Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Fruškogorski koridor

Fruškogorski koridor 16 feb 2022 11:45 #1081

  • mel
  • mel's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 663
  • Primljenih Zahvalnica: 687
Ima smisla da se stari uspon sa strane paragova revitalizuje u pešačko biciklističku rutu, a novi da bude dvosmeran.
Jedino nisam siguran, da li bi novi uspon na sadašnjem spustu ka paragovu bio prevelik za vožnju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 16 feb 2022 16:15 #1082

  • Sv. Ilija
  • Sv. Ilija's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 131
  • Primljenih Zahvalnica: 63
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Oce li stari put ka Vencu onda biti bolje kontrolisan ako saobracaj ostane? Sta ce spreciti kamione da prolaze kroz venac kao sto rade i sada?
Ovako nesto 11foot8.com/ bi bilo idealno
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 16 feb 2022 23:19 #1083

  • Kasper
  • Kasper's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 56
Ko je lud da ide kamionom 40 tona preko venca kad zavrse brzu saobracajnicu, svakakvih li bisera ima ovde
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 24 feb 2022 10:53 #1084

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 26
  • Primljenih Zahvalnica: 65
Твоје је само оно што даш.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Чиле

Fruškogorski koridor 25 feb 2022 17:58 #1085

  • Хомер
  • Хомер's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 253
  • Primljenih Zahvalnica: 1191
Kasper napisao/la:
Ko je lud da ide kamionom 40 tona preko venca kad zavrse brzu saobracajnicu, svakakvih li bisera ima ovde

Биће тога, и хрвати су имали проблем када су ишли подравском магистралом уместо аутопутем. Драстичним казнама су то решили. А код нас, данас шетам Петроварадином и на семафору два шлепера из правца Инђије а у контра смеру четири.
Из правца Инђије, ако нема посла у Ср.Карловцима, несму да долазе шлепери. Код скретања за Бешку треба поставити камере и патролу. Сваки шлепер казнити а онда натерати да се врати на аутопут. Уништили су Прерадовићеву, сви возе преко ограничења, а ноћу и 80 на сат. Неколико фиксних камера по Пезосу решава ствар.
Зону 30 од пијаце до ж.станице апсолутно нико не поштује.
Poslednja izmena: 25 feb 2022 17:59 od Хомер.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Alibunar

Fruškogorski koridor 08 mar 2022 11:14 #1086

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 26
  • Primljenih Zahvalnica: 65
Твоје је само оно што даш.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, kasko, mrnjavi, Duja, sasar, Blavak, Mikins, saleamns, Чиле, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 11 apr 2022 16:23 #1087

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Рођени Новосађан
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 1104
Uskoro pripremni radovi za veliki most kod Novog Sada, povezivaće Petrovaradin sa auto-putem

JP "Putevi Srbije" podnelo je zahtev za pripremne radove na gradnji pomoćne konstrukcije potrebne za izgradnju stubova mosta na Dunavu kod Petrovaradina, u sklopu Fruškogorskog koridora.



Zahtev za pripremne radove podnet je 7. aprila, nakon što je prethodno 30. marta Pokrajinski sekretarijat za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj "Putevima Srbije" u ime "China Road and Bridge Corporation (CRBC)" izdao privremenu građevinsku dozvolu za izvođenje radova.
Prema dokumentaciji u koju je 021.rs imao uvid, pripremni radovi obuhvataju izgradnju privremene pomoćne čelične konstrukcije paralelne sa osom budućeg mosta koja će služiti kao platforma za dalje radove na betoniranju stubova.

Privremena konstrukcija se sastoji iz dva dela. Severni krak je dug 278,4 i širok sedam metara, dok je južni krak dug 355 i širok sedam metara. Za glavne stubove oba kraka, sa obe strane biće izvedene pomoćne grane privremene konstrukcije.

U privremenoj građevinskoj dozvoli piše i da je vrednost ovih radova gotovo 80 miliona dinara, bez uračunatog PDV-a.

Prema javno dostupnim podacima, za samu gradnju petog mosta preko Dunava kod Novog Sada, još uvek nema građevinske dozvole. Međutim, postoji više dozvola za razne pripremne radove na obe obale, u zoni budućeg mosta na trasi Fruškogorskog koridora.





O samom mostu koji će preko Dunava kod Novog Sada biti izgrađen u sklopu Fruškogorskog koridora zna se malo, što je deo "tajnovitosti" koji prati projekte države i kineskih partnera. Idejni projekat za most nije prezentovan i jedino što je poznato su fotografije iz animacije budućeg koridora, kao i fotografije koje su bile deo mape na obeležavanju početka gradnje tunela ispod Iriškog venca prošlog maja.

Poznato je da će most biti dugačak 1.765 metara, ali nema procena o tome koliko će koštati. Vrednost čitavog Fruškogorskog koridora je, za sada, više od 600 miliona evra.
Ovo će biti peti most preko Dunava na području Novog Sada i, osim toga što je deo Fruškogorskog koridora, na nivou grada funkcioniše kao obilaznica koja povezuje auto-put Beograd-Subotica sa Petrovaradinom, odnosno sa ostalim mestima na koridoru.

Iako će biti jedan od većih mostova na Dunavu, nije privukao toliku pažnju Novosađana kao što je slučaj sa četvrtim, takozvanim "Kineskim mostom", čiji se početak izgradnje, u saradnji sa istim partnerom iz Kine, kompanijom CRBC, očekuje uskoro.

Četvrti most preko Dunava se gradi u nastavku Bulevara Evrope, preko Šodroša, i spaja Novi Sad sa Sremskom Kamenicom. Ovom projektu se protivi deo javnosti. Za izgradnju ovog mosta već su izdate pojedine dozvole, priprema gradilišta je uveliko u toku, a nedavno je potpisan i ugovor o gradnji i tom prilikom je rečeno da je posao vredan 175,5 miliona evra.

www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/302712/F...n-sa-auto-putem.html
Poslednja izmena: 11 apr 2022 16:26 od mmirkovic.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, neusatz!, Duja, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Teki, saleamns, Hamilton, Чиле, Cyb3r_Bull3t

Фрушкогорски коридор 14 apr 2022 19:27 #1088

  • Чиле
  • Чиле's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Ђеносајдал
  • Poruka: 1047
  • Primljenih Zahvalnica: 3903
Примећујем неке грешке на приказу трасе коридора. Петља код ресторана и преноћишта „Сунце” је приказана као петља Мишелук, а за мост код Петроварадина дата је слика изгледа будућег моста у наставку Булевара Европе.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 16 apr 2022 11:40 #1089

  • ZoxInTheBox
  • ZoxInTheBox's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 476
  • Primljenih Zahvalnica: 1503
Сремац napisao/la:
Ne pamtim kad je uzlazni put ka vencu bio u gorem stanju. Asfalt se doslovno raspada i otvara u kratere, pre, ali u velikoj meri i posle gradilista. Da li je u pitanju prolazak mehanizacije ili nesto drugo, ne znam, ali je odrzavanje deonice katastrofalno. Ako ovako ostane izlomicemo tockove.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 16 apr 2022 18:31 #1090

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
I ja sam to primetio. Verovatno nećemo ni dobiti rekonstrukciju postojećeg puta pre puštanja koridora i završetka tunela
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 16 apr 2022 21:48 #1091

  • Kasper
  • Kasper's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 112
  • Primljenih Zahvalnica: 56
Jako slabo napreduju radovi ,s obzirom da se radi vec godinu dana
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 17 apr 2022 22:22 #1092

  • Duja
  • Duja's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 915
  • Primljenih Zahvalnica: 1829
Prolazio sam u subotu, krpali su uzlazni put na potezu iznad gradilišta. Kao da su vas čuli.
Svaki dobar projekat može da se oskrnavi pri izvođenju.
Nijedan loš projekat ne može da se popravi pri izvođenju.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 25 apr 2022 16:55 #1093

  • Mali princ
  • Mali princ's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 77
  • Primljenih Zahvalnica: 49
Kod Paragova stigle 2 masine za busenje tunela (tj. busenje rupa za eksploziv). Izgleda da uskoro pocinju :banana:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, Blavak, Mikins, valjan, mmirkovic

Re:Fruškogorski koridor 27 apr 2022 23:53 #1094

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Rekao bih šipovi, priprema za nadvožnjak 1km južno od petlje Jug



Sent from my SM-F916B using Tapatalk
Poslednja izmena: 27 apr 2022 23:57 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, limanac, sasar, Blavak, Mikins, valjan, saleamns

Re:Fruškogorski koridor 28 apr 2022 15:58 #1095

  • Ilke
  • Ilke's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 554
  • Primljenih Zahvalnica: 549
www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/302712/F...n-sa-auto-putem.html


Verovatno je to deo celicne konstrukcije

Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Fruškogorski koridor 04 maj 2022 14:11 #1096

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 26
  • Primljenih Zahvalnica: 65
Документација за аутопут Рума-Шабац. Види се веза са ФК.

ibb.co/R7NZxw6
ibb.co/Qb09bkb
ibb.co/wphXqt9
Твоје је само оно што даш.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, limanac, mlata, mel, saleamns, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 05 maj 2022 12:01 #1097

  • Сремац
  • Сремац's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 26
  • Primljenih Zahvalnica: 65
ПГР Рума 2021

ibb.co/8XY5Lfm
Твоје је само оно што даш.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, saleamns, Cyb3r_Bull3t

Fruškogorski koridor 10 maj 2022 11:24 #1098

  • mmirkovic
  • mmirkovic's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Рођени Новосађан
  • Poruka: 306
  • Primljenih Zahvalnica: 1104
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, sergio-m, valjan, saleamns

Fruškogorski koridor 10 maj 2022 11:42 #1099

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 53
  • Primljenih Zahvalnica: 351
Mislim da je ovde bolji pogled na trenutno stanje:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, sergio-m, valjan, saleamns

Fruškogorski koridor 11 maj 2022 21:02 #1100

  • Cyb3r_Bull3t
  • Cyb3r_Bull3t's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 53
  • Primljenih Zahvalnica: 351
Дневник на градилишту моста у Новом Саду на Фрушкогорском коридору

Директор Коридора Србије Александар Антић изјавио је да је „Коридорима “значајна подршка града приликом заједничке имплементације пројекта будућег моста на Дунаву на траси будућег Фрушкогорског коридора”.


Фото: instagram/ spsantic

Jавност је недавно први пут могла да види припрему помоћних мостова за изградњу главног моста којег граде радници кинеске компаније „China Road and Bridge Construction“. Уједно, како су обе дунавске обале рашчишћене на траси моста, сада је већ јасније на ком месту ће он премостити велику реку.

Да подсетимо, крајем марта Покрајински секретаријат за енергетику, грађевинарство и саобраћај издао је привремену грађевинску дозволу „Путевима Србије” за припремне радове за изградњу петог градског моста преко Дунава, између Петроварадина и дела бачке обале низводно од Термоелектране-топлане, на траси будућег Фрушкогорског коридора. Уједно „Путеви Србије” су 7. априла пријавиле радове Секретаријату и поступак потврђивања и даље је у току.

Ово практично значи да, након прошлогодишњег почетка бушења тунела од 3,5 километра испод Иришког венца, ускоро почиње изградња другог великог инфраструктурног објекта, моста дугог 1.765 метара, на траси Фрушкогорског коридора као брзе саобраћајнице са четири саобраћајне траке од 47,7 километара која ће повезати Нови Сад и Руму, као и садашње и најављене ауто-путеве Београд-Суботица, Београд-Загреб, Нови Сад-Зрењанин-Београд и Рума-Шабац. Фрушкогорски коридор коштаће 606 милиона евра, а према најоптимистичнијим најавама, требало би да буде завршен за две године.

Што се тиче самог моста, он ће, у градским оквирима, служити као део обилазнице око Петроварадина, те ће преко њега ићи сав теретни саобраћај са истока и севера према Срему и даље ка западној Србији и Босни и Херцеговини, уколико му одредиште није сам Нови Сад. Уколико је то случај, теретњаци ће се усмеравати на друмско-железнички мост, популарни Жежељ.

Сами припремни радови обухватају изградњу северног и јужног крака помоћног моста од челичне конструкције који ће служити за изливање бетонских стубова будућег моста. Северни крак ће бити дуг 278,74 метара и, као и јужни који је дужине 355 метара, биће постављен узводно од будућег моста. За њихову локацију одређене су парцеле које на сремској обали обухватају Роков поток источно од Прерадовићеве улице у Петроварадину, као и неколико парцела на крају Петроварадинске аде, иза комплекса некадашње „Победе”. На бачкој обали за овај посао одређен је форланд и насип од последњих рени бунара на Ратном острву све до краја градске грађевинске зоне према Субићу.


Фото: instagram/ spsantic

Радови ће коштати скоро 80 милиона динара без ПДВ-а, а сама привремена дозвола има рок важности од шест месеци. Према мишљењу Министарства заштите животне средине, за ове радове није потребна студија процене утицаја на животну средину.

Фрушкогорски коридор, осим тога што ће заштити национални парк Фрушка гора од теретног и осталог моторног саобраћаја, то би требало да уради и са Новим Садом. На територији града, ова саобраћајница ће служити као транзит за теретна возила, која би, уколико долазе са бачке стране, на брзу саобраћајницу мохгла да се „накаче” са Зрењанинског пута, код Каћа, као и са ауто-пута Е75 у близини бензинске станице „Минут”. Потом излазе на нови мост, долазе до Текија и затим кроз тунел од 300 метара испод Ширина избијају на Буковачки до, потом на Мишелук и даље ка Венцу и Иригу. Мост на Текијама биће спојен и са обилазницом око Петроварадина, која би требало да иде поред „Победе”, и која води на нови друмско-железнички мост.

Код мотела „Сунце” на Парагову, пак, биће изграђена веза са обилазницом око Сремске Каменице те планираним мостом преко Дунава у наставку Булевара Европе.

Светозар Крстић

Izvor: Dnevnik
Poslednja izmena: 11 maj 2022 21:07 od Cyb3r_Bull3t. Razlog: Izmena teme
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dukelander, Duja, TurboMaximus, Brane, sasar, Blavak, Gari, Mikins, valjan, mel, mmirkovic, saleamns
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru