunel Čortanovci i starom trasom do K.Vinograda,bez kontaktne mreže i brzinom od 20km/h na većini deonice(#samokažem ; ) )

Niko ne spori da je krajnji rok za otvaranje deonice kraj 2021. godine ali upravo na taj provizorijum mislim. Tako se priča, da će krajem ove ili na proleće naredne godine, pustiti saobraćaj dizel vučom, delom starom trasom a delom novom trasom. Zato stara trasa nije svuda i uklonjena. Da li će zaista tako i biti ostaje nam da vidimo.
Mislim da su to pusti snovi. Deonica Petrovaradin NS nije ni pipnuta a potrebna su tri nova nadvožnjaka.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 maj 2019 17:51 #503

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 253
  • Primljenih Zahvalnica: 1191
Ја сам чуо да ће садашњи прелаз према Садовима бити као у Ср.Карловцима , потходник за пешаке и бицикле вероватно зато што не може да се направи са довољном висином. За Садове ће се одвајати одмах после моста , кроз кружни ток, па испод моста и онда паралелно са насипом до Садова.
Poslednja izmena: 30 maj 2019 17:52 od Хомер. Razlog: Грешка у куцању
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 maj 2019 21:30 #504

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Teško ce ovde proći voz do kraja godine na oba koloseka
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, TurboMaximus, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Eldarion, Kajpers_belt

Re:RE: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 jun 2019 17:35 #505

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
Хомер napisao/la:
Ја сам чуо да ће садашњи прелаз према Садовима бити као у Ср.Карловцима , потходник за пешаке и бицикле вероватно зато што не може да се направи са довољном висином. За Садове ће се одвајати одмах после моста , кроз кружни ток, па испод моста и онда паралелно са насипом до Садова.

Ne znam gde si čuo ali ostaje podvožnjak u ulici Božidara Adžije. To odvajanje sa kružnog toka je za planiranu obilaznicu oko Petrovaradina koja će ići iza Pobede, uključivaće se na novi most preko Dunava i izlaziti kod Tekija.

@kasko
Nije nemoguće da završe taj podvožnjak za šest meseci. Ona dva u NS verovatno neće ni graditi u skorije vreme. Ono što je problem da bi se saobraćaj pustio krajem godine je vijadukt u Beški. Za njega ne verujem da će ga uraditi za šest meseci no videćemo. Ako se ne varam, temelji su gotovi i počeli su sa izlivanjem stubova tako da ga možda i završe.
Napominjem da se samo pominje da bi saobraćaj mogao da bude pušten krajem godine. To nije zvanična informacija. A ako bude pušten onda će najverovatnije biti pušten samo teretni.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 02 jun 2019 18:50 #506

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ne vidim razlog za takvom egzibicijom znajuci da se ukida saobracaj na pruzi NS SU i da se rekonstrusise SU - Senta i Kumane Milosevo za vezu preko Zrenjanina koja trenutno vodi od BG do NS.

Mislim da ce zatvor trajati jos godinu dve dok se oba koloseka istovremeno ne rekonstruišu na celog deonici NS BG.

Nemoguće je raditi deonicu NS Petrovaradin uz saobraćaj. Mogu da zamislim da se pusti BG Petrovaradin putnički pre cele deonice do SU radi slikanja političara. Dizel nije opcija za njih a tunel nece biti još godinu ipo. Teretni ide preko ZR.

Voleo bih da grešim...
Poslednja izmena: 02 jun 2019 18:51 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2019 13:11 #507

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
kasko napisao/la:
Ne vidim razlog za takvom egzibicijom znajuci da se ukida saobracaj na pruzi NS SU i da se rekonstrusise SU - Senta i Kumane Milosevo za vezu preko Zrenjanina koja trenutno vodi od BG do NS.

Mislim da ce zatvor trajati jos godinu dve dok se oba koloseka istovremeno ne rekonstruišu na celog deonici NS BG.

Nemoguće je raditi deonicu NS Petrovaradin uz saobraćaj. Mogu da zamislim da se pusti BG Petrovaradin putnički pre cele deonice do SU radi slikanja političara. Dizel nije opcija za njih a tunel nece biti još godinu ipo. Teretni ide preko ZR.

Voleo bih da grešim...

