Fruškogorac™ napisao/la:
Što se tiče rokova, dosta sam već pisao na ovoj i pogotovo predhodnoj strani. A, pošto je ugovor potpisan, grupica ovdašnjih hejtera će sada pisati o probijanju roka, pa jednog dana o bledunjavom asvaltu i slabim svetlima u tunelu. To je pitanje mentalnog sklopa i tu nema pomoći.
Dakle, potpisan je ugovor o "projektovanju i izvođenju radova", ali mediji većinom zaborave na Projektivanje i pišu samo o izgradnji. Sličan ugovor je potpisan sa Turcima da bi se izbegli nesporazumi izmedju projektanta i izvodjača radova. Tako se brže rade i neophodne iznene ili dopune Izvodjačkog projekta, jer sve radi jedna kompanija.
Zaista veruješ u ovo što si napisao da se sa istom firmom potpiše sporazum o projektovanju i izgradnji da bi se izbegli nesporazumi između projektanta i izvođača radova?
Pre bi se reklo da je to varijanta da se posao naplati što više. Sve što je bez tendera i javne rasprave oko trase je debelo preplaćeno.
Fruškogorac™ napisao/la:
mrnjavi napisao/la:
Računam oko 200-250 CHF . . .
Samo da podsetim, ako kinezi budu neopravdano kasnili moraće da plate penale, a to bi bilo mnogo više od 250CHF na sat.
Možda bi nam se isplatilo da kasne jedno 6 meseci.
Druga stvar, baš bih voleo znati koliko su penala platili Kinezi na radovima izgradnje pruge Beograd - Stara Pazova gde kasne više od godinu i po dana i kraj radova se još ne nazire? Trebali bi, za toliko kašnjenje, da plate penale da nam projekat dođe džabe!
Sve je to lepo što se gradi i radi ali budi samo malo realniji!