Хомер napisao/la:
Не схватам критике и спрдање са оваквим пројектом. Није ваљало када су возови ишли 40 на сат, сада опет не ваља када се ради потпуно нова пруга. Ја сам из НСада, када се заврши пруга то значи да ће мо моћи конкурисати за посао и у Инђији, СПазови.... Да ли је то лоше?
Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
Da uozbiljim kritiku, realan dolazak vozom do Bg će duže trajati nego sa starom prugom. Dakle opcije su sa Novog Beograda da stignem do centra ili sa Prokopa, koji je sa linijama bukvalno slepo crevo. A i stići do stajališta gradskog prevoza sa decom, koferima, ako si stariji je mučenje.
Sa NBG je nešto bolje jer postoji veća šansa da je on cilj, ali opet treba preći most koji je pod konstantim špicem.
Meni uoptrebna vrednost odlaska u pozorište, ili negde gde ne želim da idem automobilom iz bilo kog razloga opada.
Druga stvar je opšte poimanje železnice. Veća korist po državu bi bila obnovljena mreža pruga od 80 - 120kmh. Brze pruge ubijaju dostupnost železnice građanima.