Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 jan 2021 13:58 #841

  • Podbarac
  • Podbarac's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 107
  • Primljenih Zahvalnica: 421
Naspram Agrohima su već postavili zvučnu barijeru. Zelene je boje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 04 jan 2021 22:56 #842

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Nekakvo pomeranje sa mrtve tačke u pravcu SU.

Raspisan tender za rekonstrukciju pruge Novi Sad-Subotica-Kelebija
Infrastruktura železnice Srbije oglasila je tender za ulsugu geodetskih merenja i nadzora u okviru projekta Modernizacije i rekonstrukcije mađarsko-srpske železničke veze za deonicu Novi Sad–Subotica–državna granica (Kelebija).

NOVI SAD 04.01.2021. | 18:52
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/262686/R...botica-Kelebija.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 07 jan 2021 11:09 #843

  • Fruškogorac™
  • Fruškogorac™'s Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • OnLine
  • Poruka: 784
  • Primljenih Zahvalnica: 687
"Prvi korak ka nabavci brzih vozova iz Kine"

Srbija potpisala Memorandum sa kompanijama China Railway International i CRRC Corporation Limited. . .

www.ekapija.com/news/3133152/prvi-korak-...pisala-memorandum-sa
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mlata, Blavak, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 08 jan 2021 22:25 #844

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Karlovci juče.










Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, valjan, vladulns, Fruškogorac™, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 12 jan 2021 20:59 #845

  • mlata
  • mlata's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Drugi su drugi-mi smo prvi
  • Poruka: 629
  • Primljenih Zahvalnica: 1024
Karadjordjeva ulica-pothodnik










Kredit za slike ide gospodinu zburic
Poslednja izmena: 12 jan 2021 21:02 od mlata.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, limanac, kasko, Yokai, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Blavak, Mikins, valjan, Otis.Driftwood.Ressurected, NSB, Jungle_Mania, nsns, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 17 jan 2021 14:22 #846

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1908
Fotografije iz Decembra meseca iz Petrovaradina i Sremskih Karlovaca.
www.facebook.com/prugeivozovivojvodine/posts/4256465034369748
Poslednja izmena: 17 jan 2021 14:23 od Brane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko, sasar, Blavak, Mikins, valjan, MVBG1, vladulns, Jungle_Mania, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 22 jan 2021 09:40 #847

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Постављају се шине у тунел, равна терен око вијадукта у Чортановцима

НОВИ САД: Градња двоколосечне пруге за возове брзине до 200 километара на час на деоници Стара Пазова – Нови Сад улази у завршницу, тачније до краја ове године требало би, према уговору, да буде готова.

Тамо одакле је руска компанија „РЖД Интернешнл“, којој је поверена изградња тог дела брзе пруге од Београда до Будимпеште, почела радове - у Чортановцима - и под првим овогодишњим снегом радници раде.

Како каже директор огранка „РЖД Интернешнл“ у Србији Мансурбек Султанов, у том месту од вештачких објеката још увек трају радови на првом, у историји савремене Србије, железничком тунелу са колосеком без застора, као и најдужем двоколосечном вијадукту у земљи, у плавном делу Дунава.

Тунел се састоји од два паралелна једноколосечна тунела, укупне дужине преко 2,2 километра, објашњава Мансурбек Султанов.

Како додаје, траса тунела пролази кроз тло сложеног геолошког састава, презасићеног водом.

Пробијање тунела је извођено истовремено са обе стране - са северног и јужног портала, специјалном методом пробијања за нестабилна тла и у целости је завршено у јуну 2020. године. Потпуно су окончани радови на секундарној оплати десног и левог тунела, као и јужног и северног попречног пролаза између десног и левог тунела, односно сви бетонски радови унутар тунела, наводи Султанов.

Радови у Новом Саду уз обилазницу
Током прошле године радови су се преселили и у Нови Сад. На територији града се граде три надвожњака и два потходника, двоколосечни труп пруге и панели за заштиту од буке.

Мансурбек Султанов напомиње да су за одвијање друмског саобраћаја и кретање пешака организоване привремене обилазнице у зони радова. Како каже, планирано је да сви грађевински радови на територији Новог Сада буду завршени у октобру 2021. у складу са динамиком извођења радова.

