SSJ5 napisao/la:
Postoji li nacin da se delovi privremenog mosta recikliraju za izgradnju stalnog mosta negde drugde u gradu? (Ne zeleznickog, naravno)
Kada bi tako nesto bilo moguce bilo bi odlicno ako bi udradili vezu izmedju Novog Naselja/Veternika i Sremske strane buduci da se grad tu intenzivno siri, meni se cini da postoji potreba. Ako ne postoji, postojace uskoro.
mukyz napisao/la:
То и јесте монтажно - демонтажни мост тако да највероватније таква могућност постоји. Требало би да је могуће користити сваку секцију моста независно, само је потребно урадити стубове.
Пошто је мост највероватније у власништву Железница Србије не постоји никаква шанса да ће се он или делови њега смонтирати негде другде на територији града већ ће вероватно од њега бити направљено више мањих мостова на неким другим железничким правцима.
Brane napisao/la:
Mislim da most nije u vlasništvu AD Železnice Srbije nego su železnice samo korisnik. Planirano je da se on, nakon izgradnje novog i njegove demontaže, montira negde na Tisi. Tako je bilo planirano ako u međuvremenu nisu nešto promenili.
S obzirom da je planirano da se po izgradnji novog mosta montažno - demontažni sruši, tako je i planirano da se pruga poveže preko novog mosta. Zato se i gradi a ne da stoji za ukras.
Pre svega, pošto sam nov na forumu, želeo bih da pozdravim sve forumaše
Nadam se da se nećete ljutiti što post možda nije u nekoj drugoj temi, ali zbog gore citiranih kometara interesuje me kako vam se čini ideja da se privremeni most, posle puštanja u upotrebu novog Žeželjevog mosta, trajno premesti uzvodno u okolinu Beočina, tačnije u mesto Čerević, da bude samo železnički most i deo jednog većeg projekta: izgradnje pruge Futog-Beočin (dužine oko 10 km) i obnove već postojeće pruge Beočin-Petrovaradin (dužine oko 18 km)!?
Ovo bi omogućilo:
1. ponovo pružanje usluga cementari od strane ŽS,
2. transport opasnih materija izvan samog centra NS-a,
3. rasterećenje puteva i usporavanje njihovog propadanja,
4. uspostavljanje prigradskog železničkog putničkog saobraćaja po "sistemu kruga" (samo sa prolaznim stanicama): korišćenje dva DMV/EMV (u zavisnosti da li je pruga elektrificirana ili ne) gde se jedan saobraća u pravcu NS-Petrovaradin-Beočin-Futog-NS pa sve ponovo, i ponovo,...., a drugi voz u pravcu NS-Futog-Beočin-Petrovaradin-NS pa sve ponovo, i ponovo,...
Evo i na karti gde bi mogla da prodje pruga: