Izvini ali pausalno iznosis samo svoje ideje bez ikakvih dokaza za to sto pricas.
Kilometar od Pozege preko Pesteru ce biti vise od 10 miliona. Dnevni prosek vozila je takav da put NIKADA nece biti isplativ. Luka je spojena zeleznicom kojom i ide 90% transporta. A ta luka i nije glavna za izvoz robe iz Srbije danas. Preko Konstance i Rijeke ide mnogo toga.
Hoces da pocnemo o broju tunela i mostova prema Pozegi i Arilju? Lista je poduza... Most u Novom Sadu uopste nije preduslov za tunel ispod Fruske Gore. I zamisli da se plati 50 miliona most u drugom najjacem i najvecem gradu u Srbiji! To je 5km puta preko Pestera! Inace, trenutno se busi Munjino Brdo od 2,8km prema Pozegi. Isti takav je potreban pod Fruskom Gorom. Sto znaci da pare nisu problem, vec interes i politika.
Sa druge strane NS - RU je isplativ od prvog dana po svim parametrima. Teretni saobracaj za Bosnu, zapadnu Srbiju i hrvatsku ide tim pravcem.
Mikie napisao/la:
НС-ЛО не може бити исплативији од међународног пута који спаја Београд са луком Бар.
Брзи пут од А2 до Ваљева је у равници, једино што ће морати да се уједно ради и на регулисању корита реке Колубаре у њеном горњем току.
НС-РУ ће имати највећи тунел у Србији, мост на Дунаву и више петљи. Свакако је сложенији пројекат.
Али, то не оправдава трабуњање по дневној штампи сваке године, а поготово пред изборе, да ће, у стилу "ево, само што није", да се потпише уговор и креће градња.