Он истиче да су почетком децембра прошле године стручњаци „РЖД Интернешнла“ започели полагање горњег строја колосека у тунелу. За разлику од отворене пруге на којој се колосек полаже на шинским пољима од по 25 метара уз коришћење крана за полагање на већ припремљен слој туцаника дебљине 20 цм, након чега се допуњава застор и обавља регулисање колосека док се не достигну пројектне коте, у тунелу се то изводи другачије.

У тунелу се колосек полаже без застора, и сви радови се изводе путем одвојене уградње прагова и шина, каже први човек огранка „РЖД Интернешнл“ у Србији.

По његовим речима, на припремљено бетонско тло се полажу би-блокови дужине око 30 метара, уграђује се шина и уз коришћење специјалних инструмената колосек се поставља у плану и профилу са одступањем до 1 мм.

Потом се расклапа арматура у формираном простору испод прагова како би се обезбедило повезивање би-блокова са горњом плочом, након чега се бетонира горња плоча горњег строја колосека. Планирано је да се полагање горњег строја колосека у тунелу заврши у другом кварталу 2021, а пуштање у рад би требало да буде до краја године. Практично је завршено 97 одсто посла и ти радови се изводе испред рокова, вели наш саговорник.

Двоколосечни железнички вијадукт дуг готово три километра други је капитални железнички објекат у склопу овог изузетног државног пројекта. По речима нашег саговорника, завршена је изградња основних конструкција вијадукта и сада се равна терен у зони тог грандиозног железничког објекта, чији стубови на неким местима досежу висину од 27 метара. Полагање колосека се очекује када се испуне сви технолошки услови.

Пројекат брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада поред тунела и трокилометарског вијадукта у Чортановцима предвиђа градњу и других железничких инфраструктурних објеката. Од 28 објеката, међу којима су галерије, надвожњаци, подвожњаци, потходници, вијадукти и мостови, завршена је изградња њих 18. Отпочели су радови на 10 објеката и демонтиран мост на 73. километру пруге почев од Београда.

Панели су практично у потпуности постављени на деоницама Стара Пазова - Инђија - Бешка и Сремски Карловци - Петроварадин. Неколико месеци након што је започела градњу вијадукта и тунела, ова руска компанија је прионула на радове на отвореној прузи. До сада је положено 44 километра од 96 км горњег строја колосека и 51 скретница од 77:

Окончали смо радове између Старе Пазове и Инђије, а то значи да је 5,9 км двоколосечне железничке пруге положено на тој деоници, наглашава Султанов.
У потпуности је, како додаје, завршен труп пруге на деоници Сремски Карловци – Петроварадин у дужини од четири километра, а такође је практично потпуно завршен труп пруге на деоници Инђија – Бешка, дуг 10 ккилометара.

У активној фази је изградња станица у Инђији, Бешки, Сремским Карловцима, Петроварадину, те међустаничних растојања Бешка - Сремски Карловци и Петроварадин - Нови Сад, наводи Султанов.

Све по плану у Бешки
На вијадукту који се налази на 51. километру брзе пруге од Београда, то јест у Бешки, завршена је монтажа свих 12 распонских конструкција, као и бетонирање коловозних плоча на распонима, каже Султанов.

То исто, како додаје, урађено је и на вијадукту на 55. километру, у Чортановцима, пре некадашње железничке станице, који има осам распонских конструкција. У потпуности је готова градња и свих 29 пропуста

У току је, како напомиње наш саговорник, и уградња панела за заштиту од буке на свим међустаничним растојањима од Инђије до Новог Сада. Израђени су темељи и стубови за панеле у станицама Инђија, Сремски Карловци и Петроварадин, као и на деоници Стара Пазова – Инђија – Бешка и Сремски Карловци – Петроварадин – Нови Сад.

Упркос изазовима које је на читавој земаљској кугли донела пандемија коронавируса у прошлој години, на градилишту брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада није било застоја. И поред ограничења, која су у Србији била на снази током 2020. године због пандемије коронавируса, тврди Султанов, није дошло до успоравања темпа, уз потпуно поштовање безбедносних прописа, и грађевински радови се изводе строго према плану.
Комплекс радова који изводи „РЖД Интернешнл“ доо у складу са закљученим споразумима, изводи се у року, а неретко и пре динамике, каже Мансурбек Султанов.

