Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 10 maj 2013 14:59 #321

  • Dukelander
  • Dukelander's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 4951
  • Primljenih Zahvalnica: 8344
Ako ćeš stvarno to da radiš, pozajmiću ti ja šlem.
Moći ćeš i da biraš :naughty:

Super obilazak, lepe fotke, odlično što se radi.
‎"IF we cannot provide the great cities and the great suburbs with some kind of poetry, they will simply go on breeding these broken fanaticisms that make women wave sabres and men found insane religions."
~GKC: Illustrated London News, October 7, 1905.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 maj 2013 20:55 #322

  • Šipadžija
  • Šipadžija's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 178





Iz mog ugla
Od svega što čovek u životnom nagonu podiže i gradi, ništa nije u mojim očima bolje i vrednije od mostova.
Poslednja izmena: 10 maj 2013 21:00 od Šipadžija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz, Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, Otis Driftwood, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Novajlija

Novi Žeželjev most 10 maj 2013 21:13 #323

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Hvala na slikama. Šta se dešava sa stubovima koji će biti u vodi? Čisti li se stari Žeželj?
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 maj 2013 21:19 #324

  • sasko
  • sasko's Avatar
sta ce biti sa onim postom pored nekad boska perosevica ? hoce li se on sklanjati il ?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 maj 2013 21:37 #325

  • Šipadžija
  • Šipadžija's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 24
  • Primljenih Zahvalnica: 178
Otis Driftwood napisao/la:
Hvala na slikama. Šta se dešava sa stubovima koji će biti u vodi? Čisti li se stari Žeželj?

U toku su istražna bušenja da bi se videlo šta se nalazi u zoni kesona. Dalji koraci zavisiće od dobijenih rezultata.
Od svega što čovek u životnom nagonu podiže i gradi, ništa nije u mojim očima bolje i vrednije od mostova.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz, Buck

Novi Žeželjev most 11 maj 2013 19:34 #326

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
mukyz napisao/la:
хахахах, који краљ.
Камиони га вероватно не би покупили ... ипак би га вероватно видели и стали ... али да је којим случајем био воз, остала би успомена.
Кад смо код камиона, за мојих 20-так минута обилажења, преко моста је прешло, без имало претеривања, стотињак камиона а колоне су са обе стране биле огромне.

А снимак градилишта следећи пут кад сконтам како да пређем прко пружног насипа а да ме онај чувар не сконта ;)
Била би фора да набавим шлем и узмем прслук из кола и упаднем на градилиште... контам да ме нико не би сконтао :troll:

Da li misliš na Sremsku stranu. Ja pređem na drugu stranu sa pešačke staze kada se završi most i onda pored pruge idem ka Petrovaradinu. Čuvar mi nikada ništa nije rekao a ni inženjeri sa gradilišta. Našla se samo neka dvojica da mi kažu da je zabranjeno fotografisanje ali sam samo prošao pored njih. Ko zna kosu bili. Nit` odela, nit` legitimacije.
Imam ja fotografija od 30.04. ali sada već nisu aktuelne.

Uzgred, da li ste primetili da je sa Sremske strane gotova kolovozna konstrukcija za manji raspon i da bi sada trebalo da usledi montiranje delova lučne konstrukcije? :okay:
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mukyz

Novi Žeželjev most 11 maj 2013 20:27 #327

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Da li je u sklopu projekta povezivanje koloseka mosta sa postojecom (jednokolosecnom!) prugom?
Realna je mogucnost da se most zavrsi, automobilski izmesti na novi a zeleznicki ostane na starom mostu, pa ispred novog bude regulacija saobracaja branicima kao na Bul. Evrope.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 maj 2013 21:15 #328

  • Otis Driftwood
  • Otis Driftwood's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2499
  • Primljenih Zahvalnica: 1270
Haha, odakle ti to? To neka tvoja želja? Novi most će imati 2 železničke trake a ovaj će otići u staro gvožđe
Listen, you Malibu middle class Barbie piece of shit, I'm tryin' to work here. Work? You ever work? Yeah, I'll bet you have. Scoopin' ice cream to your shit-heel friends on summer break. Well I ain't talkin' about no goddamn white socks with Mickey Mouse on one side and Donald Duck on the other. I...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 maj 2013 21:45 #329

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
За почетак ће највероватније бити само један колосек док ће други бити додат када се буде радила пруга Стара Пазова - Нови Сад што је предвиђено оним руским кредитом од 800М долара.
Тренутне кривине и укрштање са саобраћајом су ту само привремено да би се омогућио приступ привременом мосту. Када се мост склони и то ће се склонити. Овако би требала да се пружи пруга:

NSBuild
Poslednja izmena: 11 maj 2013 21:45 od mukyz.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 maj 2013 21:54 #330

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
Brane napisao/la:
Da li misliš na Sremsku stranu. Ja pređem na drugu stranu sa pešačke staze kada se završi most i onda pored pruge idem ka Petrovaradinu. Čuvar mi nikada ništa nije rekao a ni inženjeri sa gradilišta. Našla se samo neka dvojica da mi kažu da je zabranjeno fotografisanje ali sam samo prošao pored njih. Ko zna kosu bili. Nit` odela, nit` legitimacije.
Imam ja fotografija od 30.04. ali sada već nisu aktuelne.

Uzgred, da li ste primetili da je sa Sremske strane gotova kolovozna konstrukcija za manji raspon i da bi sada trebalo da usledi montiranje delova lučne konstrukcije? :okay:
Да на Сремску мислим. Хвала на информацији следећи пут ћу онда тако прећи. Иначе сам увек мислио да си машиновођа и да те слике где се види горња површина сликаш из локомотиве :yes:


Ови делови што стоје поред овог крана сам претпоставио да се делови коловозне конструкције али нисам био сигуран


А на овој слици се види један закривљени део
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 maj 2013 22:25 #331

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Otis Driftwood napisao/la:
Haha, odakle ti to? To neka tvoja želja? Novi most će imati 2 železničke trake a ovaj će otići u staro gvožđe

Kako odakle mi, pa zivimo u Srbiji, zemlji polovicnih resenja i nezavrsenih projekata. Samo slutim kako se ovaj moze zavrsiti. Drugi kolosek fali sa obe strane pa da ne bude "zaboravili smo da predvidimo vezu pruge mosta sa bar jednim kolosekom" ;). Znate onaj most mislim kod Ade, sto lebdi i vazduhu bez pristupnih saobracajnica?
Verujem da to nije slucaj i da su isprojektovali taj jedan kolosek kad su projektovali i asfaltnu vezu.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 12 maj 2013 00:27 #332

  • Yokai
  • Yokai's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3515
  • Primljenih Zahvalnica: 2286
Postoji li nacin da se delovi privremenog mosta recikliraju za izgradnju stalnog mosta negde drugde u gradu? (Ne zeleznickog, naravno)

Kada bi tako nesto bilo moguce bilo bi odlicno ako bi udradili vezu izmedju Novog Naselja/Veternika i Sremske strane buduci da se grad tu intenzivno siri, meni se cini da postoji potreba. Ako ne postoji, postojace uskoro.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 12 maj 2013 02:04 #333

  • mukyz
  • mukyz's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • the grand master
  • Poruka: 1269
  • Primljenih Zahvalnica: 632
То и јесте монтажно - демонтажни мост тако да највероватније таква могућност постоји. Требало би да је могуће користити сваку секцију моста независно, само је потребно урадити стубове.
Пошто је мост највероватније у власништву Железница Србије не постоји никаква шанса да ће се он или делови њега смонтирати негде другде на територији града већ ће вероватно од њега бити направљено више мањих мостова на неким другим железничким правцима.
NSBuild
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai

Novi Žeželjev most 12 maj 2013 08:28 #334

  • Brane
  • Brane's Avatar
  • Van mreže
  • Arhitekta
  • Poruka: 795
  • Primljenih Zahvalnica: 1905
mukyz napisao/la:
Brane napisao/la:
Da li misliš na Sremsku stranu. Ja pređem na drugu stranu sa pešačke staze kada se završi most i onda pored pruge idem ka Petrovaradinu. Čuvar mi nikada ništa nije rekao a ni inženjeri sa gradilišta. Našla se samo neka dvojica da mi kažu da je zabranjeno fotografisanje ali sam samo prošao pored njih. Ko zna kosu bili. Nit` odela, nit` legitimacije.
Imam ja fotografija od 30.04. ali sada već nisu aktuelne.

Uzgred, da li ste primetili da je sa Sremske strane gotova kolovozna konstrukcija za manji raspon i da bi sada trebalo da usledi montiranje delova lučne konstrukcije? :okay:
Да на Сремску мислим. Хвала на информацији следећи пут ћу онда тако прећи. Иначе сам увек мислио да си машиновођа и да те слике где се види горња површина сликаш из локомотиве :yes:


Ови делови што стоје поред овог крана сам претпоставио да се делови коловозне конструкције али нисам био сигуран


А на овој слици се види један закривљени део

Nisam mašinovođa, završio sam za otpravnika vozova. I ja bih rekao da su to delovi kolovozne konstrukcije. Koliko sam video sa pruge, između nosećih greda je sve montirano i samo one nedostaju.
Tih zakrivljenih delova ima i sa druge strane a obrati pažnju na poslednji deo noseće grede na obalnom stubu broj 2. Na njoj postoji ležište za prvi deo lučne konstrukcije koji će, pretpostavljam, biti montiran uskoro. Tako je i sa druge strane, bliže Petrovaradinu. Isto se vidi ležište za deo lučne konstrukcije i taj prvi deo stoji pored. Toga ima na nekim mojim prethodnim fotografijama.
mukyz napisao/la:
То и јесте монтажно - демонтажни мост тако да највероватније таква могућност постоји. Требало би да је могуће користити сваку секцију моста независно, само је потребно урадити стубове.
Пошто је мост највероватније у власништву Железница Србије не постоји никаква шанса да ће се он или делови њега смонтирати негде другде на територији града већ ће вероватно од њега бити направљено више мањих мостова на неким другим железничким правцима.

Mislim da most nije u vlasništvu AD Železnice Srbije nego su železnice samo korisnik. Planirano je da se on, nakon izgradnje novog i njegove demontaže, montira negde na Tisi. Tako je bilo planirano ako u međuvremenu nisu nešto promenili.

S obzirom da je planirano da se po izgradnji novog mosta montažno - demontažni sruši, tako je i planirano da se pruga poveže preko novog mosta. Zato se i gradi a ne da stoji za ukras.
Poslednja izmena: 12 maj 2013 08:32 od Brane.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Yokai

Novi Žeželjev most 23 maj 2013 16:58 #335

  • True_detective
  • True_detective's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 267
  • Primljenih Zahvalnica: 248
Od danas:





Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Dukelander, Cookie, Buck, kasko, mrnjavi

Novi Žeželjev most 25 maj 2013 22:18 #336

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
021.rs
Novi Žeželjev most tek dogodine

Gradnja novog Žeželjevog mosta mogla bi da bude završena 2014. godine, a ne kao što je ranije najavljeno u novembru ove godine, kažu u Železnicama Srbije.

Nakon kašnjenja početka gradnje mosta od osam meseci zbog izmene glavnog projekta, iskrsao je problem sa podizanjem petog - jedinog rečnog stuba, što će produžiti rok završetka radova, piše u listu železnica "Pruga".
Direktor projekta za realizaciju radova na izgradnji mosta, Srećko Ugrica iz Železnica Srbije, kaže da je ustanovljeno da iznad kesona starog mosta, porušenog u NATO bombardovanju 1999. godine, postoje veliki betonski blokovi starog mosta. U toku su istražna bušenja betonskih blokova radi utvrđivanja načina uklanjanja.
Najverovatnija opcija bi mogla da bude miniranje, odnosno usitnjavanje betona da bi radovi na izgradnji novog mosta mogli da se nastave, rekao je Ugrica.
Predviđeno je da novi most, dužine 474 metara i širine oko 31 metar, ima dva železnička koloseka za brzine vozova od 160 kilometara na čas i dve drumske saobraćajnice, kao i dve pešačko-biciklističke staze.
Radovi na čeličnoj konstrukciji, vredni oko 26 miliona evra, finansiraju se iz bespovratnih sredstava EU, a više od 19 miliona evra za izradu glavnog projekta, stubova i montažu čelične konstrukcije i demontažu postojećeg mosta obezbedili su pokrajina Vojvodina i grad Novi Sad.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 25 maj 2013 23:14 #337

  • Cookie
  • Cookie's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Institutionalized
  • Poruka: 4225
  • Primljenih Zahvalnica: 3198
Realno, niko nije ni očekivao da će biti gotov u novembru.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 07 jun 2013 00:17 #338

  • Manjan
  • Manjan's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 2
  • Primljenih Zahvalnica: 8
SSJ5 napisao/la:
Postoji li nacin da se delovi privremenog mosta recikliraju za izgradnju stalnog mosta negde drugde u gradu? (Ne zeleznickog, naravno)

Kada bi tako nesto bilo moguce bilo bi odlicno ako bi udradili vezu izmedju Novog Naselja/Veternika i Sremske strane buduci da se grad tu intenzivno siri, meni se cini da postoji potreba. Ako ne postoji, postojace uskoro.

mukyz napisao/la:
То и јесте монтажно - демонтажни мост тако да највероватније таква могућност постоји. Требало би да је могуће користити сваку секцију моста независно, само је потребно урадити стубове.
Пошто је мост највероватније у власништву Железница Србије не постоји никаква шанса да ће се он или делови њега смонтирати негде другде на територији града већ ће вероватно од њега бити направљено више мањих мостова на неким другим железничким правцима.

Brane napisao/la:
Mislim da most nije u vlasništvu AD Železnice Srbije nego su železnice samo korisnik. Planirano je da se on, nakon izgradnje novog i njegove demontaže, montira negde na Tisi. Tako je bilo planirano ako u međuvremenu nisu nešto promenili.

S obzirom da je planirano da se po izgradnji novog mosta montažno - demontažni sruši, tako je i planirano da se pruga poveže preko novog mosta. Zato se i gradi a ne da stoji za ukras.


Pre svega, pošto sam nov na forumu, želeo bih da pozdravim sve forumaše :)

Nadam se da se nećete ljutiti što post možda nije u nekoj drugoj temi, ali zbog gore citiranih kometara interesuje me kako vam se čini ideja da se privremeni most, posle puštanja u upotrebu novog Žeželjevog mosta, trajno premesti uzvodno u okolinu Beočina, tačnije u mesto Čerević, da bude samo železnički most i deo jednog većeg projekta: izgradnje pruge Futog-Beočin (dužine oko 10 km) i obnove već postojeće pruge Beočin-Petrovaradin (dužine oko 18 km)!?
Ovo bi omogućilo:
1. ponovo pružanje usluga cementari od strane ŽS,
2. transport opasnih materija izvan samog centra NS-a,
3. rasterećenje puteva i usporavanje njihovog propadanja,
4. uspostavljanje prigradskog železničkog putničkog saobraćaja po "sistemu kruga" (samo sa prolaznim stanicama): korišćenje dva DMV/EMV (u zavisnosti da li je pruga elektrificirana ili ne) gde se jedan saobraća u pravcu NS-Petrovaradin-Beočin-Futog-NS pa sve ponovo, i ponovo,...., a drugi voz u pravcu NS-Futog-Beočin-Petrovaradin-NS pa sve ponovo, i ponovo,...

Evo i na karti gde bi mogla da prodje pruga:
Poslednja izmena: 07 jun 2013 00:23 od Manjan.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: solimns, Dukelander, Cookie, limanac, mrnjavi, Sasa, sandman, TurboMaximus

Novi Žeželjev most 07 jun 2013 07:56 #339

  • limanac
  • limanac's Avatar
  • Van mreže
  • Administrator
  • Poruka: 5687
  • Primljenih Zahvalnica: 8894
Manjan napisao/la:
SSJ5 napisao/la:
Postoji li nacin da se delovi privremenog mosta recikliraju za izgradnju stalnog mosta negde drugde u gradu? (Ne zeleznickog, naravno)

Kada bi tako nesto bilo moguce bilo bi odlicno ako bi udradili vezu izmedju Novog Naselja/Veternika i Sremske strane buduci da se grad tu intenzivno siri, meni se cini da postoji potreba. Ako ne postoji, postojace uskoro.

mukyz napisao/la:
То и јесте монтажно - демонтажни мост тако да највероватније таква могућност постоји. Требало би да је могуће користити сваку секцију моста независно, само је потребно урадити стубове.
Пошто је мост највероватније у власништву Железница Србије не постоји никаква шанса да ће се он или делови њега смонтирати негде другде на територији града већ ће вероватно од њега бити направљено више мањих мостова на неким другим железничким правцима.

Brane napisao/la:
Mislim da most nije u vlasništvu AD Železnice Srbije nego su železnice samo korisnik. Planirano je da se on, nakon izgradnje novog i njegove demontaže, montira negde na Tisi. Tako je bilo planirano ako u međuvremenu nisu nešto promenili.

S obzirom da je planirano da se po izgradnji novog mosta montažno - demontažni sruši, tako je i planirano da se pruga poveže preko novog mosta. Zato se i gradi a ne da stoji za ukras.


Pre svega, pošto sam nov na forumu, želeo bih da pozdravim sve forumaše :)

Nadam se da se nećete ljutiti što post možda nije u nekoj drugoj temi, ali zbog gore citiranih kometara interesuje me kako vam se čini ideja da se privremeni most, posle puštanja u upotrebu novog Žeželjevog mosta, trajno premesti uzvodno u okolinu Beočina, tačnije u mesto Čerević, da bude samo železnički most i deo jednog većeg projekta: izgradnje pruge Futog-Beočin (dužine oko 10 km) i obnove već postojeće pruge Beočin-Petrovaradin (dužine oko 18 km)!?
Ovo bi omogućilo:
1. ponovo pružanje usluga cementari od strane ŽS,
2. transport opasnih materija izvan samog centra NS-a,
3. rasterećenje puteva i usporavanje njihovog propadanja,
4. uspostavljanje prigradskog železničkog putničkog saobraćaja po "sistemu kruga" (samo sa prolaznim stanicama): korišćenje dva DMV/EMV (u zavisnosti da li je pruga elektrificirana ili ne) gde se jedan saobraća u pravcu NS-Petrovaradin-Beočin-Futog-NS pa sve ponovo, i ponovo,...., a drugi voz u pravcu NS-Futog-Beočin-Petrovaradin-NS pa sve ponovo, i ponovo,...

Evo i na karti gde bi mogla da prodje pruga:

Odlicna ideja i dobrodosao na forum :cheers:
Poslednja izmena: 07 jun 2013 07:59 od limanac.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 07 jun 2013 07:59 #340

  • Nixivoje
  • Nixivoje's Avatar
  • Van mreže
  • Facebook Admin
  • Poruka: 4031
  • Primljenih Zahvalnica: 2421
Mislim da su taj most duzni da vrate nekoj firmi, jer nije njihov, ali ideja je odlicna
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru