Obnova Gradića i Beogradske kapije
22 okt 2019 16:49 #229
limanac
Van mreže
Administrator
Poruka: 5687
Primljenih Zahvalnica: 8894
Neverovatno, majstori za zapuštanje i neodržavanje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Djordje Cvarkov
Obnova Gradića i Beogradske kapije
22 okt 2019 20:50 #230
zeljolaki
Van mreže
Majstor
Poruka: 127
Primljenih Zahvalnica: 231
Apropo Beogradske kapije, neki dan sam posmatrao kako se autobus na sprat ,sa skolskom decom na ekskurziji ,polako provlaci kroz istu,dok je vozac kroz otvoren prozor komentarisao kako ne moze da veruje da ne postoje znakovi o maksimalnoj dozvoljenoj visini i sirini vozila za prolazak kroz istu ... Zaintrigiran time obisao sam kapiju sa obe strane i stvarno,nigde nema tih znakova !!!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
22 okt 2019 21:11 #231
Blavak
Van mreže
Investitor
Poruka: 8559
Primljenih Zahvalnica: 36802
Jedino, ali zaista jedino što je moguće uraditi da podgrađe ostane sređeno je da se potpuno zabrani saobraćaj.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
22 okt 2019 22:11 #232
Otis.Driftwood.Ressurected
Van mreže
Investitor
Poruka: 3925
Primljenih Zahvalnica: 9196
Ne znam cega se vise bojim u vezi Gradica:
1. Saobracaja
2. Zatvaranje saobracaja u kombinaciji sa neplaniram i neselektovanim izborom sadrzaja. Vec zamisljam - fast food, giros, fleke, kafane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion
Obnova Gradića i Beogradske kapije
23 okt 2019 15:26 #233
Cookie
Van mreže
Investitor
Institutionalized
Poruka: 4225
Primljenih Zahvalnica: 3198
Bolje je 2.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
23 okt 2019 16:20 #234
Yokai
Van mreže
Investitor
Poruka: 3515
Primljenih Zahvalnica: 2286
Treba izmestiti saobracaj i onda uvrstiti neke sadrzaje.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
24 okt 2019 11:40 #235
Gari
Van mreže
Majstor
Poruka: 116
Primljenih Zahvalnica: 194
Mislim da bi najbolje bilo ostaviti saobraćaj samo za gradske buseve (uz ograničenje brzine) kad već nemamo tramvaje, a ostali putnički saobraćaj levo i desno sa mosta.
Što se tiče sadržaja, oduvek sam maštao o tome da su u gradiću jazz klubovi, galerije, knjižare, poneki fini restorančić i sl. Umesto toga biće kladionice, pekare, apoteke, kineske radnje, fast food klopa itd.
Hoću da se napijem, al' nemam s kim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
24 okt 2019 17:12 #236
Cookie
Van mreže
Investitor
Institutionalized
Poruka: 4225
Primljenih Zahvalnica: 3198
Baš gledam danas. Svuda gde su menjali crep su ofarbali dimnjak u belo. Jel postoji neki razlog za to? Malo bodu oči
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
27 okt 2019 11:06 #237
Istraživač
Van mreže
Zidar
Poruka: 94
Primljenih Zahvalnica: 174
Gari napisao/la:
Mislim da bi najbolje bilo ostaviti saobraćaj samo za gradske buseve (uz ograničenje brzine) kad već nemamo tramvaje, a ostali putnički saobraćaj levo i desno sa mosta.
Što se tiče sadržaja, oduvek sam maštao o tome da su u gradiću jazz klubovi, galerije, knjižare, poneki fini restorančić i sl. Umesto toga biće kladionice, pekare, apoteke, kineske radnje, fast food klopa itd.
I da su isključivo električni
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Obnova Gradića i Beogradske kapije
27 okt 2019 11:51 #238
Otis.Driftwood.Ressurected
Van mreže
Investitor
Poruka: 3925
Primljenih Zahvalnica: 9196
Nema potrebe za autobusima da idu kroz Gradic, pogotovo kroz Beogradsku kapiju, koja je uvek riskantna tacka za njih. Ja bih srusio ovu rampu i natputnjak, da automobili ne mogu ni fizicki ici pravo i eliminisao bih ovu kosinu asfalta. Pomalo je nehumano da nekome prolaze automobili na nivou prozora prizemlja a kamoli prvog sprata.
Poslednja izmena: 27 okt 2019 11:58 od Otis.Driftwood.Ressurected.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Cookie, sasar, Eldarion, AeroDron
Obnova Gradića i Beogradske kapije
28 okt 2019 17:15 #239
AeroDron
Van mreže
Šef Gradilišta
Poruka: 491
Primljenih Zahvalnica: 9477
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: sasar, Blavak, valjan, Eldarion
Obnova Gradića i Beogradske kapije
28 okt 2019 20:57 #240
Vučević: Želimo da podgrađe Petrovaradina bude pešačka zona
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i ministar privrede Goran Knežević danas su u Petrovaradinu obišli ulice Prote Mihaldžića, Vatroslava Lisinskog i Vladimira Nazora čiju su rekonstrukciju zajednički finansirali Ministarstva privrede i Grad Novi Sad. ...
"Težimo da podgrađe postane pešačka zona, svojevrsna turistička oaza. Rezultati istraživanja pokazuju da većina ljudi to želi. Želimo da rekonstruišemo Beogradsku ulicu, da vratimo kaldrmu i da je ambijentalno i infrastrukturno pretvorimo u šetalište'', rekao je Vučević.
Kako se navodi u saopštenju iz uprave grada, Novac za rekonstrukciju ulica koje su obišli Vučević i Knežević obezbeđen je preko Uprave za građevinsko zemljište i investicije, u ukupnoj vrednosti od 124,8 miliona dinara, a tokom rekonstrukcije pronađeni su i vredni arheološki ostaci - delovi tvrđave.
Prema ugovoru, a nakon zaključenja Aneksa I i povećanja vrednosti, država učestvuje sa 33,46 odsto, a Grad sa 66,54 odsto.
Pored toga, završeno je i postavljanje javnog osvetljenja koje je sa 15 miliona dinara finansirao Grad.
Bila je to jedna u nizu investicija u Petrovaradinu koja se tiče obnove i očuvanja Petrovaradinske tvrđave s podgrađem, koji je nedeljivi deo tvrđave.
Gradonačelnik Vučević rekao je da je zadovoljan izgledom Trga prote Mihaldžića, kao i ulica koje ga opasuju, jer stvaraju potpuno nov, prelep ambijent.
"Ovo je samo deo priče o ulaganju u Podgrađe, jer smo mi do sada investirali skoro pola milijarde dinara, uključujući ovaj trg, fasade i krovove", rekao je Vučević.
On je podsetio i da je nađeno veliko i dragoceno arheološko nalazište malo usporilo radove.
"Taj deo koji smo ostavili pod zemljom želimo da učinimo transparentnim kako bi i građani i turisti mogli da vide kako je nekada Tvrđava izgledala", rekao je Vučević i zavalio Kneževiću na podršci uz najavu da je lokalna samouprava spremna da konkuriše za nove projekte kod Ministarstva.
Prema rečima gradonačelnika, u ulici Lisinskog nađen je kanalizacioni kolektor iz 18. veka koji je restauriran. Na delu Ulice prote Mihaldžića - od Vladimira Nazora do teretnog ulaza u bolnicu, završena su arheološka istraživanja, a rezultat su dva valorizovana nalazišta u istočnoj zoni ulice.
Ministar privrede Goran Knežević podsetio je da je Novi Sad grad budućnosti, mladih, kulture, a od skoro i grad investicija.
"Samo u prethodnih nekoliko godina, zaposleno je više hiljada ljudi u fabrikama, u industriji, a to znači bogatiji budžet Grada Novog Sada. Na osnovu toga se mogu izdvajati pare za ovakve projekte. Uvek ćemo učestvovati u svim kvalitetnim projektima koje predlože lokalne samouprave", rekao je Knežević.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.
S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.