Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Luka Novi Sad

Re:Luka Novi Sad 22 feb 2021 09:12 #101

  • mrnjavi
  • mrnjavi's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Vozači da se ostave na miru!
  • Poruka: 3435
  • Primljenih Zahvalnica: 9193
Što nije potonuo

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"Stari svijet umire, novi se bori da se rodi. Ovo je vrijeme monstruma."
Antonio Gramši
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 22 feb 2021 09:54 #102

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9196
Apsolutno nista. A onaj putnicki terminal sa carinskom policijom bi mogao malo da se sredi. Vec me je malo blam kada prolazim pored njega
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 10 mar 2021 00:34 #103

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
Ajd nek bude tako kako gospodin Negreanu blagoglagolja, a Maja Antolović i Vuk Perović blagosiljaju.

Kran samohodni kupljen, pa se ispostavilo da nema mogućnosti njegovog kretanja po celom keju (oko dizalice D-1) a onda šef održavanja kupi sa otpada grajfer (koji je inače "Luka Novi Sad" prodala otpadu) pa se čude kako nemože da se koristi na novom samohodnom kranu - neće da otvara !!!

Električni viljuškari kupljeni ali slabi, ne mogu da izdrže režim rada lučkih viljuškarista kao "Linde" dizel viljuškari.

Utovarivač (INVESTICIJA) kupljen polovan, pa se mal' mal' kvari.

Rekonstrukcija putničkog pristana na kom je i granična policija je nemoguć bez izvlačenja na suvo i višemesečnog remonta (ALI nemamo više brodogradilište). A novi pristan jedino mogu da dovuku do kraja marta (ALI) ni to neće biti novi već neki iz Rumunije ili Austrije polovan i malo ofarban).

O tome da radnici nemaju kvalitetnu HTZ opremu ne vredi ni trošiti mastilo.
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, Duja, Brane, Mikins, Djordje Cvarkov

Luka Novi Sad 02 apr 2021 19:22 #104

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 733
  • Primljenih Zahvalnica: 3538
Luka u Novom Sadu povećala kapacitet kupovinom potiskivača

U luku Novi Sad sada se može uvesti i izvesti više robe zahvaljujući novom brodu potiskivaču koji je danas zvanično počeo sa radom.

DP World Novi Sad predstavio je novi brod pod nazivom "Albatros" kao deo ukupnih investicija od 30 miliona evra čiji je cilj da ova luka postane tržišni lider u regionu i jedno od najznačajnijih trgovinskih čvorišta na Dunavu.

Albatros će, kako navodi ova kompanija, ubrzati kapacitet ulaska i izlaska barži i značajno doprineti efikasnosti luke.

Generalni direktor DP World Novi Sad Klaudio Negreanu rekao je da je kupovina "Albatros" deo velikog investicionog ciklusa naše kompanije vrednog 30 mil EUR.

- Od kada je DP World došao u Srbiju 2019. godine naš cilj je da luka Novi Sad bude najznačajnija luka na Dunavu. Brod "Albatros", naši novi rečni potiskivač, je još jedan korak u dostizanju tog cilja - rekao je Negreanu.

Ime broda "Albatros" dali su zaposleni u DP World Novi Sad nakon ankete koja je sprovedena među zaposlenima, dodaje se u saopštenju.

Pokreću ga dva motora od 460 konjskih snaga, dugačka 22,4 metra, široka 6,8 metara i ima gaz od 1,25 metara što mu omogućava plovidbu kanalom Dunav-Tisa-Dunav. Brodom upravlja iskusni kapetan Slavko Filipović sa pomoćnikom Jožefom Papom.

www.ekapija.com/news/3226615/luka-u-novo...upovinom-potiskivaca

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Чиле

Luka Novi Sad 09 okt 2021 21:18 #105

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
"ALBATROS" ili novi promašaj uprave "DP WORLD NS"

Nekadašnji direktor "luke Novi Sad" pokojni Mića Milivojević, raspustio je "boksažu" kao nerentabilnu i neisplativu. Mornari su po pravilu bili pijani, motori su se kvarili a posada i plate su bili ogroman trošak. Mada su gurači "Venac" i "Dalj" bili dobri, mali, okretni i snažni.

Pretposlednji direktor Aleksandar Milovančev je takođe bio protiv nepotrebnih troškova u vidu posade koju čine dva kapetana i četiri mornara.i nemogućnost održavanja takvoga plovila.
.
Novi direktor gospodin George Claudio Negreanu priča bajke kako će ovaj "ALBATROS" olakšati i ubrzati posao (kao da će raditi brzinom svetlosti).
Pa da malo analiziramo. . .
Brod je "kupljen" iz sestrinske rumunske Luke i koštao je 85.000 evra !.
Transportni troškovi su bili 35.000 evra !
Za renoviranje i obnovu broda (što uključuje farbanje, zamenu agregata, kompletno renoviranje brodskih prostora - kabina i spavaona, nov nameštaj, televizor, kuhinja i kuhinjsko posuđe) plaćeno je još 130.000 evra !
DAKLE "ALBTROS"čić je "investicija" u opremu od 250.000 EVRA !

Plata kapetana je skromna 75evra/dan !
Posada je neobučena i nepažljiva. Uprava "DP World NS" skriva povredu mornara, koji je svojom nestručnoću ostao bez prstiju !
Analiza kaže da bi "ALBATROS" kako bi se što pre isplatio trebao da izvrši oko 105 boksaža mesečno X 200 evra =21.000evra X 12 meseci = 252.000 evra !
ALI. . .što zbog nesposobne službe komercijale na čelu sa bivšim Peconijevim direktorom luke Pančevo koji ni jedan novi, pa jošda je vredan komercijalni posao nije doneo u poslednjih tri godine,, što zbog nemanja sluha nove uprave - kojoj je skrenuta pažnja da je "ALBATROS" nepotreban i neisplativ, što zbog lošeg pariteta na domaćem i inostranom tržištu (o kojem komercijala nema pojma) . . . ali "ALBATROS" jedva da ima oko 75 boksaža ! Što znači da se neće skoro isplatiti.

O kapetanu koji bukvalno "ubija" obalu utvrdu (čitaj kosi kej) i koji na sidrištu kad okreće baržu koju gura malko izudara čamce i ostale barke nek pišu neki drugi.
A o tome da u NS nema servisa za brodove, jer nema Novosadksog brodogradilišta i o tome koliki će biti dodatni troškovi servisiranja komercijala nema pojma i nije se ni potrudila da kaže neku o tome kako je "ALBATROS" ustvari Hromi Albatros !!!.

Tek da se zna. . . . u skoro celokupnu (uglavnom polovnu) opremu koja je do sada kupljena
- platforma prikolice i vučna vozila iz rumunije,
- polovan utovarivač "Liebher" koji više stoji nego što ima posla a i akumulatori su mu vezani gurtnom od roletni,
- par elektro viljuškara nedovoljne snage za lučke uslove i sa osetljivim senzorima koji "ukopaju" viljuškar pri najmanjoj neravnini na obali,
- polovnoj lučkoj samohodnoj dizalici (dobila broj 7) koja nema dovoljan dohvat ka vodi, koja je spora u transportu i koja nema sve funkcije potrebne za siguran i miran rad sa teretima nema smisla trošiti kiseonik a ista se vodi kao investicija od 1.000.000 milion evra
uloženo je oko 1,5 MILIONA EVRA !!!

Papir trpi sve, pa je tako istrpeo i gluposti o potpuno novom putničkom pristanu koji košta 500.000 evra a putnički i ostali brodovi ga "zaobilaze" jer je nezgodan za privez brodova (trebalo je samo malo priupitati radnike sa "Šteka" (kako se žargonski naziva putnički pristan) i sve bi bilo mnog jevtinije i mnogo drugačije i mnogo, mnogo bolje.

Poslednja državna luka, "Luka Novi Sad" je prepuštena nestručnim i nesposobnim menadžerima, koji sada pokušavaju svoje neuspehe (po pitanju pretovar) da prikažu kao krivicu obalskih radnika (kao da obalski radnik radi komercijalne i menadžerske poslove) pa se radnicima preti minimalcima ukoliko tokom godine, tri puta pretovar bude 50.000 tona.
Podsećam da je za "Luku Novi Sad", koja je imala više zaposlenih nego što je to trenutno u "DP World NS", mesečni pretovar od 80.000 tona pokrivao sve troškove, a bilo je meseci kada je pretovareno i 160.000 tona.

I na kraju, . . . pored PIM-a koji je možda u rasulu ali je još uvek jedan od vodećih izvođača radova na lučkoj i obalskoj infrastrukturi, posao za izgradnju vertikalnog keja je dobila malo poznata beogradska firma, koja prema poslednjim saznannjima nema sredstava da počne redove te čeka da padne sneg i da se radovi otegnu dok ne dobiju predujeam.
Tek se nešto malo pripremilo i ronioci iz Bosne rone proveravajući da slučajno nema mina i bombi u zoni izgradnje, iako su poslednja tri meseca bila "bogom dana" za radove na izgradnji vertikalnog keja u dužini od oko 183m koji bi povezao vertikalni kej 1 i vertikalni kej 4.
Usput, niko novoj upravi nije rekao da je nekadašnji direktor Milivojević, da bi sprečio bombardovanje "Luke Novi Sad" zamolio kapetane ukrajinskih plovila da se privežu uz lučke bitve i na svakom plovnom objektu istakao OGROMNU UKRAJINSKU ZASTAVU. . . da je NATO dobro vidi . . . .što znači da bombi sigurno nema i da su ronioci samo još jedan bezveze trošak.

A da bi dali "AQUA MONT" firmi predujem (ili avans) generalni direktor i menadžment planiraju da uzmu kredit !!! Napomena je da je projekat realne vrednosti oko 4,5 miliona evra ali su ponuđači dali cene oko 7,5 miliona evra. A pomenuta firma iz beograda, gle mudraca malih beogradskih, je dala ponudu 25% nižu ali nisu uzeli u obzir trenutna poskupljenja materijala već su napisali da će ukoliko dođe do promena cena materijala iste bit ispostavljene pri konačnom obračunu, što rumunski generalni direktor prihvati !!!
A kako i ne bi, kad nije obezbedili posao koji će doneti dobit, pa će uzeti kredit, pa će kola da se lome na radnicima !!! . . .a njegova plata je PLATAAA ! ! !

Ne znam zašto sam sve ovo napisao all' ne mož' da škodi a pomoći neće sigurno !.
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Poslednja izmena: 09 okt 2021 21:44 od SZPDNEVEN.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, sasar, mlata, Blavak

Luka Novi Sad 17 mar 2022 13:16 #106

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 733
  • Primljenih Zahvalnica: 3538
DP World Novi Sad: Prva kontejnerska pošiljka Dunavom do Luke Konstanca

DP World Novi Sad uspešno je završio testiranje prve kontejnerske pošiljke Dunavom između luka Novi Sad i luke Konstanca u Rumuniji. Prvi brod "Vigilla" proteklog vikenda prevezao je više od 50 kontejnera do luke Novi Sad gde je roba brzo i uspešno istovarena u kamione za isporuku krajnjim kupcima, navodi se u saopštenju kompanije.
Ovo je prvi korak ka uspostavljanju novog servisa DP World Novi Sad koji će korisnicima obezbediti ekološki, bezbedniji i jednostavniji transport robe.

Kompanija DP World, vodeći svetski provajder pametnih logističkih rešenja, postao je vlasnik luke Novi Sad u maju 2019. godine, obavezujući se da će uložiti 35 miliona evra u niz nadogradnji, razvoja, kao što je nova usluga transporta Dunavom do luke Konstanca.

Kompanija gradi i novi kontejnerski terminal u luci što uključuje izgradnju novih silosa za skladištenje robe, rekonstrukciju puteva i proširenje vertikalnog pristaništa.

U maju prošle godine, DP World Novi Sad otvorio je u Novom Sadu obnovljeni putnički terminal nakon renoviranja vrednog 500.000 evra, nudeći moderne objekte i opremu neophodnu za smeštaj svih vrsta plovila.

www.ekapija.com/news/3624762/dp-world-no...om-do-luke-konstanca
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, Чиле

Luka Novi Sad 18 mar 2022 08:17 #107

  • Billy
  • Billy's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 779
  • Primljenih Zahvalnica: 1554
Iz koje godine je ova vest? B)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 07 maj 2022 16:56 #108

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
Billy, vest je iz 2022. i odnosi se na 40 kontejnera (prilično izubijanih i šupljih) koji su u nekada Luka Novi Sad pretovareni pomoću tuđe Auto-dizalice jer DP World nije investirao ništa od obećanih 35 miliona u kupovinu nove, jake dizalice koja bez problema može da podigne 50 tona. Umesto toga kupljena je (mali mudraci) samohodna dizalica na naftu (gle čuda poskupeo dizel) i koja nema potrebne osobine dohvata i snage dizanja tereta za iole ozbiljnije operacije.

Kontejneri su natovareni u kamione, koji su ih odvezli do Padinske Skele, gde je u njih utovarena detelina, pa su tako natovareni vraćeni u Luka Novi Sad (danas DP WORLD Novi Sad) odakle je detelina iznajmljenom auto dizalicom utovarena na brod koji je odneo u Dubai da tamošnji konji jedu kvalitetno. Naših konja u Srbiji je sve manje (mislim na plemenite životinje) a KLjUSINA imamo sve više !
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Poslednja izmena: 07 maj 2022 16:58 od SZPDNEVEN. Razlog: slovne greške
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Duja, Blavak, valjan

Luka Novi Sad 13 maj 2022 13:34 #109

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 733
  • Primljenih Zahvalnica: 3538
Počela rekonstrukcija i modernizacija Luke Novi Sad

Rekonstrukcija i modernizacija Luke Novi Sad na Dunavu, u čiji se razvoj vlasnik "DP World" obavezao da investira 30 miliona evra, počela je radovima na izgradnji novog vertikalnog keja, kontejnerskog terminala i silosa za žitarice, objavilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Za dve godine biće izgrađen prvi kontejnerski terminal na ovom delu Dunava, koji će biti od velikog značaja za razvoj logistike i privrede u Srbiji, navedeno je u saopštenju.

Takođe, biće izgrađeno devet silosa ukupnog kapaciteta 40.000 kubnih metara čime će Luka Novi Sad po prvi put u istoriji ponuditi uslugu skladištenja koja je od ogromnog značaja za razvoj agroindustrije.

„U cilju daljeg razvoja Luke Novi Sad, a u interesu ukupne privrede Srbije, uspostavili smo saradnju sa jednim od najvećih lučkih operatera u svetu, kompanijom ‘DP World’ i tu se nećemo zaustaviti. Spremili smo više od pola milijarde evra investicija za rečnu infrastrukturu. Ulagaćemo u razvoj luka u Bogojevu, Prahovu, Sremskoj Mitrovici i Beogradu“, rekao je na svečanosti ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.

Dodao je i da su završeni radovi na Dunavu i rekonstrukciji brodske prevodnice Đerdap 1, započeti su radovi na rekonstrukciji brodske prevodnice Đerdap 2, dok će za nekoliko meseci započeti radovi na uklanjanju potopljene nemačke flote iz Drugog svetskog rata iz Dunava kod Prahova.

Generalni direktor "DP World" Novi Sad Кlaudio Negreanu naglasio je da čini sve kako bi kompanija ispunila obećanje dato pre nekoliko godina kada je došla u Novi Sad, da će novosadska luka biti najvažnija u Srbiji.

"Iskustvo mi govori i da nikada nije bilo tako teško sačuvati stare ali proverene i pronaći nove puteve transporta robe i kombinovati to sa novim načinima koji obezbeđuju da roba stigne do različitih tržišta i kupaca brzo, efikasno i održivo. Zato 'DP World', kao vodeća svetska kompanija u transportu i logistici, sprovodi ovu najveću investiciju u istoriji luke u Novom Sadu", istakao je Negreanu.

Početku radova na rekonstrukciji Luke Novi Sad prisustvovao je i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević, koji je istakao da je ovo projekat koji je značajan za grad i zemlju, jer će se ovom investicijom dalje razvijati i potencijali ovog kraja.

rs.n1info.com/biznis/pocela-rekonstrukci...acija-luke-novi-sad/
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Blavak

Luka Novi Sad 15 sep 2023 19:46 #110

  • TicaNs
  • TicaNs's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 62
  • Primljenih Zahvalnica: 421
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Blavak, valjan, vladulns, Чиле

Luka Novi Sad 15 sep 2023 21:14 #111

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9196
Jel neko moze da mi objasni sta je vertikalni kej?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: zeljolaki

Luka Novi Sad 15 sep 2023 23:06 #112

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Вертикална обалоутврда уз коју пристају бродови.
Нема косину.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Luka Novi Sad 16 sep 2023 00:20 #113

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 554
  • Primljenih Zahvalnica: 549
Cudo nevidjeno

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Buck

Luka Novi Sad 17 sep 2023 18:43 #114

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 915
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
Dukelander napisao/la:
Вертикална обалоутврда уз коју пристају бродови.
Нема косину.

A kako se to razlikuje od pojma "gat" ili "pristan"? Ili je cilj zbuniti protivnike?
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da se popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Luka Novi Sad 25 sep 2023 14:38 #115

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Jel neko moze da mi objasni sta je vertikalni kej?

U lučkom poslovanju, VERTIKALNI KEJ je praktično - "produžetak" nad vodom - ravnog (betonskog) dela obale sa koje se vrše usluge sa barži.
Veoma je zahvalan pri niskim vodostajima jer tada, ako je kosi kej - "voda beži" od obale i strele sa lučkih dizalica ne mogu da dosegnu baržu sa koje vrše istovar ili pretovar, a kada luka ima vertikalni kej - brodovi "ne beže" već se samo vertikalno spuštaju ili podižu - što zavisi od nivoa vode.
Luka Novi Sad je imala u planu izgradnju ovog vertikalnog keja pre privatizacije i tada je procenjena vrednost za istu dužinu od 183m bila između 2,8 i 3 miliona evra.
Kako je DP World u obavezi da "uloži" ugovornu sumu u luku, odjednom je ova cifra narasla na 10 miliona evra,, a kako papir sve trpi, uskoro će arpaki vlasnici u potpunosti ispuniti svoje obaveze prema Republici Srbiji. . . . :sick: :banana: :gaah: :gaah:
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Poslednja izmena: 25 sep 2023 14:40 od SZPDNEVEN. Razlog: slovna greška
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sandman, Mikins, Djordje Cvarkov, OneLove

Luka Novi Sad 25 jun 2024 12:14 #116

  • vladulns
  • vladulns's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 733
  • Primljenih Zahvalnica: 3538
U Luci Novi Sad planira se gradnja silosa kapaciteta većeg od 15.000 kubnih metara

Na zahtev investitora DP World pristupilo se izradi Urbanističkog projekta kompleksa Luke Novi Sad, u delu radne zone Sever 3.

Projektom za građevinsku dozvolu za izgradnju i rekonstrukciju Luke Novi Sad obuhvaćeni su: kejski zid u dužini od 184,2 metara (izgrađen); silo postrojenje sa pratećim objektima, neophodnim za pravilno funkcionisanje silosa (planirana izgradnja); otvorena skladišta u zoni operativne obale sa kontejnerskim terminalom i terminalom za generalne terete (planirana izgradnja); interne saobraćajnice; izgradnja TS „Silosi“10(20)/0,4 kilovolti; elektro instalacije, spoljno osvetljenje, hidrotehničke instalacije, podzemna retenzija i separator ulja i masti; objekti kontrole kolskog ulaza i parking.

Kako je navedeno u projektu, modernizacija luke je u toku i odvijaće se u nekoliko faza. Predmet ovog urbanističkog projekta je prva faza izgradnje i rekonstrukcije luke, odnosno deo prve faze kojim su obuhvaćene dve zone detaljne razrade za koje će se izmeniti građevinska dozvola, piše poslovni portal eKapija.

Prva zona detaljne razrade obuhvata Ribarsku ulicu sa kontrolom kolskog ulaza koji predstavlja ulaz u luku i lučko područje.

Rekonstrukcija je neophodna da bi se organizovao saobraćaj na način da se obezbedi bolja protočnost vozila i u tom smislu planirane su tri kolovozne trake – dve za ulaz u kompleks i jedna za izlaz.

U proširenju regulacije Ribarske ulice planirana je kontrola ulaza u kompleks luke i lučko područje. Uz istočnu regulaciju Ribarske ulice planirana su još dva kontejnera za uzorkovanje žita sa pratećim sondama za uzorkovanje, na montažnim stubovima.

Druga zona razrade koja se nalazi između Kanalske ulice i operativne obale obuhvata prostor planiran za izgradnju silosa. U ovoj fazi planirana je realizacija tri silo-ćelije sa svim pratećim sadržajima (usipni bunker, toranj za transport žitarica, vezni most, mobilni transporter), a u narednoj fazi će se realizovati još silo-ćelija i u tu svrhu je rezervisan prostor.

Silo-ćelije su jediničnog kapaciteta 5.176 kubnih metara, što čini skladišni kapacitet silosa 15.528 kubnih metara.

Manipulativnoj površini formiranoj oko prostora za realizaciju silosa pristupa se sa Kanalske ulice, a preko ulaza u zoni planiranog rezervoara. Vozilo prolazi ispod veznog mosta i dolazi do usipnog bunkera gde kipuje sirovinu i izlazi na drugi planirani pristup na Kanalskoj ulici.

Kompleks će se kompletno opremiti infrastrukturom i adekvatno ozeleniti.

biznis.rs/vesti/u-luci-novi-sad-planira-...5-000-kubnih-metara/

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/379602/S...pred-gradjanima.html
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Blavak, valjan, Чиле, TicaNs
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru