Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Praćenje gradilišta po Vojvodini

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 16:01 #121

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
pošto je ovo regionalni podforum u stvari sam išao na aerodrom i to novom obilaznicom, tako da se sad može stići auto putem direktno od NS do Surčina bez ulaska u BG. Odlično odrađeno
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 12 maj 2012 16:30 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 16:52 #122

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
limanac napisao/la:
Hvala za reportazu :cheers: Deluje mi po utiscima da su svi imali veca ocekivanja i da nije vredno puta sto se izbora i cena tice... Steta sto nije pravi outlet.

Nije baš da nije vredno puta, samo ne treba očekivati pune kese stvari u povratku. ;) Niže su cene nego u prodavnicama po NS-u i BG-u, ali je fora u tome što su sve to manje-više skupi brendovi. Npr. Armani šorc za kupanje na sniženju košta 15000, a koštao je 30000 i sl. :lol: Ali, ima i korektnih stvari... Recimo, video sam Tom Tailor majice i košulje za 1000 din., starke su 2-3000 i sl. To je mnogo skuplje ovde.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 17:18 #123

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
ranko su ns napisao/la:
pošto je ovo regionalni podforum u stvari sam išao na aerodrom i to novom obilaznicom, tako da se sad može stići auto putem direktno od NS do Surčina bez ulaska u BG. Odlično odrađeno

Sve pohvale za to! :okay: Danas sam autobusom, od NS autobuske do BG autobuske, putovao tačno 50 minuta. :)
Poslednja izmena: 12 maj 2012 17:18 od Cookie.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 17:48 #124

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
FUTOG napisao/la:
ranko su ns napisao/la:
pošto je ovo regionalni podforum u stvari sam išao na aerodrom i to novom obilaznicom, tako da se sad može stići auto putem direktno od NS do Surčina bez ulaska u BG. Odlično odrađeno

Sve pohvale za to! :okay: Danas sam autobusom, od NS autobuske do BG autobuske, putovao tačno 50 minuta. :)
Oooo zar je moguće. :master:
Znači toliko znači ubrzanje postignuto izbegavanjem deonice od Bataje do Zemuna sa 60 km/h... Sutra idem za Begiš pa ću da overim.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 18:05 #125

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
I meni to dosta znači. B) Najbolje od svega je to što su neverovatnom brzinom izgradili nadvožnjak kod Batajnice. Videlo se da je izborna godina. ;) Iskreno, voleo bih jednog Đilasa u NS-u. U poslednje vreme mi se čini kao da su u BG-u sredstva neograničena, pa se brzo ostvari sve što se zamisli. :yes: Na stranu to što su mnoge stvari nepopravljive, ali radi se...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 18:12 #126

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
Pre neki dan sam čuo od jednog đaka-prvaka mudru misao: "Zašto svake godine ne budu izbori?" Tad bi se više radilo i gradilo i ulagalo u prave stvari, a ne samo džepove bahatih.

Jesu uradili izlaze za Batajnički put?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 18:22 #127

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Nisu, ali ih rade. Takođe, samo jedan nadvožnjak je gotov što znači da je povratak za NS istim putem kao i do sada, ali ne sumnjam da će i on brzo biti gotov. Jedina loša stvar je to što ako ideš u Zemun, moraš da se isključiš kod N. Banovaca, ali to i nije tako bitno. ;)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Pinki

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 maj 2012 20:10 #128

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
FUTOG napisao/la:
Nisu, ali ih rade. Takođe, samo jedan nadvožnjak je gotov što znači da je povratak za NS istim putem kao i do sada, ali ne sumnjam da će i on brzo biti gotov. Jedina loša stvar je to što ako ideš u Zemun, moraš da se isključiš kod N. Banovaca, ali to i nije tako bitno. ;)

ja sam se vratio sa Surčina novom obilaznicom. Znači od Surčina kreneš ka ZG, pa posle par kilometara skreneš na novu obilaznicu i dođeš u NS.
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 13 maj 2012 11:35 #129

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
ranko su ns napisao/la:
ja sam se vratio sa Surčina novom obilaznicom. Znači od Surčina kreneš ka ZG, pa posle par kilometara skreneš na novu obilaznicu i dođeš u NS.

Hvala za info. Pretpostavio sam da ne može nazad za NS, jer busevi ne idu tuda. A nisu ni postavili table da se i pravo može za NS, kada se ide iz pravca Niša prema Šidu, tako da nisam hteo da eksperimentišem. Inače, interesantno mi je da je svuda na novim tablama umesto oznake za Šid, stavljena Sr. Mitrovica.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 13 maj 2012 20:29 #130

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
FUTOG napisao/la:
ranko su ns napisao/la:
ja sam se vratio sa Surčina novom obilaznicom. Znači od Surčina kreneš ka ZG, pa posle par kilometara skreneš na novu obilaznicu i dođeš u NS.

Hvala za info. Pretpostavio sam da ne može nazad za NS, jer busevi ne idu tuda. A nisu ni postavili table da se i pravo može za NS, kada se ide iz pravca Niša prema Šidu, tako da nisam hteo da eksperimentišem. Inače, interesantno mi je da je svuda na novim tablama umesto oznake za Šid, stavljena Sr. Mitrovica.
Upravo tako, bar iz pravca NS ka BG svuda piše Sremska Mitrovica, nema ni Šid ni Zagreb ni (HR). Petlja obilaznice i autoputa BG-ZG deluje dobro urađena, ali nije završena. Mislim da i busevi sad idu u oba smera. Večeras se vraćam u NS pa ću da vidim kako izgleda kontra smer, a vozila po novom mostu idu dvosmerno. Biće mnogo bolje kad naprave i drugi most kod Batajnice.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 14 maj 2012 01:34 #131

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
@Futog
U povratku od Surčina do Bataje obilaznica ima profil autoputa sve do pred most, tu je suženje i prelazi se most dvosmerno. Budući drugi most zasad ima samo stubove.

Nova trasa je za oko 5 km duža od stare, znači ode malo više benzina, ali se pređe brže (ako se na staroj poštuje ograničenje od 60 km/h). E sad, meni je na novoj trebalo 1 h 10 min za 100,2 km, s tim da sam proveo 10-tak min na rampi (zbog svoje gluposti prvo otišao na ENP) i još oko 8 min po BG i NS do nivoa autobuskih stanica. Znači to je otprilike tih 50 min koje si pomenuo od stanice do stanice. Ali to opet znači da ti je bus išao sve vreme preko 110 km/h po autoputu - malo previše, ne?

Usput zamalo da imam i bliski susret sa autobusom FK Partizan koji je kroz BG išao oko 130... :wallbash:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 14 maj 2012 15:45 #132

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Pinki napisao/la:

Znači to je otprilike tih 50 min koje si pomenuo od stanice do stanice. Ali to opet znači da ti je bus išao sve vreme preko 110 km/h po autoputu - malo previše, ne?

Nije previše. Mislim da je njima ograničenje 100 km/h, tako da je brzina koja je 10 - 20 km/h veća od dozvoljene prihvatljiva.... Nije to ništa, mnogi busevi i kamioni idu mnogo brže po auto-putu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 14 maj 2012 18:00 #133

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
E pa baš to, kontam da mu je srednja brzina 100-110 km/h, znači da jurca i preko 130...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 21 maj 2012 22:16 #134

  • Pinki
  • Pinki's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Festina lente
  • Poruka: 903
  • Primljenih Zahvalnica: 896
Ko hoće u autlet, putarina dupla

Novi Sad -- Otvaranje Fešn Parka u Inđiji otvorilo je i pitanje naplate putarine na deonici Novi Sad – Beograd za one koji bi da posete autlet.



Ogorčeni građani se pitaju kako je moguće da za jednu te istu deonicu moraju dva puta plati putarinu po 240 dinara, samo zato što su nakratko prekinuli vožnju autoputem i skrenuli u novootvoreni inđijski centar.

Neki građani tvrde da su na naplatnoj rampi na izlasku iz Beograda platili putarinu do Novog Sada, nakon deset kilometara vožnje, ugledavši novootvoreni centar, skrenuli s autoputa, prošli, pojeli sladoled i nastavili put, ali tada ih je dočekala „zaseda” – kako kažu, „konzerva od kućice„ i radnik koji je tražio da se plati putarina.

"Prvo nas je iznenadilo da uopšte radi naplatna rampa na nezavršenoj petlji, drugo, kada smo se isključivali s autoputa, nismo videli da postoji rampa već radi samo ova za uključivanje na autoput" , kažu građani, a piše Dnevnik.

"Kada smo pokazali priznanicu da smo pre kratkog vremna platili putarinu, radnik je odgovorio, i ne pogledavši uplatnicu: „Dobro, 240 dinara!” Nismo mogli da verujemo šta čujemo, a na naše negodovanje, radnik je rekao da smo taj dan stoti koji se žale na ponovno plaćanje putarine."


Građani pitaju kako to da se na autoputu Beograd–Zagreb putarina plaća u zavisnosti od mesta uključenja, pa nije ista cena ako se uđe u Rumi ili kod Šida, za razliku od deonice Beograd – Novi Sad.

Smatraju da je to čista krađa i, blago rečeno, nekorektan odnos prema vozačima koji i tako plaćaju preskupu putarinu jer se, na primer, za 30 evra može voziti neograničeno sedam dana po svim zemljama EU, gde su putevi kvalitetniji.

U JP „Putevi Srbije” objašnjavaju da se na autoputu Beograd – Novi Sad putarina naplaćuje u takozvanom otvorenom sistemu naplate, koja podrazumeva unapred definisanu cenu za svaku naplatnu stanicu i ne zavisi od mesta ulaska i izlaska s autoputa, niti od broja pređenih kilometara. U vezi s tim, kažu da na toj deonici nema duplog naplaćivanja putarine.

"Na naplatnim stanicama Beška i Inđija putarina je uvedena da bi se sprečila upotreba autoputa bez naplate zaobilaženjem naplatne stanice Stara Pazova" , odgovor je „Puteva”.

Takođe, naplata je uvedena i na naplatnim stanicama Zmajevo i Vrbas da bi se sprečilo zaobilaženje naplatne stanice Sirig i upotreba tog dela autoputa bez naplate.

U svim slučajevima kada se putarina plati na naplatnim stanicama Sirig i Stara Pazova, izlaskom na nekoj od navedenih naplatnih stanica posle toga, putarina se ne plaća. (Ali se plaća kod svakog ulaska!)

Kako objašnjavaju u tom JP-u, otvoreni sistem naplate putarine podrazumeva naplatu prilikom prolaska kroz određenu naplatnu stanicu. Cene u tom sistemu su jedinstvene za svaku naplatnu stanicu, bez obzira na pređenu relaciju. Cenu putarine nije moguće obračunati po pređenom kilometru jer se na pojedinim deonicama saobraćaj odvija u jednoj saobraćajnoj traci na kojoj smerovi nisu fizički razdvojeni i gde je moguće okretanje, ulazak i izlazak na pojedinim delovima autoputa.

Ali, kažu, to nije neobično jer je otvoreni sistem naplate putarine prisutan i u drugim zemljama, poput Hrvatske, Italije, Francuske, Makedonije.

Kako dodaju, svako ima mogućnost da bira da li želi da pod tim uslovima koristi autoput ili da krene nekim od alternativnih pravaca koji nisu pod naplatom.
Izvor: B92/Dnevnik
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: limanac, Duja

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 22 maj 2012 08:34 #135

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Eto, pokrenula se ta priča zbog gospode iz Beograda koja ide u outlet, a gradjani Beške, Krčedina i ostalih mesta u opštini Indjija se već duže vreme žale na to.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 25 maj 2012 20:42 #136

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Zatvorena stara Beška. Sav saobraćaj je usmeren na novi. Nadam se da kreće rekonstrukcija...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Pinki

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 26 maj 2012 08:20 #137

  • Nicisy1
  • Nicisy1's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 750
  • Primljenih Zahvalnica: 2947
Zatvara se stari most Beška

Zbog rekonstrukcije starog mosta preko Dunava kod Beške na autoputu Novi Sad – Beograd, od četvrtka 24. maja doći će do potpune obustave saobraćaja

Vozila će se tokom rekonstrukcije preusmeriti sa starog na novi most preko Dunava kod Beške, tako da će se od 24. maja saobraćaj na novom mostu odvijati u oba smera (Beograd - Novi Sad i Novi Sad - Beograd), piše B92.

Predviđeno je da radovi traju do 15. novembra 2012. godine, a iz „Puteva Srbije“ apeluju na sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju, prilagode brzinu kretanja u zoni radova i povedu računa o bezbednosti radnika na terenu.
Akter
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 jun 2012 22:18 #138

  • ranko su ns
  • ranko su ns's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 5910
  • Primljenih Zahvalnica: 9043
hahahahaha, naša posla
:rofl: :rofl: :rofl:
Obilaznicu "sprala" kiša
IZVOR: POLITIKA
Beograd -- Dve deonice obilaznice oko Beograda koje su otvorene neposredno pred izbore, 1. i 3. maja, "Putevi Srbije” su već morali da zatvore, piše "Politika".





Foto: FoNet, Arhiva
Najpre je zatvorena deonica Orlovača - tunel Straževica, a juče i traka na deonici Dobanovci - Batajnica.

Nakon što je 25. maja, tri nedelje pošto je puštena u promet, van funkcije stavljena trasa Orlovača – Kružni put – tunel Straževica, juče je iz saobraćaja izbačena i traka na autoputu E 75, na deonici Dobanovci – Batajnica, iz smera ka Dobanovcima.

Ta deonica bila je otvorena 1. maja, osam meseci pre ugovorenog roka, podseća"Politika".

Zvanično saopštenje ne sadrži obrazloženje za zatvaranje trake, ali u "Putevima Srbije” navode da je saobraćaj bio pušten na tu trasu pre nego što je na njoj izgrađen nadvožnjak preko autoputa, predviđen projektom, koji sada mora biti podignut. Drugim rečima, traka je završena rekordno zahvaljujući tome što je kraj staze ostavljen da se pređe kasnije, nakon što pobeda bude proslavljena.

"Nisu to radovi za kojima je naknadno iskrsla potreba, oni su nam od početka bili u planovima. Samo nismo stigli da nadvožnjak završimo do 1. maja, pa ćemo ga raditi sada", rekao je Zoran Drobnjak, vršilac dužnosti direktora "Puteva Srbije”, koji nije mogao da navede kada bi taj objekat mogao biti gotov.

Rekord u brzini na deonici Orlovača - Kružni put - Straževica postigla je - kiša. Prvi pljuskovi uspeli su da odnesu šljunak sa nasipa kraj manjeg od dva mosta na toj trasi. Put se slegao, maltene potonuo, i zbog toga je cela deonica morala biti izbačena iz prometa, objasnio je Drobnjak.

Tako brzo sleganje pod naletom prve veće vode, jedva tri nedelje po otvaranju, ne znači da su radovi na toj lokaciji bili traljavo izvedeni, ocenio je prvi čovek "Puteva Srbije”.

www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=20...ory=12&nav_id=617984
KO HOĆE NAĐE NAČIN, KO NEĆE NAĐE OPRAVDANJE
Poslednja izmena: 12 jun 2012 22:19 od ranko su ns.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 jun 2012 22:26 #139

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Cela vest je tragikomična :bash: , ali ovo je pobedilo:
Tako brzo sleganje pod naletom prve veće vode, jedva tri nedelje po otvaranju, ne znači da su radovi na toj lokaciji bili traljavo izvedeni, ocenio je prvi čovek "Puteva Srbije”.

:suicide:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Praćenje gradilišta po Vojvodini 12 jun 2012 22:42 #140

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Prosao sam obilaznicom pre neki dan, solidna je
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru