ЕКСКЛУЗИВНО: ПРЕСС ПРВИ У ПРВОМ СРПСКОМ АУТЛЕТУ
Цео Балкан до Инђије у шопинг
Спектакуларно:
Центар који се протеже на око 15.000 квадрата и који је коштао око 25 милиона евра свечано се отвара средином априла. Посетиоци ће имати прилику да брендирану и квалитетну робу набављају по изузетно повољним условима.
Репортери Пресса имали су прилику да први прошетају инђијским „Фешн парком", првим српским аутлет центром вредним 25 милиона евра, који се протеже на око 15.000 квадратних метара, а на којима ће бити распоређено 66 локала најелитнијих светских произвођача.
Инвестиција „Блекоак девелопмента" почеће да ради средином априла, а свечано отварање капија бајковитог здања нове балканске шопинг меке уједно ће значити и нових 500 радних места.
Како за Пресс каже Ђура Станић, директор „Блекоак девелопмента", не рачунајући завршно „шминкање" стилски спектакуларно урађеног центра, све је спремно за отварање „Фешн парка", у којем су најпознатији светски брендови резервисали место месецима унапред.
Крем де ла крем
Шопинг-манијаке у Инђији очекује права посластица - један до других, у инђијској „улици брендова" налазе се светска имена попут „Адидаса", „Конверса", „Риплеја", „Тома Тејлора", „Мис Сиксти", „Геса", „Најкија", „Томија Хилфигера", „Хуга Боса", „Левиса"...
- Понуђачи су се заиста потрудили да ексклузивно опреме своје локале, свако у свом стилу. Занимљив је рецимо случај „Конверса", који је свој простор покрио муралима са аутентичним урбаним мотивима - каже Станић.
- Реч је заиста о капиталној инвестицији, која је, на моје велико задовољство, за нешто више од пола године прешла пут од камена темељца до свечаног отварања, што се може сматрати правим подвигом. Посетиоци ће имати прилику да брендирану и квалитетну робу набављају по изузетно повољним условима у једном центру, што је до сада било незамисливо - каже Станић, и додаје да „у аутлету неће бити места за бутике и нелиценциране препродавце, већ искључиво за матичне произвођаче и овлашћене дистрибутере".
Похвале од Британаца
Према његовим речима, да би функционисање аутлета било на највишем могућем нивоу, посао оператера, који ће се бринути о циркулацији и ценама робе у понуди, поверен је чувеној британској фирми „ГВА Гримли", која је протеклих година стекла сјајну репутацију руководећи најпознатијим шопинг-центрима овог типа у Источној Европи.
-
Генерално, посетиоци могу да очекују попуст у распону од 30 до 70 одсто, а приликом акција врхунску робу моћи ће да купе за свега десетину њене реалне цене! Иначе, менаџмент „ГВА Гримлија" засуо нас је комплиментима, уз констатацију да је наш аутлет један од најлепших и најфункционалнијих у овом делу Европе - истиче Станић за Пресс.
Он истиче да европска искуства показују да су аутлети практично једини сегмент трговине „имун" на кризу, као и да слични центри бележе раст промета и броја посетилаца упркос бројним турбуленцијама на тржишту.
Превоз из Новог Сада и Београда
За купце из Новог Сада и Београда већ су организоване редовне линије, а превоз ће се вршити у климатизованим и луксузним аутобусима, по приступачним ценама, каже Станић за Пресс.
- Када причамо о разликама између робних кућа и аутлета, морам истаћи да према истраживањима, у класичним шопинг-центрима од 100 посетилаца свега 8 или 9 нешто и купи, док у аутлетима, на истом узорку, према броју издатих рачуна, статистички гледано буде „и више" од сто купаца, с обзиром на то да ретко ко оде кући са само једним артиклом у потрошачкој корпи - каже наш саговорник.
Станић каже да су аутлет центри примамљиви купцима у кругу од сат и по вожње, али да због недостатка сличног објекта и атрактивности „Фешн парка" међу посетиоцима аутлета очекује и госте из Босне, Румуније, Хрватске и других околних земаља.
- Мислим да је реч о пројекту који је заиста атрактиван целом региону, укључујући и суседне државе, нарочито становништво које живи ближе нашој граници - објашњава он.
Концепт који одговара свима
Говорећи о стилском и концептуалном уређењу шопинг-парка, Станић истиче да „решење које је спроведено у дело у потпуности одговара како купцима тако и понуђачима, имајући у виду да ниједна од продавница није фаворизована локацијом".
- Сви локали су практично у једној улици и сви су надохват руке купцима, без обзира са које стране кренули. Не постоје локације прве, друге или треће класе - прича наш саговорник, и додаје да ће посетиоци имати прилику да се окрепе и одморе у луксузно опремљеним ресторанима и кафићима. -
Део овог аутлета биће и локали познатог новосадског кафића „Ђардино", чувеног „Салаша 137", као и „Коста кафеа". Заиста смо се трудили да угођај буде потпун, а да наш аутлет буде складна целина.