Zakon o planiranju kaže:
Tehnička dokumentacija izrađuje se kao:
1) generalni projekat;
2) idejno rešenje;
3) idejni projekat;
4) projekat za građevinsku dozvolu;
5) projekat za izvođenje;
6) projekat izvedenog objekta.
Dakle, mi smo i dalje kod broja 1. Građevinska dozvola se dobija posle broja 4, a gradi se kad imamo broj 5. Tako da ovo neće uskoro.
Iz članka sa prethodne strane:
- Ja se nadam da ćemo moći da krenemo za koju godinu. Za izradu idejnog projekta treba sigurno godinu dana, pa onda može da bude raspisan tender za izvođača, koji bi radio projekat za izvođenje. Moje lično mišljenje je da bi takav projekat trebalo da radi sam izvođač, pre svega zbog tehnoloških postupaka koje projektant ne može da predvidi - navodi.
Gospodin Miladinović je arhitekta pa ne zna da danas parktično ne postoji firma koja bi i projektovala i izvela ovako veliki most. Istina je da je najbolje da onaj ko izvodi sam sebi prilagodi projekat, ali kod nas su i firme i inženjeri ili izvođači ili projektanti. Postoje neke firme koje rade i jedno i drugo (padaju mi na pamet industrijski objekti), ali nisam čuo da je u skorije vreme neka firma i gradila i projektovala neki most. Zato bih izjave direktora Urbanizma ipak uzeo sa rezervom.
jiggy napisao/la:
Ja sve nesto razmisljam da je gradu potrebniji onaj most prema Kacu. Da se izbace kamioni iz grada u potpunosti.
Ovako ce dobar deo njih prebaciti na bul. Evrope, koji ce polako postati bul. Oslobodjenja, po broju semafora i "brzine" protoka saobracaja...
Ne verujem da će dozvoliti kamiona prelazak preko ovog mosta. Piše se po portalima da Grad namerava da izbaci teretni saobaćaj iz Partizanske pa nema logike da ga dozvole u urbanijem delu Bulevara Evrope.