Trenutno se rekonstruiše samo Subotica - Senta i to ne baš očekivanim tempom. Kumane - Miloševo se ne spominje da će se raditi remont.
Ne mora biti tunel gotov da bi se pustio saobraćaj jer je pruga kroz stari tunel sačuvana.

Nije da navijam da se pusti saobraćaj ali kažem da postoji neka mogućnost.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2019 13:25 #508

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ja navijam da se pusti sto pre ali je pitanje realnosti pogotovo sto zivimo gde zivimo gde sve kasni i ne ide po planu. Vidi samo koliko su kasnili sa izdavanjem dozvola od Indjije a za Petrovaradin NS jos nije ni izdata.

U planu jeste i Kumane. Mislim da tempo tu zavisi od materijala koji se donosi iz Indjije.
U 2019. godini obnovićemo još 318 kilometara regionalnih pruga, nakon rekonstrukcije 280 kilometara u ovoj godini

infrazs.rs/2018/10/14/?jezik=lat
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 03 jun 2019 23:42 #509

  • rasha
  • rasha's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 1
U izjavi o mreži IŽS 2020 stoji vrlo jasno stoji da je planirani završetak radova Stara Pazova - Novi Sad IV kvartal 2022. sa prekidom saobraćaja između službenih mesta Inđija (uklj.) i Novi Sad (isklj.).
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:RE: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 05 jun 2019 18:15 #510

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 253
  • Primljenih Zahvalnica: 1191
Brane napisao/la:
Хомер napisao/la:
Ја сам чуо да ће садашњи прелаз према Садовима бити као у Ср.Карловцима , потходник за пешаке и бицикле вероватно зато што не може да се направи са довољном висином. За Садове ће се одвајати одмах после моста , кроз кружни ток, па испод моста и онда паралелно са насипом до Садова.

Ne znam gde si čuo ali ostaje podvožnjak u ulici Božidara Adžije. To odvajanje sa kružnog toka je za planiranu obilaznicu oko Petrovaradina koja će ići iza Pobede, uključivaće se na novi most preko Dunava i izlaziti kod Tekija

Како постићи потребну висину да могу и камиони да прођу? Туда редовно иду велике цистерне за чишћење септичких јама, а и шлепери нису реткост. Требали би од Округићеве почети са спуштањем пута да би подвожњак имао сврху.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 07 jun 2019 11:02 #511

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
kasko napisao/la:
Ja navijam da se pusti sto pre ali je pitanje realnosti pogotovo sto zivimo gde zivimo gde sve kasni i ne ide po planu. Vidi samo koliko su kasnili sa izdavanjem dozvola od Indjije a za Petrovaradin NS jos nije ni izdata.

U planu jeste i Kumane. Mislim da tempo tu zavisi od materijala koji se donosi iz Indjije.
U 2019. godini obnovićemo još 318 kilometara regionalnih pruga, nakon rekonstrukcije 280 kilometara u ovoj godini

infrazs.rs/2018/10/14/?jezik=lat

Moja greška, propustio sam da se radi i ta deonica. No tempo radova na deonicama Subotica - Senta i Kumane - Banatsko Miloševo ne zavisi od materijala koji se doprema iz Inđije jer što je bilo planirano to je dopremljeno. Ostatak je ostavljen za taj provizorijum koji je planiran.

@rasha
Da, završetak svih radova a na železnici se pominje puštanje dela pruge dok se ostatak gradi.

@Homer
Evo šta kažu u projektu za podvožnjak u ulici Božidara Adžije.
- У постојећем стању на стационажи пруге km 72+497.35 налази се путни прелаз у нивоу са улицом Божидара Аџије у Петроварадину.
- Планирана реконструкција пруге захтева да сви укрштаји са друмским саобраћајницама буду денивелисани тако да је на поменутој стационажи пројектован подвожњак.
- Реконструкција улице Божирада Аџије је планирана од саме раскрснице са Златарићевом улицом све до краја паркинга са леве стране.
- Планирано одводњавања подвожњака је базирано на прихвату кишнице на најнижој тачки, одводом у црпну станицу и
препумпавањем у постојећи ревизиони силаз кишне канализације. За потребе одржавања црпне станице, планиран је прилаз ширине 3 m у нивоу са постојећим тереном.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 07 jun 2019 16:24 #512

  • MekDonel
  • MekDonel's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 33
  • Primljenih Zahvalnica: 86
Brane napisao/la:
- У постојећем стању на стационажи пруге km 72+497.35 налази се путни прелаз у нивоу са улицом Божидара Аџије у Петроварадину.
- Планирана реконструкција пруге захтева да сви укрштаји са друмским саобраћајницама буду денивелисани тако да је на поменутој стационажи пројектован подвожњак.
- Реконструкција улице Божирада Аџије је планирана од саме раскрснице са Златарићевом улицом све до краја паркинга са леве стране.
- Планирано одводњавања подвожњака је базирано на прихвату кишнице на најнижој тачки, одводом у црпну станицу и
препумпавањем у постојећи ревизиони силаз кишне канализације. За потребе одржавања црпне станице, планиран је прилаз ширине 3 m у нивоу са постојећим тереном.

Koliko vidim na Gugl mapi, taj potez preko pruge ide poprilično uvis. Pretpostavljam da će zbog toga morati ceo potez da ukopavaju, samo me brine kako će rešiti tamo kod stvorarišta preko pruge
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 07 jun 2019 17:21 #513

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
"Ministarka Zorana Mihajlović obišla je gradilište pruge za velike brzine na deonici Stara Pazova - Novi Sad
u pratnji ambasadora Rusije Aleksandra Čepurina i predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovića. . . ."
rs.n1info.com/Biznis/a490097/Mirovic-Od-...m-za-pola-sata.html#
. . . . . .
У оквиру Анекса 3.2 уз основни Уговор се такође спроводи изградња двоколосечног железничког моста дужине око пола километра у близини станице Бешка. Отпочети су радови на вијадукту у 55. км. Завршена је уградња галерије у 41. км на прузи Београд – Будимпешта. Тренутни напредак на објектима износи 24%.
Осим тога, „РЖД Интернешнл“ тренутно гради вијадукт дужине три километра у комбинацији са галеријом у плавном делу Дунава и двоколосечни тунел у Чортановцима. До сада је завршено 59% тунела и 63% вијадукта.
Сви текући радова на објектима „РЖД Интернешнл“ у Србији одвијају се у складу са динамиком. Планирано је да се изградња и реконструкција деонице Стара Пазова – Нови Сад заврши 2021. године.
rzdint.ru/press/newspage.php?page=Deputy...he_Progress_of_Works


Poslednja izmena: 07 jun 2019 18:12 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, valjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 08 jun 2019 12:35 #514

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ehhhh...
Novi ruski kredit za istu deonicu železnice, uslovi nepoznati
Novim ruskim kreditom za rekonstrukciju železnice u Srbiji finansiraće se, između ostalog, po drugi put tehnička dokumentacija za elektrotehničku infrastrukturu za deonicu Stara Pazova - Novi Sad, jer je došlo do "novog opredeljenja da se cela pruga od Beograda do Budimpešte treba planirati, projektovati i rekonstruisati za dvokolosečni saobraćaj i brzine vozova do 200 km/h.

Iako je Ministarstvo saobraćaja najavilo da bi sporazum o kreditu sa Rusijom, kojim će se finansirati izgradnja Jedinstvenog dispečerskog centra i rekonstrukcija železnica, trebalo da bude potpisan "u prvoj polovini 2019. godine", pregovori o uslovima kredita još uvek traju, potvrdili su iz tog Ministarstva za Radio Slobodna Evropa.

Ipak, ugovor o izvođenju radova na rekonstrukciji železnice potpisan je u januaru ove godine sa ruskom kompanijom RŽD International i na ovaj način Srbija je bez tendera odabrala "željenog" izvođača radova na rekonstrukciji železnice, bez jasne ideje pod kojim uslovima će to finansirati.

Ugovorom koji je javno preduzeće Infrastruktura železnice Srbije potpisalo 17. januara 2019. sa Ruskim železnicama (RŽD International), tokom posete ruskog predsednika Vladimira Putina Beogradu, predviđeni su radovi na izgradnji Jedinstvenog dispečerskog centra, ali i, između ostalog, elektrotehničke infrastrukture za prugu na deonici Stara Pazova - Novi Sad.

Izgradnja ove deonice pruge delom je već finansirana iz "starog" kredita Ruske Federacije zaključenog 11. januara 2013. godine, a ugovor o izgradnji ove deonice potpisan je 21. novembra 2017. godine. Iz Ministarstva saobraćaja navode da je planirano da se ponovo finansira izrada dokumentacije za ovu deonicu jer je došlo do promene planova.

"Prema inicijalnim planovima tadašnjeg rukovodstva Železnica Srbije, projekat za deonicu Stara Pazova – Novi Sad obuhvatao bi rekonstrukciju za dvokolosečni saobraćaj i brzine saobraćaja vozova do 160 km/h, vođeni primerom svih zemalja u regionu", navode iz Ministarstva.

Međutim, kako dalje navode, odlučeno je da se pruga gradi za brzinu vozova do 200 km/h.

"Elektrotehnički uređaji za brzine do 200 km/h su drugačiji, drugih standarda i skuplji. Kako u kreditnom aranžmanu koji je potpisan 2013. godine, ovo nije bilo predviđeno, bilo je neophodno izraditi novu tehničku dokumentaciju za celu deonicu pruge Stara Pazova – Novi Sad uz planiranje novih kreditnih sredstava", piše u odgovoru Ministarstva Radiju Slobodna Evropa.

Međutim, u aneksu ugovora iz 2017. o izgradnji ove deonice, nije navedeno da će biti izrađena tehnička dokumentacija za brzinu vozova do 160 km/h, već je ovim ugovorom, kako piše, finansiran Glavni projekat rekonstrukcije pruge "za brzinu saobraćaja do 200 km/h", što znači da je ova brzina vozova bila predviđena i ranije, ugovorom iz 2017. godine.

Iz Ministarstva saobraćaja nisu razjasnili kako je istim ugovorim predviđena i tehnička dokumentacija za brzinu vozova do 160 km/h i Glavni projekat za 200 km/h, ali iz njihovog odgovora se može zaključiti da je finansirana izrada i jedne i druge dokumentacije.

Odabrani izvođač protiv slobodnog nadmetanja

"Prema EU direktivi o javnim nabavkama, međudržavni sporazumi mogu da predvide izuzetke od opštih procedura javnih nabavki. Međutim, ovim sporazumima je potrebno odrediti procedure javnih nabavki koje će se primeniti", piše u odgovoru zvaničnika Evropske komisije na pitanje RSE da li je zaključivanje međudržavnih sporazuma, poput planiranog srpsko-ruskog sporazuma o kreditu, u skladu sa EU standardima imajući u vidu da je izvođač radova u ovom slučaju odabran unapred, mimo procedura javne nabavke.

Planirani sporazum o ruskom kreditu u iznosu od 172,5 miliona evra predstavlja nastavak ruskog projekta izgradnje železnice u Srbiji. Naime, Srbija je prvi ovakav sporazum o kreditu za izgradnju železnice potpisala 2013. godine, a iznos ovog kredita je 800 miliona dolara (oko 709 miliona evra). Na osnovu sporazuma iz 2013. godine, ruska kompanija RŽD International, između ostalog, angažovana je na izgradnji deonice železničke pruge od Stare Pazove do Novog Sada u okviru projekta modernizacije pruge Beograd-Budimpešta, a, prema navodima Ministarstva završene su, između ostalih, deonice na Koridoru X Golubinci - Ruma, Sopot Kosmajski - Kovačevac, Vinarce - Leskovac - Đorđevo.

Novim ruskim kreditom Srbija finansira izgradnju Dispečerskog centra i dalju izgradnju železničke infrastrukture, a izvođač radova je unapred poznat (i sa njim je ugovor već potpisan) – RŽD International.

Organizacija Transparentnost Srbija ocenila je u decembru 2018. godine da Srbija veliki deo svojih infrastukturnih projekata realizuje upravo na osnovu međudržavnih sporazuma kojima se konkurencija svodi na unapred odabranu firmu iz zemlje koja daje kredit za takve radove. Takvo ugovaranje velikih poslova, prema oceni te organizacije, ima negativne efekte po EU integracije, a naročito na pregovore o Poglavlju 5 koje se odnosi na javne nabavke i javno–privatna partnerstva.

