Gradsko saobraćajno preduzeće dobilo je tri ponude u postupku javne nabavke 15 solo autobusa na dizel gorivo.
U ovom preduzeću ne otkrivaju o kojim ponuđačima je reč, ali za Radio 021 kažu da je komisija, koju je imenovao direktor Gradskog saobraćajnog, u obavezi da tokom sledeće nedelje da stručnu ocenu prispelih ponuda i o tome sačini izveštaj. Ukoliko ova nabavka bude uspešna, 15 novih autobusa bi u najboljem slučaju na gradskim ulicama mogli biti pre kraja godine.
Podsetimo da je početkom meseca, Gradsko saobraćajno preduzeće realizovalo nabavku šest solo autobusa na gas, a da se ovih dana očekuje isporuka još pet autobusa manjih kapaciteta.
НОВИ САД - Цена такси услуга у Новом Саду ускоро би требало да буде повећана за око 30%, а сва удружења би требало да имају једнаке цене.
То значи да ће таксисти возити по ценама прописаним градском одлуком, где минимална тарифа износи 100 динара за старт и 50 динара по пређеном километру.
Како кажу у савезу самосталних синдиката, на нивоу такси удружења постоји договор да нико не вози преко те цене како би коначно постојао јединствен тарифни систем и лојална конкуренција.
Redovnom linijom do Surčina
Utorak, 02. Avgust 2011. 15:11
Autor: Jovana Subota
Linija koju je Gradsko saobraćajno preduzeće uvelo za vreme „Exit“-a, a saobraća na relaciji Novi Sad- aerodrom u Surčinu, mogla bi postati redovna.
U ovom preduzeću kaže da se cena karte neće menjati, jer je usklađena sa brojem putnika koji koriste ovu uslugu GSP-a.
Polazak autobusa sa međumesne autobuske stanice za aerodrom u Surčinu više nije novina. Od pet sati ujutro, kada je prvi polazak iz Novog Sada, pa do 17 sati kada je poslednji polazak iz Surčina, putnici mogu da koriste ovu uslugu GSP-a.
Danas smo u autobusu zatekli svega tri putnika, ali u ovom preduzeću kažu da su zadovoljni frekvencijom putnika. Kada je ova linija počela sa radom cena karte je bila hiljadu dinara, a kako su zadovoljni brojem putnika, cenu su snizili na 700 dinara.
Gradski prevoznik će od 1. septembara, kada počinje jesenji red vožnje, pustiti u saobraćaj pet mini buseva, koji kao gorivo koriste metan. Autobusi su od nedavno u garaži preduzeća.
Rukovodilac Sektora saobraćaj Đorđe Basarić kaže da će mini busevi saobraćati u prigradskim mestima prema Šangaju, Čeneju i Pejićevim salašim, kako je bilo i planirano, za destinacije gde je manji broj putnika. Basarić naglašava da će s početkom jesenjeg reda vožnje biti uvedena nova gradska linija 6 a, isključivo za đake koji pohađaju Osnovnu školu „Marija Trandafil” u Veterniku.
- Mini bus će se koristiti samo za prevoz tih učenika. Polazna stanica biće s okretnice na Adicama i osnovce će voziti do škole i vraćati ih kući - objašnjava Basarić i skreće pažnju da se razmišlja da novi autobusi saobraćaju i do aerodroma „Nikola Tesla „ u Surčinu.
Ta mogućnost zavisi od toga koliko će putnika koristiti mini buseve. Vozila imaju 15 sedišta i mesta za 40 putnika. U gradskom prevozniku sada rade homologaciju, utvrđuje se da li mini vozila odgovaraju standardima koje je naša zemlja propisala za autobuse.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Gradski prevoznik će od 1. septembara, kada počinje jesenji red vožnje, pustiti u saobraćaj pet mini buseva, koji kao gorivo koriste metan. Autobusi su od nedavno u garaži preduzeća.
Rukovodilac Sektora saobraćaj Đorđe Basarić kaže da će mini busevi saobraćati u prigradskim mestima prema Šangaju, Čeneju i Pejićevim salašim, kako je bilo i planirano, za destinacije gde je manji broj putnika. Basarić naglašava da će s početkom jesenjeg reda vožnje biti uvedena nova gradska linija 6 a, isključivo za đake koji pohađaju Osnovnu školu „Marija Trandafil” u Veterniku.
- Mini bus će se koristiti samo za prevoz tih učenika. Polazna stanica biće s okretnice na Adicama i osnovce će voziti do škole i vraćati ih kući - objašnjava Basarić i skreće pažnju da se razmišlja da novi autobusi saobraćaju i do aerodroma „Nikola Tesla „ u Surčinu.
Ta mogućnost zavisi od toga koliko će putnika koristiti mini buseve. Vozila imaju 15 sedišta i mesta za 40 putnika. U gradskom prevozniku sada rade homologaciju, utvrđuje se da li mini vozila odgovaraju standardima koje je naša zemlja propisala za autobuse.
Po fazonu, prvo kupi, pa onda vidi dal moze da se koristi.
Poslednja izmena: 06 avg 2011 00:32 od Yokai.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Gradsko saobraćajno preduzeće planira da od 1. septembra, kada počne primena jesenjeg reda vožnje, pusti u saobraćaj pet mini buseva, koji kao gorivo koriste metan.
U tom preduzeću kažu da će mini busevi uglavnom biti raspoređeni na linijama prema Šangaju, Čeneju i Pejićevim salašima, a jedan će se iskoristiti isključivo za prevoz đaka Osnovne škole "Marija Trandafil" u Veterniku. Polazna stanica tog busa biće s okretnice na Adicama i osnovce će voziti do škole i vraćati ih kući. U GSP-u razmišljaju da nove autobuse angažuju i do aerodroma "Nikola Tesla" u Surčinu.
Na gradskim ulicama od nedavno saobraća šest novih autobusa na gas, a direktor Gradskog saobraćajnog Branislav Bogaroški najavio je da se planira nabavka još 15 dizel i 21 autobusa na gas.
dosli su novi minibusevi... po mom misljenju, bolje i da nisu..
ovo da se prefarba u smb i ne bi pravio razliku izmedju oklopnog transportera i autobusa
Last week Kapena delivered 5 small city buses Urby Low Entry built on chassis Irisbus Daily CC65 CNG.
Capacity: 35 passengers (15 seating + 20 standing) + wheelchair place. Buses were sold to public municipality in Serbia and they will operate the route
in Novi Sad.
New technology of buses powered by CNG as well as smaller bus range which can be used on less crowded routes should allow the transporter to dicrease the final cost of maintenance, petrol and other expenses.
Sazeto: Mini busevi idu na linijama 6A i za aerodrom.
Frekvencija na 6 u spicu je 10 minuta.
Tender za elektronsku naplatu...
E sad ja da kazem da je krajnje vreme da se batali ova budalastina sa izradom pokaznih karata i redovima za iste, i da se postave automati za prodaju svih vrsta karata koje ce biti prenosive. To sa elektronskim kartama je pranje para u najavi i potrebno je eventualno tek kada se ovo prethodno uvede.
Problem sa tim je sto tada GSP ne bi mogao vise da SISA ovce na izradi postojecih...
Poslednja izmena: 31 avg 2011 09:52 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.
S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.