d ponedeljka radovi kod Futoške pijace, očekuju se gužve
Ekipe JKP "Put" u ponedeljak, 28. jula, počinju radove na raskrsnici kod Futoške pijace.
U prvoj fazi radova za saobraćaj će biti zatvoren deo ove raskrsnice u dužini od oko 80m u Jevrejskoj ulici iz pravca SNP-a i oko 100m na Bulevaru oslobođenja prema Železničkoj stanici. U "Putu" kažu da će se saobraćaj u ovom delu raskrsnice odvijati jednom trakom Jevrejske ulice i Bulevara oslobođenja dvosmerno, zbog čega će biti znatno smanjen protok saobraćaja.
- Pošto je ovo jedna od najopterećenijih raskrsnica u gradu, mogu se očekivati veće saobraćajne gužve, pa upućujemo apel vozačima da pronalaženjem alternativnih pravaca i poštovanjem postavljene signalizacije doprinesu smanjenju gužve na ovoj raskrsnici. Planirano je da radovi na ovoj raskrsnici budu završeni do kraja avgusta - kažu u "Putu".
Kako 021.rs saznaje, radovi na raskrsnici kod Merkatora trebalo bi da budu završeni tokom vikenda, tako da se neće dogoditi da dve raskrsnice na Bulevaru oslobođenja budu blokirane radovima. Kod Merkatora je u petak počelo asfaltiranje, a nezvanično nam je rečeno da, ukoliko se iz nepredviđenih razloga, kao što je loše vreme, dogodi da radovi moraju da se produže, mašine do njihovog završetka neće izlaziti na raskrsnicu kod Futoške pijace, kako se ne bi dogodilo da dve raskrsnice budu delimično blokirane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
FOTO: Počeli radovi kod Futoške pijace, kod Merkatora završeni
Ekipe JKP "Put" počele su najavljene radove na raskrsnici kod Futoške pijace.
Kako za Radio 021 objašnjava portparolka tog preduzeća Jelena Stojsavljević, radovi su malo pomereni jer je jutros obeležavan pešački prelaz na raskrsnici kod Merkatora, što je tokom vikenda bilo onemogućeno zbog padavina.
"Takođe, tokom današnjeg prepodneva, bilo je potrebno koordinirati sa gradskim prevozom zbog izmene trasa i otvoriti raskrsnicu kod Merkatora koja je završena", navodi ona za 021.
Radovi će trajati do kraja avgusta, a u prvoj fazi, za saobraćaj će biti zatvoren deo ove raskrsnice u dužini od oko 80m u Jevrejskoj ulici iz pravca SNP-a i oko 100m na Bulevaru oslobođenja prema Železničkoj stanici. Saobraćaj u ovom delu raskrsnice odvijaće se jednom trakom Jevrejske ulice i Bulevara oslobođenja dvosmerno, zbog čega će biti znatno smanjen protok saobraćaja.
Budući da je ovo jedna od najopterećenijih raskrsnica u gradu, mogu se očekivati veće saobraćajne gužve, zbog čega iz JKP "Put" apeluju vozačima da pronalaženjem alternativnih pravaca i poštovanjem postavljene signalizacije doprinesu smanjenju gužve na ovoj raskrsnici. (Suzana Stojićević)
Nadam se da kvalitet, zbog brzine izvođenja, neće biti kao kod Mercatora ( ili ne daj bože gori ).
Na šta konkretno misliš? Ja sam uočio da je deo ispred pešačkog prelaza iz pravca mosta Slobode već ulegao ili ima kolotrage i talase (nisam siguran tačno šta je u pitanju). Pravci iz bulevara Cara Lazara su manje više ravni (za standardne JKP Put) i to je dobro. Nisam prolazio u smeru od Ž. Stanice ka mostu Slobode. Ne razumem kako u jednom pravcu može da bude ravan asfalt a kako u drugom pravcu da ulegne tako brzo.
U svakom slučaju JKP Put je po meni potpuno kompromitovan i ne zaslužuje da radi bitne poslove po gradu (možda neke male i neopterećene ulice gde kvalitet asfalta nije bitan). Posao treba dati nekome ko zna da napravi asfalt ili beton koji neće odmah propasti (nisam siguran koje preduzeće ovo može) .
Ovo sada je bacanje para u bunar a na Futoškoj raskrsnice s obzirom na brzinu rada i tanak sloj asfalta koji se menjao ne očekujem ništa pozitivno.
Poslednja izmena: 02 avg 2014 20:17 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Upravo to. Sitnica vamo, sitnica tamo i za neko kraće vreme opet rekonstrukcija. Neke sitnice nikada nisu otklonjene, npr. Braće Ribnikar/Bul. oslobođenja, desno skretanje iz B.R. prema Mercatoru, posle svake kiše stvara se jezerce ( veličina zavisi od količine padavina ). Loše izveden pad prema slivniku i voda jednostavno ne otiče, već stoji...timek28 napisao/la:
bratislavbelic napisao/la:
Nadam se da kvalitet, zbog brzine izvođenja, neće biti kao kod Mercatora ( ili ne daj bože gori ).
Na šta konkretno misliš? Ja sam uočio da je deo ispred pešačkog prelaza iz pravca mosta Slobode već ulegao ili ima kolotrage i talase (nisam siguran tačno šta je u pitanju). Pravci iz bulevara Cara Lazara su manje više ravni (za standardne JKP Put) i to je dobro. Nisam prolazio u smeru od Ž. Stanice ka mostu Slobode. Ne razumem kako u jednom pravcu može da bude ravan asfalt a kako u drugom pravcu da ulegne tako brzo.
U svakom slučaju JKP Put je po meni potpuno kompromitovan i ne zaslužuje da radi bitne poslove po gradu (možda neke male i neopterećene ulice gde kvalitet asfalta nije bitan). Posao treba dati nekome ko zna da napravi asfalt ili beton koji neće odmah propasti (nisam siguran koje preduzeće ovo može) .
Ovo sada je bacanje para u bunar a na Futoškoj raskrsnice s obzirom na brzinu rada i tanak sloj asfalta koji se menjao ne očekujem ništa pozitivno.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Tačno. Mada mi se čini da je drugačiji od onog recikliranog asfalta koji su koristili ranije maltene svuda.
Problem je što ni na tim najkritičnijim mestima kojih ima malo oni ne mogu da iskeširaju za malo kvalitetniji asfalt ili beton već rade 5 cm fušeraj. To samo pokazuje u kakvoj bedi živimo i kako nas vlast vuče za nos tim konstantnim drži vodu dok majstori odu (dok izbori dođu) radovima. Da podsetim samo na sve raskrsnice koje su skoro rađene (2006-2014) a raspale su se - Kornelija Stankovića - Rumenačka, Kisačka - Partizanska, Partizanska - Temerinska, Jaše Tomića - Bulevar Oslobođenja, itd... Ni jedna nije urađena kvalitetno!!!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Mislim da je ovo priča tipa nešto se radi. Da nebi bilo da se ništa ne radi. Slažem se za ivičnjake, no to bi zahtevalo neko planiranje, verovatno i "ozbiljnije" radove, koji bi naravno duže trajali... Prešao sam i peške preko asfalta koji je postavljen kod Mercatora, isti je kao i ovaj ovde. Držaće vodu dok majstori odu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Na prvoj fotografiji ( Bul. oslobođenja ) se vide spušteni ivičnjaci na biciklističkoj stazi. Asfalt ( možda i još nešto ) je skinut i sa trotoara i sa biciklističke staze do novog asfalta na trotoaru. No,proćiću još koji put tuda pa ću pokušati da vidim šta će uraditi. www.nsbuild.rs/media/kunena/attachments/.../IMG20140803_001.jpg
Poslednja izmena: 04 avg 2014 08:15 od Blavak.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Da kod Merkatora su betonirali, ali samo jedno od 3 stajališta. Zapravo ono je bilo već betonirano pa su kao popravljali valjda neke ploče koje su propale. Druga dva stajališta su isto tako dobro potkopana i stavljen je novi asfalt na 2 sloja.
Elem, za to jedno stjalište tj. 3 ploče koje su zamenili trebalo je nekih mesec dana da se stvrdne beton. Tj. definitivno se stvrdlo i ranije po mojoj proceni ali oni stanicu nisu puštali u rad mesec dana. Sad recimo da pređu da betoniraju kritične raskrsnice. I za 1/4 raskrsnice (pošto se uvek tako radi jer nema alternativnih puteva pa da sme da se zatvori cela raskrsnica) trebalo bi im mesec dana da se betonira iz mešalice direktno kako rade trenutno. Tom tehnologijom bi im trebalo 4 meseca za jednu raskrsnicu što je zaista tužno...
U Mađarskoj sam video specijalne mašine koje rade betoniranje autoputa. Tome sigurno treba kudikamo manje vremena da izbetonira dosta puta:
No mi te mašine nećemo dočekati. Tranzit bi mogao da se sredi na taj način.
Sad nešto realnije. Ja bih lično bio prezadovoljan kada bih video da je JKP Put umesto novih i lepih kamioničića nabavio normalan Virgen umesto onih malecnih. Onaj što može da skine celu saobraćajnu traku (ili skoro celu) i što može da skine nekoliko desetina cm asfalta sve do tampona odjednom:
Time bi se značajno smanjilo vreme rekonstrukcija jer bi se skidanje asfalta moglo odraditi za pola dana. Mada verujem da to nekome ne bi odgovaralo jer što se duže radi to više para valjda.
To čudo je radilo prošle godine na Bulevaru Vojvode Stepe. Mislim da su ga tada iznajmili od nekoga. Što je Bogu hvala jedna normalna odluka jer da su radili sa onim prcmoljcima ne bi ga završili za 3 godine. Ne ulazeći u (ne)kvalitet odrađene rekonstrukcije (koja nema veze sa Virgenom) već sa asfaltom i ravnanjem podloge...
Poslednja izmena: 04 avg 2014 09:56 od Bogdus.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U Železničkoj se postavlja drugi red ivičnjaka daleko od suprotnog trotoara, pa će verovatno dve trake biti fizički odvojene ili se eventualno sprema njeno pretvaranje u jednosmernu i izbijanje na M. G.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.
S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.