Alibunar napisao/la:
Ali podzemne prolaze kad bi pravili sve bi bilo lakse svima, i bezbednije
Ovo mi zvuči kao „Bolje živeti 100 godina kao milioner nego sedam dana u bedi“. Naravno da bi bilo lakše da je umesto semafora podzemni prolaz, ali koliko to košta? I da li je isplativo za prelaz gde i nema mnogo pešaka? Taj semafor se verovatno neće uvek paliti, već samo kada ima pešaka (na dugme). A ako je sinhronizovan sa susednim semaforima, ja zaista ne vidim veliki problem. Mnogo su potrebniji podzemni prolazi kod Futoške pijace, kod Merkatora/Promenade i na drugim raskrsnicama na Bulevaru oslobođenja.
S druge strane, kod Bazara postoji podzemni prelaz pa opet dosta ljudi pretrčava.
Ilke napisao/la:
Bas unistavaju Bulevar Evrope, grad semafora
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Mi zapravo treba da se odlučimo čemu služi grad i čemu služi Bulevar Evrope? Da li on treba da bude tranzitna saobraćajnica ili tipičan gradski bulevar? Način na koji je izgrađen telepski deo Bulevara Evrope (stambene zgrade velike gustine blizu ulice, veliki broj prodavnica, ugostiteljskih objekata, banaka, objekata uslužne delatnosti itd.) dovodi do potrebe za prelaskom ulice. Ja bih rekao da su Bulevar Evrope više uništili parkinzima na detelinarskom delu.
Semafori u gradovima postoje svuda u svetu. Šta reći, na primer, za budimpeštanski Veliki bulevar, gde na oba kraja tramvajskih stanica postoje semaforizovani pešački prelazi? Mislim da ljudi kod nas ne mogu da razgraniče upotrebu automobila u gradu i van grada. Sa gustom naseljlenošću gradova nije moguće omogućiti svima da brzo prolaze kroz grad svojim automobila i da ih parkiraju gde god im odgovara. Za to treba da služi gradski prevoz, koji će na semaforima imati prednost u odnosu na putnička.