Moram da prokomentarišem briljantni um projektanta puta pre dvadesetak godina, kad su osmislili petlju sa sremske strane, vidljivu na slici u prilogu (već mnogo puta priložena, ali ne škodi).
Osnovni cilj projektanta bio je da vozač koji silazi sa mosta, neometano, velikom brzinom, može da skrene ispod pruge i produži prema Pobedi i daljim pravcima.
To "velikom brzinom" u praksi znači ne više od 40-50 km/h, jer ja sada kad siđem s mosta osećam blagu vrtoglavicu i zbog krivine udesno, pa ulevo, i zbog ozbiljne nizbrdice, a kad se budemo spuštali u podvožnjak, nizbrdica sa krivinom biće još mnogo strmija i oštrija.
Kružni tok je zato izmešten na sadašnju lokaciju, pa će u dalekoj budućnosti onaj koji dolazi iz Reljkovićeve, a želi na Žeželjev, istinski vrludati i krivudati dok ne pronađe ulaz na most.
Sad je sasvim jasna konačna forma kružnog toka.
Pitao sam se čemu služi traka koja dovodi vozila u kružni tok sa jugoistoka, iz pravca Reljkovićeve (slika br.3 u postu #5019), jer sada niko neće moći da uđe u tu traku ni sa mosta ni iz Reljkovićeve (ako ne pređe duplu punu liniju ili možda i ostrvo).
Tek kad se ukloni deo puta kojim sada idemo, od kretanja budući podvožnjak, do spajanja sa novom trasom veze Reljkovićeva - kružni tok, sve će biti jasno.
Bojim se samo da je tu najveće datumsko i vremensko ograničenje buduća obilaznica oko Petrovaradina i da ćemo na to čeeeekaaaatiiiii.
Sa današnje tačke (mog) gledišta, rekao bih da bi bolje mesto za kružni tok bilo odmah posle mosta. Svi koji silaze sa mosta ulazili bi u kružni tok i sa njega bi se ulazilo na most sa sremske strane.