Граде уз, како каже, примену савремених технологија, користе напредно светско искуство уз строго поштовање еколошких захтева.

Од краја прошле године на деоници Стара Пазова – Нови Сад раде компаније, ангажоване на основу одлуке српског инвеститора. Они изводе радове на сигурносном систему (Ш), као и систему за телекомуникације. С тим у вези, општи рокови извођења радова и почетак пуштања саобраћаја возова на деоници, директно зависе од тога да све стране испоштују своје обавезе, наводи Султанов.

Изградња брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада почела је 2017. године, а вредност радова је нешто виша од 580 милиона долара.

Зорица Милосављевић

www.dnevnik.rs/ekonomija/naslovi/postavl...tanovcima-21-01-2021
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Brane, sasar, Blavak, valjan, MVBG1, nsns, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 07:04 #848

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Ul. Đ. Zličića.






Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, mrnjavi, Brane, sasar, valjan, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 07:09 #849

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Karađorđeva



R. Domanovića




Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, kasko, mrnjavi, Brane, sasar, valjan, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 07:14 #850

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Temerinska.










Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, valjan, nsns, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 07:20 #851

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Venizelosova.







Kad pre?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, ranko su ns, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, mlata, Djordje Cvarkov, valjan, Хомер, Чиле

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 15:16 #852

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 253
  • Primljenih Zahvalnica: 1191
Није ми јасан положај подземног пролаза за пероне у Пезосу. Како они мисле да убоду колосек између два улаза када нису у правцу пруге?

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 17:29 #853

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 733
  • Primljenih Zahvalnica: 3538
Brza pruga Stara Pazova - Novi Sad do kraja godine, uskoro i dva nova mosta

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, Blavak, Чиле

Re:Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 26 jan 2021 23:40 #854

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Kako lepo zvuči "do kraja godine", a onda skontaš da je januar :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 27 jan 2021 10:21 #855

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Čortanovci, snimak od pre nekih mesec dana.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, ranko su ns, Duja, Mikins, valjan, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 jan 2021 19:34 #856

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Ima li neko info da li će se rekonstruisati naša železnička stanica i kada bi to moglo da počne? Videh pre par meseci neke rendere pa zato pitam.
Poslednja izmena: 30 jan 2021 19:36 od Conecto.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 jan 2021 19:51 #857

  • sandman
  • sandman's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1209
  • Primljenih Zahvalnica: 639
Zavrsili su i pustili saobracaj ispod podvoznjaka u Venizelsovoj ulici.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Blavak, lala021ns, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 30 jan 2021 21:52 #858

  • Blavak
  • Blavak's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 8559
  • Primljenih Zahvalnica: 36802
Conecto napisao/la:
Ima li neko info da li će se rekonstruisati naša železnička stanica i kada bi to moglo da počne? Videh pre par meseci neke rendere pa zato pitam.

Imaš li fotke tih rendere? Ako je odovor pozitivan, da li si voljan da ih i nama prikažeš?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 31 jan 2021 10:39 #859

  • Conecto
  • Conecto's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 80
  • Primljenih Zahvalnica: 419
Blavak napisao/la:
Conecto napisao/la:
Ima li neko info da li će se rekonstruisati naša železnička stanica i kada bi to moglo da počne? Videh pre par meseci neke rendere pa zato pitam.

Imaš li fotke tih rendere? Ako je odovor pozitivan, da li si voljan da ih i nama prikažeš?



Izvor: Nsuživo
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, limanac, Duja, Brane, sasar, Blavak, valjan, nsns, Чиле

Rekonstrukcija pruge Subotica - Novi Sad - Beograd 31 jan 2021 11:16 #860

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
Ja bih radio bio srecan sa jednim velikim staklenim krovom na peronima a ne ovo kao da gledam na neku pijacu
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, sergio-m, mlata, Bogdus, zlaja, vladulns, Toni021, nsns, Чиле
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru