Dobro došli, Gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

TEMA: Novi Žeželjev most

Novi Žeželjev most 09 jul 2018 10:41 #4261

  • Ivica NS
  • Ivica NS's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 25
  • Primljenih Zahvalnica: 91
I dalje postoji rupa ispod mosta, pre neki dan mereno sonarom 19m dubine, cim ima prelaz sa 10 na 19m znaci da postoji neka prepreka na dnu zbog koje se stvaraju vrtlozenja i potkopavanje
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Mikins, miligor

Re:Novi Žeželjev most 09 jul 2018 11:15 #4262

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
U prošlom tekstu jer Inženjer spominjao veličinu rupe i kako se još uvek, posle toliko vremena, nije popunila.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: miligor

Novi Žeželjev most 09 jul 2018 13:45 #4263

  • miligor
  • miligor's Avatar
  • Van mreže
  • Vodonoša
  • Poruka: 8
  • Primljenih Zahvalnica: 10
Ivica NS napisao/la:
I dalje postoji rupa ispod mosta, pre neki dan mereno sonarom 19m dubine, cim ima prelaz sa 10 na 19m znaci da postoji neka prepreka na dnu zbog koje se stvaraju vrtlozenja i potkopavanje
Zato i pitam, brinem se da li je tu ostalo betona dole, jer ipak pretpostavljam da uklanjanje takvog "šuta" nije ni malo laka ni jednostavna operacija.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: lala021ns

Novi Žeželjev most 10 jul 2018 14:54 #4264

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-07-10; Dno Dunava i šut od starog mosta.


Povodom teme dna Dunava, sticajem okolnosti ponovo dotaknute na Forumu, evo kratkog osvrta.

Našao sam u svojoj arhivi snimak dna Dunava u zoni Mosta, koji sam dobio od kolega početkom juna 2011.
Snimak je načinjen najverovatnije u maju 2011, (opet) verovatno sonarom.
Različite boje predstavljaju različite dubine dna reke. Velika plava oblast nizvodno od Mosta je pomenuta famozna rupa. U zoni (tada budućeg) stuba 3 Mosta vidljive su naslage nekog materijala.

Kako sam onda čuo, plava rupa je nastala neposredno posle rušenja starog mosta, kad su veliki delovi konstrukcije izazvali snažna vrtloženja vode i ogromno ispiranje dna.
Tokom čišćenja Dunava 2002. veliki komadi konstrukcije starog mosta su uklonjeni, omogućavajući sigurnu plovidbu rekom. Uklonjeni delovi stare konstrukcije bacani su „plavu rupu“, ali nikako, ni blizu nisu mogli da je napune.

Čišćenje dna Dunava nije bilo uklanjanjanje otpadaka u potpunosti. To se videlo kasnije, najpre prilikom radova na stubu 3 2013. godine, kad je Mostogradnja mesecima čistila dno uz ogromne teškoće.
Drugi put je šut od starog mosta bio opasna prepreka bio pred lansiranje 2017. godine. Dno je tada pomno ispitano sonarom na celom potezu stub 3-stub 4. Deo dna je tada i dodatno očišćen. Posebno je bila opasna stara armatura koja je mogla ozbiljno da ošteti pontonska plovila, što bi dalje vodilo katastrofi sa nesagledivim posledicama. Jedan od brodova sa koga se radilo na čišćenju dna je bio probušen starom armaturom. Sreća je da je bio blizu obale, pa se sve završilo relativno mirno (ispumpavanje prodrle vode i popravka trupa broda).

Na dnu Dunava još uvek ima šuta od starog mosta, ali on ne pravi nikakve probleme, ni Mostu, ni plovidbi na Dunavu.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, kabacum, Buck, limanac, Pripadnik, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, Brane, Zex021, romanempire, sasar, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, mdinic, DL i ovaj član ima 8 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 10 jul 2018 16:38 #4265

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Na prilasku mostu ima posla za jos 7-10 dana. Od cega oko 4 dana asfaltiranja habajuceg sloja asfalta.
Pesacka staza je, sem prekida u zoni privremenog obilaska, zavrsena do pre Marka Miljanova.

Ovo pisem zato sto je evidentno da prilaz odnosno koriscenje ove pesacke i biciklisticke staze sa strane keja nece biti moguce, sem ako se ne vozite preko zemlje, dok se ne odradi najavljena rekonstrukcija tih 100 metara ulice sa izgradnjom staza. Naravno, birokratija se postarala da ovo ne bude u vreme zavrsetka ostatka pristupnog puta, pa cemo, eventualno, pred zimu dobiti i to parce puta.

Ilustracija:

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: mrnjavi, Zex021, Inzenjer, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, Eldarion, kuburicsrdjan, slobasum, 5AR

Novi Žeželjev most 10 jul 2018 17:34 #4266

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Staza sa sremske strane nije gotova. A i kad je zavrse isto tako ce zavrsavati u zemlji. Dok ne urade onaj kruzni tok, staza nece imati nastavak.

Nego primetio sam farbaju stubove mosta u tamno sivu boju.
Poslednja izmena: 10 jul 2018 17:35 od Vosa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Inzenjer

Novi Žeželjev most 10 jul 2018 18:02 #4267

  • NShronika
  • NShronika's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 161
  • Primljenih Zahvalnica: 289
Inzenjer napisao/la:
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-07-10; Dno Dunava i šut od starog mosta.


Povodom teme dna Dunava, sticajem okolnosti ponovo dotaknute na Forumu, evo kratkog osvrta.

Našao sam u svojoj arhivi snimak dna Dunava u zoni Mosta, koji sam dobio od kolega početkom juna 2011.
Snimak je načinjen najverovatnije u maju 2011, (opet) verovatno sonarom.
Različite boje predstavljaju različite dubine dna reke. Velika plava oblast nizvodno od Mosta je pomenuta famozna rupa. U zoni (tada budućeg) stuba 3 Mosta vidljive su naslage nekog materijala.

Kako sam onda čuo, plava rupa je nastala neposredno posle rušenja starog mosta, kad su veliki delovi konstrukcije izazvali snažna vrtloženja vode i ogromno ispiranje dna.
Tokom čišćenja Dunava 2002. veliki komadi konstrukcije starog mosta su uklonjeni, omogućavajući sigurnu plovidbu rekom. Uklonjeni delovi stare konstrukcije bacani su „plavu rupu“, ali nikako, ni blizu nisu mogli da je napune.

Čišćenje dna Dunava nije bilo uklanjanjanje otpadaka u potpunosti. To se videlo kasnije, najpre prilikom radova na stubu 3 2013. godine, kad je Mostogradnja mesecima čistila dno uz ogromne teškoće.
Drugi put je šut od starog mosta bio opasna prepreka bio pred lansiranje 2017. godine. Dno je tada pomno ispitano sonarom na celom potezu stub 3-stub 4. Deo dna je tada i dodatno očišćen. Posebno je bila opasna stara armatura koja je mogla ozbiljno da ošteti pontonska plovila, što bi dalje vodilo katastrofi sa nesagledivim posledicama. Jedan od brodova sa koga se radilo na čišćenju dna je bio probušen starom armaturom. Sreća je da je bio blizu obale, pa se sve završilo relativno mirno (ispumpavanje prodrle vode i popravka trupa broda).

Na dnu Dunava još uvek ima šuta od starog mosta, ali on ne pravi nikakve probleme, ni Mostu, ni plovidbi na Dunavu.



PITANJE ZA INZENJERA:

Sta mislite da li je ta famozna rupa mozda potice delom i od ostrvske tvrdjave (Inzelsanac - na mapi 1) koja je potonula u 19. veku nakon velikih vodostaja? Poslednji put, za koji znam, je da je "nadjena" nakon bombardovanja kada su polagane nove cevi dnom Dunava, kada se zaglavila masina pa su morali da miniraju dole da bi istu izvukli... Ova ostrvska tvrdjava je zbog gabarita (c. 10 hektara) morala biti ponovo "snimljena" prilikom priprema gradnje ovog novog mosta.

Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Zex021, Inzenjer

Novi Žeželjev most 10 jul 2018 18:29 #4268

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
Interesantno je kako o toj tvrdjavici se retko ko bavio. Ne postoje neki zapisi barem koje sam ja video, niti puno slika, skica
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 10 jul 2018 18:47 #4269

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
Popodne su iskljucili obilazak preko tucanika sa backe strane. Sad posle privremenog mosta se odmah skrece na novi put.
Poslednja izmena: 10 jul 2018 18:48 od Vosa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 jul 2018 10:38 #4270

  • DL
  • DL's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 224
  • Primljenih Zahvalnica: 1539
gradonačelnik NS-a Miloš Vučević jutros na PINK-u (oko 6.20h) izjavio da će drumski saobraćaj preko mosta krenuti krajem leta
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 jul 2018 10:41 #4271

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
Hahahahha bravo za Naprednjake prvo Jun, pa Jul, pra krajem leta......3 bambija za njih
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Re:Novi Žeželjev most 11 jul 2018 12:38 #4272

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Ne, prvo je bila ona budalaština sa novembrom i danom prisajedinjenja.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Eldarion

Re:Novi Žeželjev most 11 jul 2018 12:39 #4273

  • Bogdus
  • Bogdus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3196
  • Primljenih Zahvalnica: 11275


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, limanac, Pripadnik, kasko, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, romanempire, sasar, Inzenjer, Blavak, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, DL, vlajcho93, kuburicsrdjan, Otis.Driftwood.Ressurected i ovaj član ima 2 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 11 jul 2018 14:34 #4274

  • Otis.Driftwood.Ressurected
  • Otis.Driftwood.Ressurected's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 3925
  • Primljenih Zahvalnica: 9198
Ovo prosirivanje je verovatno jos jedan dokaz da se polako planira preusmeravanje saobracaja sa Varadinskog mosta levo, i desno, da bi konacno eliminasali saobracaj kroz Gradić
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Novi Žeželjev most 11 jul 2018 18:53 #4275

  • Vosa
  • Vosa's Avatar
  • Van mreže
  • Majstor
  • Poruka: 113
  • Primljenih Zahvalnica: 203
DL napisao/la:
gradonačelnik NS-a Miloš Vučević jutros na PINK-u (oko 6.20h) izjavio da će drumski saobraćaj preko mosta krenuti krajem leta

Ja se iskreno nadam da je ovo neka greska ili lapsus i da ce automobili krenuti 20 tog jula.

Danas sam prosao. Rade se ivicnjaci na backoj strani na delu gde ih nije bilo zbog obilaska preko tucanika.

I kamioni odvoze ostatke skela koji su drzali lukove prilikom izgradnje.

Takodje masine polako sredjuju i ravnaju zemlju oko pristupnih puteva.

Ono sto meni deluje nezavrseno su jos zavrsni sloj asfalta na backom pristupnom putu i postavljanje behatona na pesackoj stazi sa sremske strane.
Poslednja izmena: 11 jul 2018 18:56 od Vosa.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: kuburicsrdjan, Ambasador

Re:Novi Žeželjev most 11 jul 2018 20:34 #4276

  • kasko
  • kasko's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 4924
  • Primljenih Zahvalnica: 9934
Bačka i slika staza koje sam spominjao.



Poslednja izmena: 11 jul 2018 20:41 od kasko.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, limanac, cipacar, mrnjavi, Duja, TurboMaximus, Brane, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Mikins, valjan, Eldarion, AeroDron, DL, vlajcho93, kuburicsrdjan, slobasum, Ambasador i ovaj član ima 1 ostalih zahvalnica

Novi Žeželjev most 11 jul 2018 21:16 #4277

  • AeroDron
  • AeroDron's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 491
  • Primljenih Zahvalnica: 9477
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Buck, kasko, cipacar, mrnjavi, Duja, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Inzenjer, Blavak, Bogdus, Mikins, valjan, vlajcho93, kuburicsrdjan, miligor, slobasum, Ambasador

Novi Žeželjev most 11 jul 2018 23:59 #4278

  • TurboMaximus
  • TurboMaximus's Avatar
  • Van mreže
  • Investitor
  • Poruka: 2667
  • Primljenih Zahvalnica: 3069
Čemu farbanje betona?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Dunavski

Novi Žeželjev most 12 jul 2018 00:26 #4279

  • Inzenjer
  • Inzenjer's Avatar
  • Van mreže
  • Šef Gradilišta
  • Poruka: 417
  • Primljenih Zahvalnica: 6587
Železničko-drumski most u Novom Sadu: 2018-07-12; Rupa na dnu Dunava i prilazi Mostu.


Ovoga puta kratak osvrt na poslednje aktuelnosti.

NShronika #4274:
„Sta mislite da li je ta famozna rupa mozda potice delom i od ostrvske tvrdjave (Inzelsanac - na mapi 1) koja je potonula u 19. veku nakon velikih vodostaja?“

Odgovor:
Žao mi je NShronika, ali zaista ništa više ne znam ni o rupi, a pogotovo ne o potonuloj tvrđavi.
Znam da svih ovih godina, na raznim sastancima, niko nije pomenuo išta iole slično.
O tome bi eventualno nešto mogao da zna neko od kolega hidro-građevinaca, ko poznaje ne samo Dunav, nego i istoriju toka, bar u zoni Novog Sada.
Bez sumnje, veoma interesantno i intrigantno pitanje.


DL #4277:
„Gradonačelnik NS-a Miloš Vučević jutros na PINK-u (oko 6.20h) izjavio da će drumski saobraćaj preko mosta krenuti krajem leta“.

Komentar:
Verovatno je da gradonačelnik – g. Vučević, ne poznaje baš detaljno situaciju oko izgradnje prilaza, pa i nije bio pravi sagovornik za to pitanje. Kao i mnogo puta do sada, novinari pitaju samo političare, za sve i svašta, pa ovi – naravno – ne mogu da odgovore potpunije i tačnije na većinu pitanja koja se ne tiču njihovog konkretnog posla.

Sa druge strane, ni političari ne povedu nekog iz svog tima ko je zaista u toku sa svim detaljima neke teme.
Rezultat je opšti nesporazum, i gori nego pre novinarskog pitanja, i što je najvažnije – izostanak potpune i tačne informacije.

Lično mislim da su sagovornici za pitanje izgradnje prilaznih puteva bili, i to ovim redosledom: 1) nadzor (kao neko ko po definiciji mora sve da zna o ugovorenim radovima, njihovom kvalitetu i dinamici izgradnje); 2) sam izvođač; 3) Delegacija EU - kao neko ko plaća radove, ko je odabrao izvođača i ko takođe zna sve detalje Ugovora sa izvođačem.

Takođe mislim, ne okrivljujući nikog – jer ne poznajem čak ni elementarne detalje ugovorenog posla izgradnje prilaznih puteva, da posao ipak predugo traje, evo već tri meseca za samo oko 600 m puta sa dve trake. Prisetimo se samo brzine kojom je izgrađen donji i gornji stroj prilazne pruge (što je tehnički bio, po mom mišeljenju, mnogo zahtevniji zadatak) i brzine asfaltiranja Mosta – za samo 2 dana oko 500 m!


Kasko #4283: Ofarban stub 4.
Dobro je što se armiranobetonski stubovi Mosta na obalama farbaju.

Samom bojom (tamno siva) nisam baš oduševljen, ne znam ko je izabrao i odobrio ovu boju. Ipak, ova boja, kao relativno tamna, ne deluje tako inspirišuće za vandale, kao svetla boja, (recimo svetlo siva – bliska prirodnoj boji betona).

U svakom slučaju, video-nadzor Mosta, (koji se inače nigde ni rečju ne pominje, a morao bi da postoji), je najefikasnije sredstvo protiv vandala-„slikara“ i – još važnije – najvažnije sredstvo za kontrolu sigurnosti čitavog Mosta!
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Nicisy1, Cookie, limanac, kasko, Duja, Brane, das ivon, Zex021, sasar, Blavak, Mikins, Djordje Cvarkov, valjan, AeroDron, DL, miligor, slobasum, Ambasador

Novi Žeželjev most 12 jul 2018 11:15 #4280

  • Mr.M
  • Mr.M's Avatar
  • Van mreže
  • Zidar
  • Poruka: 78
  • Primljenih Zahvalnica: 77
Logika je verovatno kad se dovoljno "naslika" ili desi neko vece sr*nje onda ce se staviti i kamere...
posto smo poznati po tome da nikad ne sprecavamo uzroke vec samo otklanjamo posledice
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
Zahvalnici: Brane, Inzenjer
U pogonu je Kunena Forum

O nama

Postavljanjem NSBuild foruma na mrežu 11. decembra 2010. godine, građani dobijaju nezavisnu platformu za razmenu najaktuelnijih vesti, informacija i foto-materijala, a prevashodno u vezi sa praćenjem izgradnje, infrastrukturnim projektima i investicijama na teritoriji Novog Sada.

S početka okupivši dvadesetak entuzijasta, posvećeno radeći na strasti i ideji koja nas je ujedinila, dobijamo pažnju sve većeg broja građana koji nastavljaju da obogaćuju platformu. Tokom godina privlačimo pažnju medija i gradskih službi, te smo danas zvanično prisutni na značajnijim dešavanjima i gradilištima radi prenosa ekskluzivnih snimaka i informacija.

Pročitajte više

Udruženje

Udruženje "Novosadska Gradilišta"

Možete nas kontaktirati preko kontakt forme ili na email office@nsbuild.rs

Posetite nas i na društvenim mrežama.

Posetite našu facebook stranicu Posetite naš profil na instagramu Posetite naš profil na twitteru