"Ono što je tu bitno kad je reč o pregovorima je što nastavak takve prakse može negativno da se odrazi na ocenu o ispunjavanju obaveza Srbije iz Poglavlja 5 jer džaba što mi usklađujemo zakone sa evropskim direktivama ako ih nećemo primenjivati na slučajeve najvećih infrastrukturnih radova. Tu nije reč o samo jednoj državi, već se takvi sporazumi zaključuju i sa Kinom i sa Emiratima i sa Rusijom, u poslednje vreme i sa SAD i Turskom. Taj trend je zabrinjavajući sa stanovište vladavine prava", kaže Nemanja Nenadić, programski direktor Transparetnost Srbija za RSE.

Nenadić navodi da, kada je reč o ekonomskom aspektu, građani dobijaju samo parcijalne informacije o tome kolika je vrednost kredita i kolika je vrednost samih radova, ali nemaju informaciju o tome koliko bi bilo plaćeno za te iste radove kada bi se do izvođača došlo na slobodnom nadmetanju.

"Mi kao građani nemamo mogućnost da donesemo argumentovani sud da li je taj posao isplativ ili ne", dodaje on.

Savetnik za razvoj i investicije Mahmud Bušatlija ne deli Nenadićev stav u pogledu sporazuma sa Ruskom Federacijom o modernizaciji železnice.

"Ja ne vidim problem u tome da se sa Rusijom kao velikim proizvođačem šinskih vozila ugovara na taj način. Reč je o kompaniji (RŽD International) iza koje stoji država Rusija i ona neće propasti", navodi Bušatlija.

Bušatlija smatra da je modernizacija železnice u Srbiji "pitanje razvoja države", te ne vidi problem u direktnom ugovaranju posla sa državom "koja u tome može da pomogne".

"To su krediti koji su vrlo povoljni", ističe on.

Iz Ministarstva finansija nisu odgovorili na pitanje pod kojim uslovima Srbija planira da zaključi ugovor o kreditu sa Rusijom. Prema prethodnom sporazumu o kreditu, srpska strana je plaćala ruskoj strani kamatu na korišćenje kredita po stopi od 4,1 procenat godišnje. Takođe, sporazumom je bilo predviđeno da srpska strana plaća penale u visini od 1 procenta iznosa kredita ukoliko ne iskoristi sredstva na vreme.

Tekst u celini čitajte OVDE.

www.slobodnaevropa.org/a/29980934.html?f...92VDIX-Se0KUBZ2MJri0
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 08 jun 2019 14:15 #515

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Kolega na drugom forumu postavio a ja prenosim:

U izjavi o mreži IŽS 2020, što je zvaničan dokument, na stranici 125 stoji IV kvartal 2022. Taj dokument se može naći ovde: infrazs.rs/IzjavaMreza/Izjava%20o%20mrezi%202020.pdf


Koliko je ovo još tačno, jer se sada radi na oba koloseka a ne odvojeno ali NS SU nece poceti pre proleća, videćemo...

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 jun 2019 09:05 #516

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Iz emisije Koridori 11. 6. :







Poslednja izmena: 12 jun 2019 09:06 od Fruškogorac™.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, ranko su ns, Duja, TurboMaximus, sasar, Blavak, Mikins, valjan

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 jun 2019 17:04 #517

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Da dodam još koju fotku od pre 5 dana.











Izvor, a ima još koja fotka gradilišta (na većini fotki su ipak guzonje) www.mediaportal.vojvodina.gov.rs/v/Foto/...-Novi+Sad/?g2_page=3
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, solimns, Dukelander, limanac, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Bogdus, Mikins, valjan, Eldarion, Kajpers_belt, Teki, Fruškogorac™, aywar, Erebus

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 jun 2019 17:24 #518

  • Kajpers_belt
  • Kajpers_belt's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 97
  • Primljenih Zahvalnica: 156
Neće biti dovoljno skela za stejdževe na EXIT-u, ode sve vamo na izlivanje vijadukta :lol:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 jun 2019 22:14 #519

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
Blavače reci iskreno odakle ti ove fotke :master:

videh sad sa media portal
oprostićeš mi dolazim iz moto kluba pa slabije vidim :naughty:
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 12 jun 2019 22:16 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 20 jun 2019 16:18 #520

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Javna nabavka betonskih pragova za Kumane i Bečej
infrazs.rs/nabavke/kd_jnop_382019.pdf
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Blavak, Mikins, valjan
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru