Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 10 avg 2019 17:04 #61

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1403
  • Primljenih Zahvalnica: 2973
I rafinerija. Lakše do Šangaja i rafinerije biciklom
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 10 avg 2019 17:53 #62

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9196
Pa planira se biciklisticka staza do Kovilja, ali znamo da to nece biti biciklisticka staza nego precica
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 11 avg 2019 21:48 #63

  • Neo
  • Neo's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 3
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Pa preko kanala je poznato naselje Sangaj
Poznato?! Neselje ima 5 ulica. Prema tom delu keja nema nista. Tamo retko ko i proseta. Svi idu do kosarkaskih terena i vrate se nazad (valjda jer je jos ogradjeno zbog mosta). Mada ok da biciklistima prekrate put.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 11 avg 2019 23:02 #64

  • neusatz!
  • neusatz!'s Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 1403
  • Primljenih Zahvalnica: 2973
Neo napisao/la:
Otis.Driftwood.Ressurected napisao/la:
Pa preko kanala je poznato naselje Sangaj
Poznato?! Neselje ima 5 ulica. Prema tom delu keja nema nista. Tamo retko ko i proseta. Svi idu do kosarkaskih terena i vrate se nazad (valjda jer je jos ogradjeno zbog mosta). Mada ok da biciklistima prekrate put.

Što nije tačno. Šangaj ima 7 ulica i osmu koja se zove Školska :P
Dobrodošlica na SSC forumu:

You have been banned for the following reason:
No reason was specified.

Date the ban will be lifted: Never
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 11 avg 2019 23:19 #65

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9196
Za Sangaj da je poznato naselje sam malo bio sarkastican. Ali svakako je poznato po necemu :P

Ne znam da li je neko ikada isao dolmom do Kovilja biciklom
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 11 avg 2019 23:30 #66

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Ih do Kovilja.
Išlo se do Titela.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 09 sep 2019 16:24 #67

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Nakon sto su oprane pare na konkursu za idejno rešenje,on vise nije bitan, pa sada investitor moze da radi kako predloži.

Zemlja dembelija...

"
Traže se investitori za gradnju hotela i mosta na Kanalu DTD

Grad Novi Sad raspisao je neobavezujući javni poziv za prikupljanje ponuda za gradnju hotela i pešačko-biciklističkog mosta na Kanalu DTD, kod ušća u Dunav.

Poziv je usledio dva meseca nakon što je završen arhitektonski konkurs za projekat hotela i mosta koji je Grad koštao više od dva miliona dinara, a iznenađenje je da se u pozivu investitorima kaže da nisu u obavezi da koriste ideje sa konkursa, nego mogu da predlože alternativna rešenja za hotel i most.

 

U pozivu se ne objašnjava zašto je Grad odlučio da eventualno odbaci arhitektonske radove koji su plaćeni pozamašnom sumom, ali se navodi da je ideja da se privlačenjem investicija i otvaranjem novih radnih mesta poboljša kvalitet života lokalnog stanovništva.

 

Ponuđač osim svoje ideje kako će izgledati hotel i most, treba u pismu da predloži iznos ulaganja, način finansiranja, okvirni poslovni plan, vremenski rok za realizaciju investicije i da priloži druga prateća dokumenta. U pozivu lokalna vlast navodi i da ponuđači imaju pravo uvida u dokumentaciju posle potpisivanja izjave o čuvanju poverljivih podataka, mada se ne objašnjava šta je poverljivo u projektu gradnje hotela i mosta na Kanalu DTD koji se u urbanističkim planovima nalaze decenijama.

 

Grad je naveo i da će nakon roka za dostavljanje pisama o zainteresovanosti, što je 8. novembar, uraditi analaizu i odlučiti hoće li nastaviti potragu za investitorima za gradnju hotela i mosta.

 

Arhitektonska rešenja koja su pristigla na nedavni konkurs možete pogledati OVDE, a podsetimo da je pešačko-biciklistički most prema planovima iz Strategije održivog razgoja grada trebalo da se gradi 2020. godine. U tom planu procenjana vrednost gradnje mosta je bila oko 14 miliona dinara, ali predložena rešenja i ideje sa nedavnog arhitektonskog konkursa su evidentno skuplja jer nisu samo obični prelazi preko vodene površine poput postojećih mostova preko Kanala DTD.

Autor: Žarko Bogosavljević - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

"
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kabacum, Dukelander, Cookie, limanac, Duja, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Erebus

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 21 okt 2019 12:01 #68

  • SZPDNEVEN
  • SZPDNEVEN's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • СЗПД "НЕВЕН". . .
  • Poruka: 373
  • Primljenih Zahvalnica: 982
Sama ideja je stara i most je odavno predviđen. Hotel je u projektima od 2000.godine. Problem koji se može pojaviti je visina mosta. Današnji brodski saobraćaj sve više potiskuje male barže od 800, 1.300 i 2.000 tona, a njih zamenjuju velike barže od 4.500 i više tona nosivosti kao i barže koje nose visoko "nazidane" kontejnere. Takve barže, kada su opterećene mogu da prođu ispod mostova ali kada su prazne njihove stranice su po dva do tri metra više od obale a komandni most, kabine i radari su često i na 9 metara iznad obale. S' obzirom da Kanal DTD nije OOOOOdavno pročišćen, odnosno da mu je korito sve pliće, postoji realna opasnost da veliki brodovi neće moći uplovljavati u Luku.
O ovome se verovatno razmišljalo kad je most predviđen kao pešačko - biciklistički, sa mogućnošću prelaska interventnih vozila, ali u svakom od nagrađenih rešenja isti gubi smisao ako ne bude na nekoj znatnoj visini.
H E B E H "Хајд' у коло селе, 'амо руке беле. Тијо скочи и подскочи, душо медена. Нека зачуде се, земља нек' се тресе.Кад заигра коло Невена."
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 21 okt 2019 17:23 #69

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Koji je maksimalan gaz broda i velicina za kanal DTD?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 21 okt 2019 18:11 #70

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1904
kasko napisao/la:
Koji je maksimalan gaz broda i velicina za kanal DTD?

Uspeo sam samo ovaj podatak da nađem za sada:
На Хс ДТД пловидба теретњака носивости до 1.000 t тренутно је могућа на 345,3 km, пловила носивости 500 t на 558,3 km и пловила од 200 t носивости могу пловити на 600,6 km. На каналима Хс ДТД има око 30 претоварних места - пристаништа, специјализованих пристаништа и пристаништа са депонијом. Могући годишњи промет на пловним каналима Хс ДТД је око 7.000.000 t. У протеклих неколико година промет износи око 1.000.000 t, а највећи остварени промет је био 1979. године и износио je 4.213.000 t. Врсте робе: шљунак и песак – 80%, камен – 5%, пољопривредни производи 1 – 2%, дрво 3 – 5%, угаљ, метали, нафта и нафтни деривати – до 10%.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 21 okt 2019 19:13 #71

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1904
kasko napisao/la:
Koji je maksimalan gaz broda i velicina za kanal DTD?

Uspeo sam samo ovaj podatak da nađem za sada:
На Хс ДТД пловидба теретњака носивости до 1.000 t тренутно је могућа на 345,3 km, пловила носивости 500 t на 558,3 km и пловила од 200 t носивости могу пловити на 600,6 km. На каналима Хс ДТД има око 30 претоварних места - пристаништа, специјализованих пристаништа и пристаништа са депонијом. Могући годишњи промет на пловним каналима Хс ДТД је око 7.000.000 t. У протеклих неколико година промет износи око 1.000.000 t, а највећи остварени промет је био 1979. године и износио je 4.213.000 t. Врсте робе: шљунак и песак – 80%, камен – 5%, пољопривредни производи 1 – 2%, дрво 3 – 5%, угаљ, метали, нафта и нафтни деривати – до 10%.

Sada gledam posebno po prevodnicama, najmanje prevodnice su za brodove do 500t a to su Mali Stapar, Srpski Itebej i prevodnica Klek. Ostale su za brodove do 1 000t nosivosti.
Gledajući kartu i položaje ustava i prevodnica do Novog Sada mogu da dođu brodovi od 1 000t ali ne od Bezdana, jer nekadašnja prevodnica sada služi kao ustava, nego od Srpskog Miletića i Bogojeva.

Izvinjavam se za skretanje sa teme.
P.S. Da li imamo temu o kanalu DTD?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko

Re:Pešačko-infrastrukturni most preko Kanala 21 okt 2019 19:47 #72

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Da, s tim da do novosadske prevodnice kanal DTD ima veći profil i samim tim dozvoljava veću nosivost i dimenzije barži.
Pretpostavljam da je ista kao i na reci.
Ja sam našao ovo:



‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Poslednja izmena: 21 okt 2019 19:47 od Dukelander.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kasko
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru