Billy napisao/la:
Bas htedoh da kazem... Analogija sa BE ti bas i nije neka. I na BE izmedju dva kruzna toka ima 1800m, a samo jedna ulica ima izlaz.
Ovo resenje do Kacke petlje je sa aspekta bezbednosti i protocnosti sasvim OK. Jos bolje bi bilo da servisna traka pocinje kod semafora. Verovatno ce i druga traka sa pojavom objekata dobiti servisnu saobracajnicu.
Po meni nije uopste dobro. Jako je potrebno da se servisna saobracajnica prosiri i da moze covek da se prikljuci negde kod semafora kao sto kazes. Ovako moras prakticno dva puta prolaziti Zrenjaninskim putem ako ides tipa u Stojanov, Dalas, Mazdu ili Pin.
Sto se tice BE ta deonica od rumenackog puta je jos kraca nego Zrenjaninski put, a ima tri iskljucenja. Mislim da bi jos jedno iskljucenje na ZR putu resilo problem bezveznog kruzenja. Ne kazem da moze da se lako sredi ovako kako jeste, ali kazem da ovako kako jeste nije dobro.
Ovako nesto:
valjan napisao/la:
SSJ5 napisao/la:
I na BE je ogranicenje kod klise 80km/h, i svasta moze da se vidi, pa nije bio nikakav problem da postoje i iskljucenja i pesacka i bici staza.
Pri čemu se ta pešačka i bici staza koriste za uključenje iz sporednih ulica koje nisu dobile direktan izlaz na BE, odnosno njima ne saobraćaju samo pešaci i biciklisti
Prolazim tu relativno cesto i vidjam pesake (mada u malom obimu), a i sam koristim te staze