IZVOR: DANAS
Novi Sad -- Kompanija Lidl Srbija supermarketi izlicitirala je zemljište u Novom Sadu po ceni od 187 miliona dinara.
A otvaranje novog supermarketa, kao i drugih objekata te nemačke firme, očekuje se sledeće godine.
Parcela veća od 11.000 kvadratnih metara na Bulevaru Vojvode Stepe kupljena ja na licitaciji Zavoda za izgradnju grada.
Budući objekat će biti površine oko 2.000 kvadratnih metara, sa oko 120 parking mesta. Obe strane izrazile su zadovoljstvo zbog sklopljenog posla.
"Lidl je kupio parcelu na prvom pozivu, po početnoj ceni. Parcela, kao i celi blok, još ranije su infrastrukturno opremljeni, a ostalo je još da uradimo jednu režijsku saobraćajnicu. Kompaniji Lidl predstoji pribavljanje dokumentacije, što bi trebalo da ide brzo, pošto je reč o tipskim objektima" , kaže Tatjana Gašović, pomoćnik direktora ZIG-a za građevinsko zemljište.
Lidl na ovom mestu planira da gradi svoj prvi moderni supermarket u Novom Sadu i treći u Srbiji, veličine oko 2.000 kvadrata. Otvaranje novog prodajnog objekta planira se iduće godine, a prema rečima predstavnika tog, svetski poznatog, trgovinskog lanca zainteresovani su za još nekoliko lokacija u Novom Sadu.
"Reč je o velikoj parceli sa nešto manjim objektom, iako je to njihov najveći objekat u Srbiji. Na parceli su i ogromne zelene površine i parkinzi. Za Novi Sad je ovo još jedna u nizu investicija, posebno značajna pošto je reč o stranoj firmi. Mi smo, svakako, zadovoljni ovim poslom" - naglašava Tatjana Gašović.
Nakon Subotice i Zrenjanina, ovo je treća i dosad najznačajnija kupovina kompanije Lidl u Srbiji.
"Ljudi iz ZIG-a su nam pružili svu neophodnu pomoć i odgovorili na svako pitanje koje nas je zanimalo, a birokratski poslovi su završeni u najkraćem mogućem roku. Cilj našeg poslovanja je da obezbedimo više lokacija u Srbiji, a zatim istovremeno otvorimo sve objekte", naglasila je Jovana Krstić iz kompanije Lidl Srbija Supermarketi.
Stručnjaci se slažu da investicija Lidla, dela Švarc grupe, znači da je naše tržište otvoreno za dolazak značajnih, stranih trgovinskih lanaca. To za potrošače znači niže cene i oštriju konkurenciju.
"Naše tržište vapi za konkurencijom. Trgovci su se uljuljkali i utrkuju se vikend akcijama koje ništa ozbiljno ne menjaju. Kada dođe neko ko je veliki kao Lidl i ozbiljno prodrma celo tržište, zamisliće se i naši trgovci da li će da umanjuju marže i nude proizvode po nižim cenama" , kaže predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović.