www.021.rs/Novi-Sad/Hronika/Udes-na-putu-Novi-Sad-Rumenka.html
Ova vest bi mogla da se svrsta u vise tema i problema, a ja cu da navedem samo par...
Problem na Regionalnom putu R-127 je u tome sto postao pretesan za trenutni obim saobracaja.
Kada krenu kolone automobila, slepera, a bogami i traktora i razne poljoprivredne mehanizacije na putu je veca guzva nego sto je bila pre nekih 10tak godina na putu Novi Sad - Futog.
Znaci nema ni potrebe preticati jer nemas gde da se vratis, posto smo jedni drugima na braniku.
Inace postoji projekat za izgradnju jos dve trake do Rumenke, plus sto ce taj put presecati magistralni put Novi Sad - B. Palanka. Ocigledno da je parametar za pocetak resavanja nekog problema statisticki broj povredjenih ili ne daj boze poginulih na putu. Samo da dodam da skretanje za pijacu Banglades nije uopste reseno kako treba, raskrsnica je neosvetljena, putokaza nema nijednog pa vozaci cesto koce u poslednjem trenutku kad uoce raskrsnicu, prava je sreca sto jos nisu pune novine vesti o udesima na tom mestu.
Brzina kretanja vozila na tom putu je daleko iznad ogranicenja, a u tome prednjace vozila sa registarskim oznakama SO i VS. O kamionima necu ni da pricam, cast onima koji idu negde na istovar ali puno je vise onih koji izbegavaju autoput, pa jurcaju kroz Rumenku brzinama koje vise prilice autoputu.
Sledeci problem, koji sam vec napominjao je nepostojanje biciklistickih staza na istom potezu od otprilike 3km (sigurno je manje ali neka bude ovoliko). Puno je biciklista u sezoni koji idu putem pa usporavaju saobracaj sto je manji problem, ali je puno veci problem kada se nadje neka usijana glava kao ova iz vesti pa vas ociste sa puta ni krivog ni duznog. I sam sam se bio upustio u takvu avanturu biciklizma jedni sezonu i verujte da sam dobio dosta sedih dlaka na glavi...
U vreme ove velike ekonomske krize mnogi bi na posao isli i biciklovima, ali se ista ta vecina ne usudjuje na tako ekstreman potez zbog nepostojanja biciklistickih staza...